mattman wrote:
Maar… zijn dit nu de Killers of de zanger en de drummer performing songs by The Killers?
Een beetje vaag toch.
nja vaag, ze zijn er zelf duidelijk over. Mark en Dave touren niet, daar hebben ze live twee vervangers voor en ze blijven in de studio betrokken. Wat ik heb gelezen over de nieuwe liveshow is dat het zeer posititief is ontvangen ondanks de afwezigheid van twee leden. Het is natuurlijk wel jammer, dat geef ik toe. Schijnt bij Mark door fysieke problemen te komen (rugproblemen en tinnitus) , Dave heeft vanwege familieomstandigheden gekozen niet te touren. ik vind het wel de moeite waard alsnog te gaan, maar zullen ook mensen zijn die hierdoor afhaken.
Ook één van de beredeneringen dat ik ze niet als Pinkpop-headliner zie, maar zelfs niet eens de Pinkpop-affiche te halen.
Ik denk dat als ze een festival in Nederland doen, het een 'kleiner' festival is.
Aangezien ze touren onder LiveNation, denk ik dan toch aan DTRH, Bospop of indien later in het jaar zijn ze volgens mij niet verkeerd voor de Alpha op Lowlands.