pp2017 wrote:
mattman wrote:
pp2017 wrote:
Als Kendrick op pinkpop komt dan hooguit halverwege de dag (als chef’special van eerst headlinen naar vroeg op de dag kan dan hoort kendrick ook niet laat). Hij is niet bekend in Nederland, hij is vooral bekend in de VS. Dit kan eigenlijk wel gezegd worden over alle hip hop.
Wow….
Ja, we zijn in het Pinkpop topic. Man man. Besef je hoe snel z’n Ziggo show uitverkocht was in NL?
ik heb werkelijk geen idee. ik weet wel dat niemand die ik ken ook maar 1 nummer van hem kan opnoemen. het kan dat het in de rest van nederland populair is, hier heb ik dan een verkeerde inschatting van gemaakt. hier in limburg valt dat geloof ik wel mee.
wat ik zei was puur van wat ik er in mijn omgeving van meekrijg maar blijkbaar loop ik achter
Ik begrijp je punt wel hoor, PP2017. Een Pinkpop veld laten vollopen voor een act als Kendrick is ook in mijn hoofd een raar zicht, maar dat zou eigenlijk niet echt mogen.
Het gebeurt niet zo vaak dat een artiest én flink (maar echt FLINK) populair is én zoveel bijval heeft door critici. En de hits heeft hij wel hoor (Bitch Don’t Kill My Vibe, i, Humble, King Kunta, Alright), maar dat zijn niet echt radiohits (zoals pakweg Bruno Mars of -in de Hiphop- Eminem), eerder hits op het internet.