Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Tsja voor die paar Bruno Mars fans... de echte festivalganger zal toch wel bij de andere 2 acts gaan kijken. Ik had dit soort namen wel beetje verwacht om eerlijk te zijn.

Ach die dag is voor mij om te kijken hoe Bruno Mars me bevalt. Verder ga ik me nog wel vermaken bij The Kooks, Editors, Brian Fallon en Greta van Fleet en ook wel benieuwd naar Sigrid. Verder die dag bekijk ik het allemaal wel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Tsja voor die paar Bruno Mars fans… de echte festivalganger zal toch wel bij de andere 2 acts gaan kijken. Ik had dit soort namen wel beetje verwacht om eerlijk te zijn.

Ach die dag is voor mij om te kijken hoe Bruno Mars me bevalt. Verder ga ik me nog wel vermaken bij The Kooks, Editors, Brian Fallon en Greta van Fleet en ook wel benieuwd naar Sigrid. Verder die dag bekijk ik het allemaal wel.
idd, staan best intressante namen die dag, voor diverse bezoekers...
zelf zie ik wel wat in Greta van Fleet, Michelle David, Cloves, Milky Chance, Tom Walker, Brian Fallon, The Overslept, The Kooks, Triggerfinger, Scarlet Pleasure en Editors
Ik vraag me alleen af hoe ik dit in een blokkenschema prop... Dat dan afsluiten met Bruno Mars.
Geen slecht dagje.

edit, en dan vergeet ik nog dat deze dag Blackbird in Garden of Love wil gaan checken.... Is dit misschien zelfs de drukste dag???
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ach na een klein uurtje nieuws bezinken laten…

DJ Rashida, soort oplossing als Bieber/Garrix maar dan andere volgorde. Package deal en eigenlijk de onverwachte derde toevoeging waar er maar 2 verwacht waren.

Maan, was verwacht bij de perspresentatie, beetje late toevoeging dan. Leuk populair NL naampje in combi met Flex, een 538 toevoeging zeg maar.

Cloves, goede toevoeging vind ik. Klinkt heel goed en ook nog een Australische act. Echt niet een toevoegin die teleurstellend uitpakt.

Al met al. Niet slecht voor tent opvulling…

Het is gewoon matig. En het zou je sieren als je dat eens toegeeft. Ik snap je roze hart, maar echt... je zit ALLES goed te praten. Of het nou dat rare verloop van de ticketverkoop is (kortom; wss dus het gelul van Jan over verkochte aantallen). Je zit hier dagenlang te hopen op VUUR, Nothing More en weet ik al wat niet meer, en dan krijg je Maan, een of andere gare DJ (die subheadliner wordt) en een best aardig bandje, en dan is het toch allemaal nog dikke prima en hebben we eigenlijk weer niks te klagen.

Als je ziet wat er op andere festivals staat en wat er nog in Juni zaalshows doet moet PP zich gewoon schamen met een DJ Rashida op de main voor Bruno Mars, en helemaal met de verdere 'lagere' line-up. En natuurlijk, een Sigrid is leuk, een Cloves best een aardige 'verrassing', maar het is weer middelmaat troef.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Ik weet niet hoeveel meer respect een dj kan verdienen dan vaste dj te zijn op de privé feesten van Prince, eerlijk gezegd...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik weet niet hoeveel meer respect een dj kan verdienen dan vaste dj te zijn op de privé feesten van Prince, eerlijk gezegd…
Nou woohoo, een fan die toevallig bekend is. Ga je nu echt doen of dit een geweldige boeking is omdat ze ooit een plaatje voor Prince heeft opgezet?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
het zou je sieren als je dat eens toegeeft

NEE, zie mijn post hierboven

( die dag 13 acts die ik zou willen zien )

Dan nog kunnen het best matige toevoegingen zijn, die dan dus voor jou persoonlijk geen invloed hebben (beetje Indiaantje z'n verhaal dus). Maar jij zit gewoon per stuk redenen te zoeken waarom dit toch best wel ok boekingen zijn eigenlijk.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Ik heb nergens gezegd dat het een geweldige boeking is, zelfs geen goede boeking. Maar ik vind wel dat ze wat meer respect verdient als ze de aandacht heeft gewekt van artiesten als Prince, Kanye, John Legend, Bruno Mars etc, dan weggezet te worden als 'gare dj', 'crap dj' en wat ik hier allemaal nog meer langs zie komen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik heb nergens gezegd dat het een geweldige boeking is, zelfs geen goede boeking. Maar ik vind wel dat ze wat meer respect verdient als ze de aandacht heeft gewekt van artiesten als Prince, Kanye, John Legend, Bruno Mars etc, dan weggezet te worden als ‘gare dj’, ‘crap dj’ en wat ik hier allemaal nog meer langs zie komen.
Ik heb ooit een liedje mogen zingen als kind voor Beatrix. Dus verdien ik nu ook meer respect als "zanger"?

Het doet mij helemaal niks dat ze voor een paar artiesten heeft mogen draaien, die shit loopt gewoon via allerlei boekingskantoren en ons kent ons dealtjes. Dat kan je toch moeilijk vergelijken met een dj als A-Trak die door zijn eigen sets en producties door heel veel mensen werd gewaardeerd.

Zet Dj Rashida neer in Tivoli Vredenburg en niemand die daar op afkomt. Zet A-Trak er neer en de toko zit een stuk voller.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
jij zit gewoon per stuk redenen te zoeken waarom dit toch best wel ok boekingen zijn eigenlijk.
ja, is dat gek dat ik elke act per stuk bekijk?

net zo zeer jij elk zuur puntje aanhaalt, noem ik elk zoet puntje

niets mis mee toch, ieder zijn mening hé
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Timmetje wrote:
11 a 12 Nederlandse acts in totaal.

zijn er gelukkig 2 minder in vergelijking met 2017
Nou dan nog, het siert "grootste festival van Nederland" niet bepaald dat van de 40-50 acts ongeveer 25% Nederlands is. Als mensen dat willen gaan ze wel Appelpop.
En hoewel sommige mensen de internationale acts wel wat zullen vinden, zijn 50% daarvan (als ze ooit in NL staan) voorprogramma's. Dat zijn niet de duurste acts. Als ik de hoofdprijs moet betalen voor een weekendje Pinkpop verwacht ik wat meer dan dit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken