Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Mt Desolation (bandleden van Keane) uk tourdata van 9 juni tm 14 juni...
Tegen die tijd 2de album uit ook.
Misschien iets voor Brightlands tent Pinkpop zondag?

Ik denk dat het inderdaad zo wel te verklaren is, maar dan zou het m.i. ook alleszins redelijk zijn om die vrijdag ook gewoon eerder te laten beginnen. Óf ervoor kiezen langer door te gaan, maar dat is een nog moeilijkere discussie.

Ik denk dat de gemeente wel eieren voor hun geld zou kiezen als je zze voor het blok zou zetten maw een andere plek zoeken als ze niet akkoord gaan.

Ik denk dat het inderdaad zo wel te verklaren is, maar dan zou het m.i. ook alleszins redelijk zijn om die vrijdag ook gewoon eerder te laten beginnen. Óf ervoor kiezen langer door te gaan, maar dat is een nog moeilijkere discussie.

Ik denk dat de gemeente wel eieren voor hun geld zou kiezen als je zze voor het blok zou zetten maw een andere plek zoeken als ze niet akkoord gaan.

Hier ben ik dus ook van overtuigd.

bcmrmaybe wrote:

nou, ik niet zo...
inmiddels zo veel in het terrein gepompt, ook Megaland al jaren in eigen beheer...
Dan gaan ze niet zomaar naar een andere locatie, zo'n dreigement is dan niet zo makkelijk te onderbouwen.
Het zit vooral in de compromis tussen organisatie en gemeente, overleggen en geven plus nemen.
Zoals 2019... Wellicht dat er dan wat te wachten staat ;)

Overigens de eerste dag ook 13 uur aanvangen, ik ben voor. Daar niet van...

edit: doordat Megaland in eigen beheer is en zo veel verbeteringen in het terrein zijn gestoken in al die jaren. heeft het terrein een ideale infra voor een festival als Pinkpop. Vanuit bovenaanzicht zie je de verbeteringen door de jaren en de infra zoals die nu op het terrein (zowel op het veld, voor horeca als ook backstage) is.

Oasiss wrote:

bcmrmaybe wrote:

nou, ik niet zo…
inmiddels zo veel in het terrein gepompt, ook Megaland al jaren in eigen beheer…
Dan gaan ze niet zomaar naar een andere locatie, zo’n dreigement is dan niet zo makkelijk te onderbouwen.
Het zit vooral in de compromis tussen organisatie en gemeente, overleggen en geven plus nemen.
Zoals 2019… Wellicht dat er dan wat te wachten staat
1f609.svg

Overigens de eerste dag ook 13 uur aanvangen, ik ben voor. Daar niet van…

edit: doordat Megaland in eigen beheer is en zo veel verbeteringen in het terrein zijn gestoken in al die jaren. heeft het terrein een ideale infra voor een festival als Pinkpop. Vanuit bovenaanzicht zie je de verbeteringen door de jaren en de infra zoals die nu op het terrein (zowel op het veld, voor horeca als ook backstage) is.

Nah, de gemeente Landgraaf heeft amper zelfstandig bestaansrecht. Pinkpop daarentegen is (nog steeds) het grootste festival van Nederland en heeft ook absoluut allure in de hele wereld. Pinkpop heeft wel duidelijk de sterkste vuist om mee op tafel te slaan. Áls Pinkpop al een andere locatie zou moeten zoeken, zijn er ongetwijfeld ontzettend veel gegadigden en sponsoren die een terrein en infrastructuur kunnen faciliteren.

Is Two Door Cinema Club geen optie om de hoogste plek in de Brightlands tent te vullen? Week na Pinkpop staan ze op Hurricane/Southside. Of zijn ze te groot voor de tent?

bcmrmaybe wrote:

Volgens mij wil Jan Smeets helemaal niet dat men op zijn kinderfeestje zo laat naar bed gaat.

Weinig beweging op swap na de pearljam vvk.
swap intresseert me eigenlijk vrij weinig wat vvk betreft...

lijkt er overigens wel op dat er nog Pinkpop kaarten voor vrijdag verkocht worden door PJ-liefhebbers die naast het 2de concert hebben gegrepen...

De Swap is op dit moment de VVK. Als dat leegloopt dan zullen mensen pas weer via Ticketmaster kaarten halen.

Oasiss wrote:

bcmrmaybe wrote:

Volgens mij wil Jan Smeets helemaal niet dat men op zijn kinderfeestje zo laat naar bed gaat.
Heeft die niet eens voorgesteld om elk festival in Europa om 23uur te laten stoppen?

Laat Keane maar weer eens bij elkaar komen. Ik dacht dat Tom had gezegd dat de band tijdelijk uit elkaar ging. Keane is nou typisch een band waarvan ik best vaak de muziek op zet als ik in een mindere bui ben.

[quote quote=155253 Mt Desolation (bandleden van Keane) uk tourdata van 9 juni tm 14 juni…
Tegen die tijd 2de album uit ook.
Misschien iets voor Brightlands tent Pinkpop zondag?[/quote]
Laat Keane maar weer eens bij elkaar komen. Ik dacht dat Tom had gezegd dat de band tijdelijk uit elkaar ging. Keane is nou typisch een band waarvan ik best vaak de muziek op zet als ik in een mindere bui ben.

Hier gaat van alles mis. Ik probeer een bericht van Dennis te quoten, maar dat lukt niet. Ik laat het maar zo. Krijg ook niks verwijderd.

De Swap is op dit moment de VVK. Als dat leegloopt dan zullen mensen pas weer via Ticketmaster kaarten halen.
Er zijn ook nog massa's mensen die swap niet kennen hè...
Meestal komen de meeste mensen nog gewoon 'eerlijk' via Ticketmaster aan kaarten.
;)

Swap boeit jou niets omdat je voor de hoofdprijs al een kaartje hebt gekocht. Ik lees hier genoeg mensen die via swap voor een kleiner prijsje een kaartje willen kopen.

Dankzij swap heb ik vorig jaar voor een appel en een ei mijn zoontje mee naar pinkpop kunnen nemen. En koop ik bijna geen enkel concert kaartje meer voor de hoofdprijs. Dus voor mij en misschien enkele anderen is het wel relevant.

Wat wel klopt is dat er echt veel mensen swap nog niet kennen. Ik heb daar laatst een uitleg over gedaan aan 5 mensen die niet wisten wat ze hoorde.

Is Two Door Cinema Club geen optie om de hoogste plek in de Brightlands tent te vullen? Week na Pinkpop staan ze op Hurricane/Southside. Of zijn ze te groot voor de tent?
Denk wel dat dat past.
Leuke band ook daar voor, wie weet.

Swap boeit jou niets omdat je voor de hoofdprijs al een kaartje hebt gekocht. Ik lees hier genoeg mensen die via swap voor een kleiner prijsje een kaartje willen kopen.

Dankzij swap heb ik vorig jaar voor een appel en een ei mijn zoontje mee naar pinkpop kunnen nemen. En koop ik bijna geen enkel concert kaartje meer voor de hoofdprijs. Dus voor mij en misschien enkele anderen is het wel relevant.

Wat wel klopt is dat er echt veel mensen swap nog niet kennen. Ik heb daar laatst een uitleg over gedaan aan 5 mensen die niet wisten wat ze hoorde.
Dat hele swapgedoe kan natuurlijk ook alleen maar werken zolang er mensen zijn die via de reguliere weg tickets kopen. Als iedereen alleen maar via ticketswap aan kaarten wil komen, kunnen ze lang wachten.. :wink:

roluf wrote:

Dat hele swapgedoe kan natuurlijk ook alleen maar werken zolang er mensen zijn die via de reguliere weg tickets kopen. Als iedereen alleen maar via ticketswap aan kaarten wil komen, kunnen ze lang wachten..
1f609.svg
dit bedoelde ik dus

Met 499 tickets op de Swap voor veel minder geld hoeven mensen iig voorlopig niet naar Ticketmaster. :wink:

Users who are viewing this thread