Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Week na Pinkpop is nu QOTSA aangekondigd als headliner INmusic… Komt dichtbij hé…

edit: deze info maar ff bijgevoegd aan mijn headlinerlijstje.


Zelfde rol als SOAD dit jaar (afsluiter 3fm) of sub voor de Foo Fighters.

Ik zie QOTSA echt Pinkpop niet headlinen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Week na Pinkpop is nu QOTSA aangekondigd als headliner INmusic… Komt dichtbij hé…

edit: deze info maar ff bijgevoegd aan mijn headlinerlijstje.


Zelfde rol als SOAD dit jaar (afsluiter 3fm) of sub voor de Foo Fighters.

Ik zie QOTSA echt Pinkpop niet headlinen
ik zie ht ook niet voor me, Queens als head... Maar met Foo's er na, hmmmm hubba hubba... Is dat dagje klaar!

Beetje de constructie de ze nu in Zuid-Amerika hebben aangekondigd, daar tourt QOTSA als voorprogramma met Foo Fighters mee. circa 5 data in februari...
Als QOTSA genoegen neemt met het plekje onder de headliner en Foo's niet kiest voor een stadion-tour, is dat toch een mooie dag voor Pinkpop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Bon jovi doet niet mogelijk een Europese tour. Dat is zeker en in interview ook bevestigd door meerdere bandleden. Kan het zo niet meer terug halen maar heb het wel degelijk gelezen.
Is er nog nieuws rondom Snow Patrol? Als dat album op tijd klaar is zie ik ze zeker opduiken op PP maar dan eerder als sub denk ik....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Bon jovi doet niet mogelijk een Europese tour. Dat is zeker en in interview ook bevestigd door meerdere bandleden. Kan het zo niet meer terug halen maar heb het wel degelijk gelezen.
Is er nog nieuws rondom Snow Patrol? Als dat album op tijd klaar is zie ik ze zeker opduiken op PP maar dan eerder als sub denk ik….
Phil X oa in een Q&A op twitter
https://twitter.com/TheRealPhilX/status/833071508524236800

Mogelijk lijkt me voorlopig nog een aardige omschrijving ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Is er nog nieuws rondom Snow Patrol? Als dat album op tijd klaar is zie ik ze zeker opduiken op PP maar dan eerder als sub denk ik….

Helaas nog niet, volgens geruchten zou er meer bekend moeten worden in oktober. De opnames waren in juli klaar en toen zijn ze met de productie begonnen. Ik verwacht dus volgende maand nieuws over de nieuwe plaat en eventuele tour.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.753
U2 reken ik niet op. Dat hele “U2 gaat festivals doen” verhaal is niet uitgekomen op Bonnaroo en Glasto na.
Misschien vroegen ze gewoon te veel hé..;

Dennis, je mist nog The National, Gorillaz, Fleetwood Mac en Nick Cave, al is de kans dat die 4 er werkelijk zouden kunnen staan klein. Toch ff vermelden. Bands zonder echte geruchten, nieuw album of bekende tourdata horen toch niet in die lijst (Pearl Jam, Tool, Beyoncé?)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Bartjuh1981 wrote:
U2 reken ik niet op. Dat hele “U2 gaat festivals doen” verhaal is niet uitgekomen op Bonnaroo en Glasto na.

Misschien vroegen ze gewoon te veel hé..;

Dennis, je mist nog The National, Gorillaz, Fleetwood Mac en Nick Cave, al is de kans dat die 4 er werkelijk zouden kunnen staan klein. Toch ff vermelden. Bands zonder echte geruchten, nieuw album of bekende tourdata horen toch niet in die lijst (Pearl Jam, Tool, Beyoncé?)

ja.. U2, tja... bij de 50ste Pinkpop misschien dan maar?

Ik zal The National, Gorillaz, Fleetwood Mac en Nick Cave aan mijn headlinerlijst toevoegen.
Maar Pearl Jam, Tool en Beyonce laat ik nog staan hoor. PJ omwille van Lolla/San Siro, Tool ivm festivals in VS dit jaar en Beyonce ivm Coachella.
Ah, bedenk me net dat ik Jay-Z eigenlijk zal moeten toevoegen na zijn headlinespot op V-festival en het verlengde tour-contract met LiveNation voor komende 10jaar.

thnx voor de input
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Fleetwood Mac kan van het lijstje. Christine McVie heeft in interviews op radio en tv aangegeven dat de voorlopige planning is om in maart bij elkaar te komen ivm rehearsels en al het andere wat bij een tour komt kijken. De tour zelf start niet eerder dan juni volgend jaar en die gaan echt niet in Europa beginnen. Dat hebben ze de laatste 30 jaar nog nooit gedaan. Ik hou ze in mn achterhoofd voor de speciale PP editie van 2019!!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Fleetwood Mac kan van het lijstje. Christine McVie heeft in interviews op radio en tv aangegeven dat de voorlopige planning is om in maart bij elkaar te komen ivm rehearsels en al het andere wat bij een tour komt kijken. De tour zelf start niet eerder dan juni volgend jaar en die gaan echt niet in Europa beginnen. Dat hebben ze de laatste 30 jaar nog nooit gedaan. Ik hou ze in mn achterhoofd voor de speciale PP editie van 2019!!

Gelukkig, echt blegggh FM
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.753
Fleetwood Mac kan van het lijstje. Christine McVie heeft in interviews op radio en tv aangegeven dat de voorlopige planning is om in maart bij elkaar te komen ivm rehearsels en al het andere wat bij een tour komt kijken. De tour zelf start niet eerder dan juni volgend jaar en die gaan echt niet in Europa beginnen. Dat hebben ze de laatste 30 jaar nog nooit gedaan. Ik hou ze in mn achterhoofd voor de speciale PP editie van 2019!!
Daar heb je wel een punt ja. Maar moesten ze de hele zomer van volgend jaar in de VS zitten touren verwacht ik ze dan weer wel niet meer het jaar daarna nog is op Pinkpop wanneer er de mogelijkheid is om in de Ziggo of een andere grote zaal/arena te staan in het najaar van 2018. Verschillende mensen op het forum van Bonnaroo duiden hen ook aan als mogelijke headliner voor volgend jaar, zie daar ook wel wat van in.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Volgens Mick Fleetwood duurd de tour ongeveer 18 maanden en gaan ze de wereld over. Zomaar een wilde gedachte maar juni t/m november in Amerika. Het jaar erop van februari/maart Australië daarna mei t/m juli in Europa waarna ze mogelijk nog een ronde door Amerika doen voor ze de tour afsluiten ergens eind 2019.
Voor hun doen een normale tour. Festivals doen ze niet vaak, dat klopt maar ze hebben we al meerdere malen aangegeven dat ze deze meer willen gaan doen als het past in hun tourschema...
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Gezien de ticketprijzen van Roger Waters in Duitsland (135-300 euro voor goede plaatsen) verwacht ik hem eerder met een losse show ipv Pinkpop, zeker ook vanwege de productie die hij meebrengt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Gezien de ticketprijzen van Roger Waters in Duitsland (135-300 euro voor goede plaatsen) verwacht ik hem eerder met een losse show ipv Pinkpop, zeker ook vanwege de productie die hij meebrengt.

Vooral vanwege de productie idd al zijn de kaarten voor Duitsland ook niet goedkoop variërend tussen de 85 en 300 Euro....
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.516
4.848
In het AD staat een artikel over Roger Waters. Hierin staat dat hij volgend jaar in de ziggo dome staat. Morgen maakt Mojo de data bekend.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
In het AD staat een artikel over Roger Waters. Hierin staat dat hij volgend jaar in de ziggo dome staat. Morgen maakt Mojo de data bekend.
En de Ziggo Dome heeft ook al gemeld dat er vandaag weer enkele aankondigingen zullen zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
In het AD staat een artikel over Roger Waters. Hierin staat dat hij volgend jaar in de ziggo dome staat. Morgen maakt Mojo de data bekend.

schrapperdeschrapperdeschrap
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
In het AD staat een artikel over Roger Waters. Hierin staat dat hij volgend jaar in de ziggo dome staat. Morgen maakt Mojo de data bekend.

Dit vind ik niet erg. Denk ook dat het voor de fans beter is dat ie in de Ziggodome staat.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Paddy wrote:
In het AD staat een artikel over Roger Waters. Hierin staat dat hij volgend jaar in de ziggo dome staat. Morgen maakt Mojo de data bekend.


En de Ziggo Dome heeft ook al gemeld dat er vandaag weer enkele aankondigingen zullen zijn.

The Script in maart in de Ziggo.
https://www.nu.nl/muziek/4936499/the-script-geeft-optreden-in-ziggo-dome.html
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken