Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Het zou mij overigens ook niets verbazen als Pink wel gewoon als pop headliner komt, ik denk dat jullie Pink haar populariteit onderschatten en ze heeft wel echt een flinke lijst aan hits op haar naam staan (wat dat betreft meer dan QOTSA). Ook recentelijk nog hits met Just Like Fire en lichte hit met What About Us.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Pink was in 2010 voor het laatst op Pinkpop. Voor mij was ze toen een vd betere acts van dat weekend.....met dat vliegen boven het publiek en allerlei gekke dingen op t podium......pink is altijd beter dan sukkeltjes als bieber. Die nergens zin in hebben.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Maar Pink was in 2010 ook slechts 3FM-afsluiter, terwijl haar populariteit op dat moment hoger lag dan anno 2017. Ik zie niet in waarom ze nu plots wel het festival mag gaan headlinen.

Imo moeten ze Pink gewoon weer als sterke 3FM-afsluiter zetten tegenover een headliner die net niet in het lijstje stadionacts past (pakweg QOTSA of Arctic Monkeys).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.899
Waren The Killers al genoemd? Die gaan in ieder geval op tour door Australië in 2018. Spelen daar tot begin mei. Ik zie ze wel nog wat festivals doen in Europa eerlijk gezegd...
http://thekillersnews.com
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Waren The Killers al genoemd? Die gaan in ieder geval op tour door Australië in 2018. Spelen daar tot begin mei. Ik zie ze wel nog wat festivals doen in Europa eerlijk gezegd…
http://thekillersnews.com

Ziggo in februari dus en Sportpaleis in maart
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Maar Pink was in 2010 ook slechts 3FM-afsluiter, terwijl haar populariteit op dat moment hoger lag dan anno 2017. Ik zie niet in waarom ze nu plots wel het festival mag gaan headlinen.

Imo moeten ze Pink gewoon weer als sterke 3FM-afsluiter zetten tegenover een headliner die net niet in het lijstje stadionacts past (pakweg QOTSA of Arctic Monkeys).
Dat ze toen 3FM-stage sloot heeft meer te doen met de productie en stellage's die ze mee nam, dat moest daar gezet worden. (weet even niet meer wie vond dat het daar moest staan).
Dit jaar stond ze headliner op Sziget en ook op V-fesetival. Nou kan je daar veel over vinden, maar V-festival heeft doorgaans niet hele kleine acts als headliner.
Ik kijk er niet gek van op als ze doorstoomt als headliner ook in Nederland.



Waren The Killers al genoemd? Die gaan in ieder geval op tour door Australië in 2018. Spelen daar tot begin mei. Ik zie ze wel nog wat festivals doen in Europa eerlijk gezegd…
http://thekillersnews.com
Verwacht ik wel, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze naar Pinkpop komen. Ik verwacht dat we moeten kijken bij een kleiner festival, BKS of Bospop misschien.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Kereltje wrote:
Maar Pink was in 2010 ook slechts 3FM-afsluiter, terwijl haar populariteit op dat moment hoger lag dan anno 2017. Ik zie niet in waarom ze nu plots wel het festival mag gaan headlinen.

Imo moeten ze Pink gewoon weer als sterke 3FM-afsluiter zetten tegenover een headliner die net niet in het lijstje stadionacts past (pakweg QOTSA of Arctic Monkeys).


Dat ze toen 3FM-stage sloot heeft meer te doen met de productie en stellage’s die ze mee nam, dat moest daar gezet worden. (weet even niet meer wie vond dat het daar moest staan).
Dit jaar stond ze headliner op Sziget en ook op V-fesetival. Nou kan je daar veel over vinden, maar V-festival heeft doorgaans niet hele kleine acts als headliner.
Ik kijk er niet gek van op als ze doorstoomt als headliner ook in Nederland.

PJ wrote:
Waren The Killers al genoemd? Die gaan in ieder geval op tour door Australië in 2018. Spelen daar tot begin mei. Ik zie ze wel nog wat festivals doen in Europa eerlijk gezegd…
http://thekillersnews.com


Verwacht ik wel, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze naar Pinkpop komen. Ik verwacht dat we moeten kijken bij een kleiner festival, BKS of Bospop misschien.

Denk ook niet dat The Killers op Pinkpop zullen staan. Hun populariteit zal niet groter geworden zijn de laatste jaren. Verwacht dan eerder DTRH of Lowlands. BKS en Bospop lijken me ook geen goede match met de Killers..

Pink zou overigens ook niet mijn keuze zijn om het hoofdpodium af te sluiten. Er moeten toch wel interessantere (pop)headliners te vinden zijn? En daarbij: verkoopt zij een dag uit? Ik kan het me bijna niet voorstellen. Maar misschien onderschat ik haar (omdat ik het zo'n flinterdunne muziek vind).
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Raskolnikov wrote:
[The Killers] Hun populariteit zal niet groter geworden zijn de laatste jaren.

Die populariteit gaat na het nieuwe album ‘skyrocketten’, zoals ze dat noemen.

Ik hoop het echt van harte. Heb The Killers altijd geweldig gevonden, maar het succes is een beetje verdwenen gedurende het laatste decennium. Al bleven ze live gewoon een dijk van een band.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Die populariteit gaat na het nieuwe album ‘skyrocketten’, zoals ze dat noemen.

Hahahaha..It is going to skyrocket
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De nieuwe singles zijn top! Kijkend naar wat we nu al hebben kunnen we toch wel concluderen dat het vrijwel zeker beter wordt dan zijn voorganger. Die ook zeker niet zo slecht is.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
The Killers zijn tof om naar te gaan kijken. Die gasten hebben meer hits dan je denkt. Ik moet opeens denken aan de presentatieshow van de allereerste Xbox in 2005. Daar werden the Killers en Snowpatrol voor het eerst aan een heel groot publiek voorgesteld. The Killers en Snowpatrol, dat zijn namen die allebei gaan rondzingen dit komende jaar volgens mij....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
The Killers zijn tof om naar te gaan kijken. Die gasten hebben meer hits dan je denkt. Ik moet opeens denken aan de presentatieshow van de allereerste Xbox in 2005. Daar werden the Killers en Snowpatrol voor het eerst aan een heel groot publiek voorgesteld. The Killers en Snowpatrol, dat zijn namen die allebei gaan rondzingen dit komende jaar volgens mij….

Laatste update van SP was in juli...er zou in oktober meer nieuws volgen. Erg benieuwd. Plu sik zou ze graag op Pinkpop zien maar eerst in de Ziggo natuurlijk
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.053
8.691
Maar... zijn dit nu de Killers of de zanger en de drummer performing songs by The Killers?

Een beetje vaag toch.
 

jswa

Playlistbediener
17 okt 2015
33
0
Maar… zijn dit nu de Killers of de zanger en de drummer performing songs by The Killers?

Een beetje vaag toch.

nja vaag, ze zijn er zelf duidelijk over. Mark en Dave touren niet, daar hebben ze live twee vervangers voor en ze blijven in de studio betrokken. Wat ik heb gelezen over de nieuwe liveshow is dat het zeer posititief is ontvangen ondanks de afwezigheid van twee leden. Het is natuurlijk wel jammer, dat geef ik toe. Schijnt bij Mark door fysieke problemen te komen (rugproblemen en tinnitus) , Dave heeft vanwege familieomstandigheden gekozen niet te touren. ik vind het wel de moeite waard alsnog te gaan, maar zullen ook mensen zijn die hierdoor afhaken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken