Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Nee, nee daar maakte een foutje. Imagine Dragons zit nu op de hoogte waar The Script zat in 2015. Als ze komen zie ik ze best co-headlinen. Lager dan voor sub komen die niet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.450

Jup. Ziggo Dome meerdere dagen uitverkocht. Spelen ook in de Arena. Zie ik Mojo echt wel als headliner op Pinkpop wegzetten.

Na de afgelopen jaren heb ik in elk geval geen torenhoge verwachtingen van de headlinerspots meer.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
The script dus t/m 23 maart in Europa. Ik gok dat ze dan richting de USA gaan voor festivals. En dan all bets are off.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Nee, nee daar maakte een foutje. Imagine Dragons zit nu op de hoogte waar The Script zat in 2015. Als ze komen zie ik ze best co-headlinen. Lager dan voor sub komen die niet.

Dan verschillen we in mening daarover. Ik vind btw ID beter en leuker dan The Script.

Ik denk ook dat de headliners al langer vast staan en dat The Script niet bijhoort.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Nogmaals Arcade Fire een optie? Staan in april wel in sportpaleis. Nog geen datum in voor Nederland.

Dat is een beetje een vreemde eend in de bijt. (steengoed in 2014 op Pinkpop) Niet echt een band voor Pinkpop. Ook niet echt voor het Pinkpoppubliek.Weet niet of ze überhaupt Pinkpop weer aan zouden willen doen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Noël Galagher ook in april naar de HMH...

https://oor.nl/news/noel-gallaghers-high-flying-birds-naar-afas-live/
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Na de afgelopen jaren heb ik in elk geval geen torenhoge verwachtingen van de headlinerspots meer.

Dat is echt een opmerking die nergens op slaat. De opvulling. Dat is minder. Headliners zijn over het algemeen goed. Pech met de FF en Pearl Jam. Maar Rammstein, Muse, The Rolling Stones, Metallica, Paul Mccartney, Greenday, RHCP etc zijn toppers wat je eigen smaak ook is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.450
Na de afgelopen jaren heb ik in elk geval geen torenhoge verwachtingen van de headlinerspots meer.

Dat is echt een opmerking die nergens op slaat. De opvulling. Dat is minder. Headliners zijn over het algemeen goed. Pech met de FF en Pearl Jam. Maar Rammstein, Muse, The Rolling Stones, Metallica, Paul Mccartney, Greenday, RHCP etc zijn toppers wat je eigen smaak ook is.

Totaal oneens. De opvulling is prima de afgelopen jaren. Maar komop. Vorig jaar Kings of Leon, Greenday, Martin Garrix. RHCP het jaar ervoor. Dat zijn toch geen noemenswaardige headliners meer in 2016 en 2017? En Rolling Stones en Metallica is onderhand straks vier jaar geleden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Misschien een hele gekke gedachte maar als het nu lukt om Foo Fighters en Pearl Jam dan wel Metallica te strikken. Dan kan die laatste headliner gezien hun enorme populariteit in Nederland best wel eens Kensington zijn. En dat staat helemaal los van wat ik er van vind. Want voor mij hoeft het echt helemaaaaaaal niet maar ik zie het zomaar gebeuren......
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Totaal oneens. De opvulling is prima de afgelopen jaren. Maar Kings of Leon, Greenday, Martin Garrix, RHCP en een vals zingende en teveel geld vragende McCartney zijn wat mij betreft geen noemenswaardige grote headliners

Nope niet mee eens.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.450
Ik denk dat Kensington, ongeacht de andere headliners, sowieso wel eens een headlinerspot zou kunnen krijgen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.450
Totaal oneens. De opvulling is prima de afgelopen jaren. Maar Kings of Leon, Greenday, Martin Garrix, RHCP en een vals zingende en teveel geld vragende McCartney zijn wat mij betreft geen noemenswaardige grote headliners

Nope niet mee eens.

Dat kan. Dan verschillen we daaarover gewoon van mening.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik denk dat Kensington, ongeacht de andere headliners, sowieso wel eens een headlinerspot zou kunnen krijgen.

Het is Werchter niet (Editors). Is overkill. Gaat niet gebeuren.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.450
Ik denk echt dat je je daarin vergist.

Moet daarbij wel zeggen dat het ook niet mijn ideale boeking zou zijn. Maar realistisch is het zeker wel.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.450
Pinkpop is toch zeker al een paar jaar geen Champions League festival meer?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
bcmrmaybe wrote:
Totaal oneens. De opvulling is prima de afgelopen jaren. Maar Kings of Leon, Greenday, Martin Garrix, RHCP en een vals zingende en teveel geld vragende McCartney zijn wat mij betreft geen noemenswaardige grote headliners


Nope niet mee eens.


Dat kan. Dan verschillen we daaarover gewoon van mening.

PP2013, PP2015, PP2017 en ook nog aflsuiten op gratis appelpop.
Dan neem ik ze als Pinkpop headliner 2018 ten opzichte van keuze voor internationale topacts echt niet serieus.
Hoe polpulair de band ook is en hoe hoog ze ook eindigen in de Gouden Tip.
Daarmee maak je de band gewoon kapot, als je ze nu weer laat terugkomen. De overtreffende trap van Overkill...
Dat zal men bij Mojo/Pinkpop ook wel inzien.
Laat ik zo zeggen, ik denk dat er een goed aantal acts op tour is in 2018 dat er niet op Kensington teruggegrepen hoeft te worden.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Kensington heeft net 500.000+ luisteraars op spotify per maand...Die kun je dan toch niet als headliner neerzetten? Niet dat ik alleen uit ga van Spotify, maar ik denk dat mensen die Kensington willen zien wel naar de Arena gaan. Die zullen niet nog eens zoveel geld neerleggen voor Pinkpop, als ze ook nog eens gratis op een festival als Appelpop staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken