Kereltje wrote:
Maar Pink was in 2010 ook slechts 3FM-afsluiter, terwijl haar populariteit op dat moment hoger lag dan anno 2017. Ik zie niet in waarom ze nu plots wel het festival mag gaan headlinen.
Imo moeten ze Pink gewoon weer als sterke 3FM-afsluiter zetten tegenover een headliner die net niet in het lijstje stadionacts past (pakweg QOTSA of Arctic Monkeys).
Dat ze toen 3FM-stage sloot heeft meer te doen met de productie en stellage’s die ze mee nam, dat moest daar gezet worden. (weet even niet meer wie vond dat het daar moest staan).
Dit jaar stond ze headliner op Sziget en ook op V-fesetival. Nou kan je daar veel over vinden, maar V-festival heeft doorgaans niet hele kleine acts als headliner.
Ik kijk er niet gek van op als ze doorstoomt als headliner ook in Nederland.
PJ wrote:
Waren The Killers al genoemd? Die gaan in ieder geval op tour door Australië in 2018. Spelen daar tot begin mei. Ik zie ze wel nog wat festivals doen in Europa eerlijk gezegd…
http://thekillersnews.com
Verwacht ik wel, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze naar Pinkpop komen. Ik verwacht dat we moeten kijken bij een kleiner festival, BKS of Bospop misschien.