Indiaantje89 wrote:
visdave34 wrote:
Ik heb nergens gezegd dat het een geweldige boeking is, zelfs geen goede boeking. Maar ik vind wel dat ze wat meer respect verdient als ze de aandacht heeft gewekt van artiesten als Prince, Kanye, John Legend, Bruno Mars etc, dan weggezet te worden als ‘gare dj’, ‘crap dj’ en wat ik hier allemaal nog meer langs zie komen.
Ik heb ooit een liedje mogen zingen als kind voor Beatrix. Dus verdien ik nu ook meer respect als “zanger”?
Het doet mij helemaal niks dat ze voor een paar artiesten heeft mogen draaien, die shit loopt gewoon via allerlei boekingskantoren en ons kent ons dealtjes. Dat kan je toch moeilijk vergelijken met een dj als A-Trak die door zijn eigen sets en producties door heel veel mensen werd gewaardeerd.
Zet Dj Rashida neer in Tivoli Vredenburg en niemand die daar op afkomt. Zet A-Trak er neer en de toko zit een stuk voller.
Hahaha… Ten eerste, ik vergelijk haar niet met A-Trak, dat maak je er zelf van. A-Trak is een baas. Ik zeg alleen dat ze best wat respect verdient. Jij vergelijkt haar vervolgens met jouw liedje voor Beatrix, wat natuurlijk volledig absurd is, maar dat begrijp je ongetwijfeld zelf ook. Tenzij je met Bea de wereld rond getourd bent, voor diverse andere royalties hebt gezongen, solo op diverse van de grootste festivals ter wereld hebt gestaan (o.a. Glasto, Lolla Chicago) en je met o.a. Steve Aoki een campagnevideo voor Obama hebt gemaakt. In dat geval: petje af, al mijn respect voor jou als zanger.
Bottom line: deze dame kan echt wel wat en verdient in ieder geval van mij respect. Wat jij ermee doet, moet jij weten. Nogmaals: dit alles los van de vraag of het een goede boeking voor Pinkpop is. Lijkt mij dat het best leuk kan uitpakken als overbrugging tijdens de changeover tussen Editors en Bruno. Meer moeten we er ook niet van maken (en verwachten), denk ik.