Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Die verwachtingen waren gebaseerd op dit forum
1f609.svg

en terecht ook...
ik had toch echt gehoopt dat de verschuiving van Nothing More op Download te maken had met Pinkpop... jammer...

Die verwachtingen waren gebaseerd op dit forum
1f609.svg

Ik zou nooit verwachtingen ontlenen aan hetgeen hier staat, dan zal het per definitie altijd tegenvallen.
Deze laatste namen zijn natuurlijk puin van de bovenste plank, maar ik had eerlijk gezegd niets anders verwacht.

Dan was Roxeanne Hazes misschien toch nog beter geweest (nooit gedacht deze zin ooit te moeten typen).

even die Cloves bekeken...
omschrijving zegt, dwingende soulmuziek in trant Amy Winehouse of Lana Del Rey...
nummertje Don’t Forget About Me beluisterd.
aanblik goed, omschrijving goed, klinkt goed, imo....

ik geef toe, goede toevoeging op deze dag

Maar ze zijn op dit forum ook heel hardleers. Want ik zag mensen ook al weer heel hoopvol dromen over volgend jaar. Ff serieus was er niets beters te boeken dan maan.

Maar ze zijn op dit forum ook heel hardleers. Want ik zag mensen ook al weer heel hoopvol dromen over volgend jaar. Ff serieus was er niets beters te boeken dan maan.

eerlijk gezegd was ik verbaasd dat ze er in eerste instantie nog niet bij zat...
Werd vooraf toch ook best veel genoemd door veel mensen.
Voor een vroege Brightlandspot kan ik het nog wel een beetje snappen, beter nog Maan op Stage 4 en Sigrid in Brightlands...

Stage indeling en blokkenschema maar afwachten komende tijd...

Die DJ Rashida staat dus op de mainstage tussen Editors en Bruno Mars in… lol

Denk niet dat dit klopt. Het persbericht zegt: "DJ Rashida is als gast van Bruno Mars mee op tournee en warmt en zweept het publiek vast op voor Bruno Mars met haar beats vol soul, funk en Braziliaanse invloeden. Ze is vooral bekend van haar werk voor Prince als een vaste opener van zijn shows en dj op zijn privéfeesten."

Maar op Werchter Boutique staat ze gewoon om 14:30 als dagopener. Zou niet weten waarom dat op Pinkpop anders zal zijn.

even die Cloves bekeken…
omschrijving zegt, dwingende soulmuziek in trant Amy Winehouse of Lana Del Rey…
nummertje Don’t Forget About Me beluisterd.
aanblik goed, omschrijving goed, klinkt goed, imo….

ik geef toe, goede toevoeging op deze dag
Die hebben wel paar leuke nummers ja.. ze komen ergens voor in mijn playlisten. Dus met die naam kan ik best leven.

Indiaantje89 wrote:

Denk niet dat dit klopt. Het persbericht zegt: “DJ Rashida is als gast van Bruno Mars mee op tournee en warmt en zweept het publiek vast op voor Bruno Mars met haar beats vol soul, funk en Braziliaanse invloeden. Ze is vooral bekend van haar werk voor Prince als een vaste opener van zijn shows en dj op zijn privéfeesten.”

Maar op Werchter Boutique staat ze gewoon om 14:30 als dagopener. Zou niet weten waarom dat op Pinkpop anders zal zijn.
Staat letterlijk op de Pinkpop website.

"DJ Rashida heeft inmiddels al meerdere malen de wereld overgevlogen als voorprogramma van namen als Prince, Kelis, Cee-Lo, Pharrel Williams en Bruno Mars. Deze Amerikaanse artieste is de dochter van een muzikant en een fervent platenverzamelaar. Ze kocht een paar draaitafels toen ze net van school kwam en dook meteen in de platencollectie van haar vader. Het werd pas echt serieus toen ze de kans kreeg om met regelmatig op te treden bij de Los Angeles House Of Blues, waar ze opende voor artiesten als John Legend, The Roots, Kanye West en nog vele anderen. Op een avond werd ze benaderd door Prince, die behoorlijk onder de indruk was van haar show. Dit resulteerde in een vaste plek als opener van zijn shows, dj op zijn privéfeesten en tv optredens. Inmiddels heeft ze haar eigen naam gevestigd en gaat ze op Pinkpop de show verzorgen tussen de Editors en Bruno Mars."

Indiaantje89 wrote:

Denk niet dat dit klopt. Het persbericht zegt: “DJ Rashida is als gast van Bruno Mars mee op tournee en warmt en zweept het publiek vast op voor Bruno Mars met haar beats vol soul, funk en Braziliaanse invloeden. Ze is vooral bekend van haar werk voor Prince als een vaste opener van zijn shows en dj op zijn privéfeesten.”

Omdat het Pinkpop persbericht aangeeft dat ze tussen Editors en Mars in staat...
https://www.pinkpop.nl/2018/nl/act/dj-rashida/

Staat letterlijk op de Pinkpop website.

Er staat:

1. Dat ze het publiek opwarmt voor Bruno Mars. Dat kan ook eerder op de dag.
2. Dat ze een vaste opener is voor shows en privé feesten van Prince. Niet van Bruno Mars.
==

Update: klopt dus toch. Slecht gelezen. Sorry.

Excuus! Ik lees het nu pas in het persbericht. Is nog vroeg, sorry!

Maar wat een achterlijke actie van Pinkpop. Het zoveelste bewijs dat het een heel treurig festival is geworden. Hoeveel bier is hiervoor nodig. Mijn god...

Inmiddels heeft ze haar eigen naam gevestigd en gaat ze op Pinkpop de show verzorgen tussen de Editors en Bruno Mars.”
"Inmiddels heeft ze haar eigen naam gevestigd en gaat ze op Pinkpop de show verzorgen tussen de Editors en Bruno Mars.”"

Sorry, ik kan het niet duidelijker maken dan dit.

Ach na een klein uurtje nieuws bezinken laten...

DJ Rashida, soort oplossing als Bieber/Garrix maar dan andere volgorde. Package deal en eigenlijk de onverwachte derde toevoeging waar er maar 2 verwacht waren.

Maan, was verwacht bij de perspresentatie, beetje late toevoeging dan. Leuk populair NL naampje in combi met Flex, een 538 toevoeging zeg maar.

Cloves, goede toevoeging vind ik. Klinkt heel goed en ook nog een Australische act. Echt niet een toevoegin die teleurstellend uitpakt.

Al met al. Niet slecht voor tent opvulling...

Users who are viewing this thread