Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Chainsmokers 17 februari ook in de Ziggo....en waar blijven de europeese data voor de Foo's?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Schrijf The Script maar vast met potlood op voor Pinkpop. Zie een overeenkomst met 2015…

Eerst de andere data van ze zien. Vanaf februari kan ik op de site nog niks zien maar als ze niks ingepland hebben staan en ze zitten niet in de USA dan zijn ze inderdaad grote kanshebber. (jammer genoeg)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Arcade fire op 19 april naar Sportpaleis. Voor zover ik kan zien nog geen datum in NL al zie ik ze niet snel op PP staan
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Schrijf The Script maar vast met potlood op voor Pinkpop. Zie een overeenkomst met 2015…

Eerst de andere data van ze zien. Vanaf februari kan ik op de site nog niks zien maar als ze niks ingepland hebben staan en ze zitten niet in de USA dan zijn ze inderdaad grote kanshebber. (jammer genoeg)
zoals ik al eerder zei... ben er bang voor dat ze er wel staan ja ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
3 maanden voor Pinkpop, kan dat? Qua tourclausules enzo? Ik zou er niet al te zeker van zijn eerlijk gezegd of is dat net genoeg?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
3 maanden voor Pinkpop, kan dat? Qua tourclausules enzo? Ik zou er niet al te zeker van zijn eerlijk gezegd of is dat net genoeg?
Het is rondom de perpresentatie, ik zie niet in waarom deze populaire popband niet aangekondigd kan.
Maar, laten we andere data afwachten, ik denk dat ze in de zomer wel in europa rond gaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.450
Denk dat we idd the Script wel als headliner op de vrijdag mogen toevoegen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Denk dat we idd the Script wel als headliner op de vrijdag mogen toevoegen.

Gek. The Script is geen headliner. Sub ja of afsluiter 3fm.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
11 december staat The Prodigy in de 013.
Dus eerst EU tour, dan door naar Amerika ofzo, om vervolgens weer hier festivals te kunnen doen. Lijkt me een kooi tourschema.

Van het Headliner lijstje kunnen ze dan denk ik af. Want ik zie geen band met een show in de 013 headlinen.
Ze kunnen wel misschien 3fm afsluiter worden. Het begint dan al donker te worden. Dus wie weet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.450
Denk dat we idd the Script wel als headliner op de vrijdag mogen toevoegen.

Gek. The Script is geen headliner. Sub ja of afsluiter 3fm.

Als Green Day en Kings of Leon kunnen afsluiten dan kan The Script dat ook.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
bcmrmaybe wrote:
Denk dat we idd the Script wel als headliner op de vrijdag mogen toevoegen.


Gek. The Script is geen headliner. Sub ja of afsluiter 3fm.


Als Green Day en Kings of Leon kunnen afsluiten dan kan The Script dat ook.
Nou ja. Green Day is wel al bekend dat sinds de jaren 90 en gaan al langer mee. Ze nemen flinkere shows mee dan bands als The Script. Meer mensen zullen hun nummers kennen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Timmetje wrote:

bcmrmaybe wrote:
Denk dat we idd the Script wel als headliner op de vrijdag mogen toevoegen.


Gek. The Script is geen headliner. Sub ja of afsluiter 3fm.


Als Green Day en Kings of Leon kunnen afsluiten dan kan The Script dat ook.


Nou ja. Green Day is wel al bekend dat sinds de jaren 90 en gaan al langer mee. Ze nemen flinkere shows mee dan bands als The Script. Meer mensen zullen hun nummers kennen.

Ja meer oudere mensen.. jongere mensen kennen wellicht net zo veel of misschien wel meer van The Script.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.450
Ik zie dan nog best wel een Pinkpop met The Script - P!nk - Foo Fighters als headliners in 2018.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
bcmrmaybe wrote:
Denk dat we idd the Script wel als headliner op de vrijdag mogen toevoegen.

Gek. The Script is geen headliner. Sub ja of afsluiter 3fm.

Als Green Day en Kings of Leon kunnen afsluiten dan kan The Script dat ook.
The Scirpt verwacht ik niet als headliner. Ik verwacht wel nog festivals in de Zomer. Hoog op affiche's, maar niet als headliner op Pinkpop, dat verwacht ik momenteel niet.


11 december staat The Prodigy in de 013.
Dus eerst EU tour, dan door naar Amerika ofzo, om vervolgens weer hier festivals te kunnen doen. Lijkt me een kooi tourschema.

Van het Headliner lijstje kunnen ze dan denk ik af. Want ik zie geen band met een show in de 013 headlinen.
Ze kunnen wel misschien 3fm afsluiter worden. Het begint dan al donker te worden. Dus wie weet.
Ja, denk dat de populariteit (in NL) zodanig gezakt is laatste jaren (helaas)...

Denk dat ze idd van het 'headliner' lijstje af kunnen, ik zal vanmiddag een update in elkaar zetten.

Iemand nog suggesties btw?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.450
Anno 2018 is The Script absoluut een headliner voor Pinkpop denk ik.

Het zou me ergens zelfs niks verbazen als de headliners The Script - Kensington - Foo Fighters worden als P!nk niet tourt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
The Script zit op niveau Imagine Dragons. Ze zullen gerust eens gaan headlinen en wellicht zullen ze dat op kleinere festivals ook gaan doen maar het is geen Metallica, geen Greenday, geen Coldplay, geen FF, zelfs geen KOL.

Voor Pinkpop niet groot genoeg om te headlinen.

Heeft The Script al een festival geheadlined? Waren in 2015 sub op Pinkpop . Niet echt zo geevolueerd om dan headliner te zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Anno 2018 is The Script absoluut een headliner voor Pinkpop denk ik.

Het zou me ergens zelfs niks verbazen als de headliners The Script – Kensington – Foo Fighters worden als P!nk niet tourt.


Te weinig basis voor een uitverkocht Pinkpop. Na 2017 zou dat echt een te groot risico zijn. Plus Kensington is overkill 2013, 2015, 2017
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Nogmaals Arcade Fire een optie? Staan in april wel in sportpaleis. Nog geen datum in voor Nederland.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken