Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Er is gedonder bij Fleetwood Mac. Ik betwijfel of ze in deze samenstelling ook festivals gaan doen. Hun tour zou starten in juni.
https://www.rollingstone.com/music/news/fleetwood-mac-fires-lindsey-buckingham-w518925
Ik loop alvast wat vooruit op de editie van volgend jaar

:wink:

Er is gedonder bij Fleetwood Mac. Ik betwijfel of ze in deze samenstelling ook festivals gaan doen. Hun tour zou starten in juni.
https://www.rollingstone.com/music/news/fleetwood-mac-fires-lindsey-buckingham-w518925
Ik loop alvast wat vooruit op de editie van volgend jaar

1f609.svg
beetje loop je vooruit...
maar idd probleem voor "upcoming tour" ;)
meh, ik zou Buckingham wel missen dan...
( ik gok wel dat de afscheidstour wat europese festivals bezoekt in 2019, ik gok in Pinkpop, één van de Werchter-events en Glasto )

Tjah, het is wel één van de meest belangrijke leden, dus het zou wel zonde zijn als ze een afscheidstournee zónder hem gaan doen. Lijkt me overigens wel een grote kanshebber voor PP19

Ontslagen zelfs... Dan wordt het inderdaad wel een pak minder. Doet me een beetje denken aan toen The Beach Boys plots (oa) Bryan Wilson eruit kickte. Kansloos.

De kans dat ik ze ooit in de originele bezetting ga zien, is dus redelijk klein. :cry:

ontzettend jammer dat hij er niet bij is. Was toch een bepalende stem/gitaargeluid maar ondanks zijn afwezigheid kunnen ze makkelijk rond 19 uur beginnen tot 20.30 uur op de een Pinkpopdag 2019. Als de hoofdact in deze samenstelling, lijkt mij iets te veel van het goede.

Die komen (ook nu nog) niet voor minder dan dikbetaalde headliner hoor.
zeker en vast

ik acht de kans als zeer hoog juni 2019 in europa.
3 a 4 weken door europa vanaf 2e week juni gok ik ongeveer.
paar stadions dan en wat headline-festivals neem ik aan.

Dat geeft zo'n tournee direct al een stuk minder glans.. En dan is het nog geen eens begonnen/aangekondigd.

Dat geeft zo’n tournee direct al een stuk minder glans.. En dan is het nog geen eens begonnen/aangekondigd.
Helemaal mee eens. Eigenlijk vind ik ook niet dat je als festival dit moet willen. Ga maar eens na hoeveel hits hij heeft ingezongen. Dit is echt een heel groot gemis als hij er niet meer bij is. Laar ze nu maar eigen concerten geven. Overigens wordt niet gesproken over een afscheidstour dus na deze tour wil FM gewoon verder als band.

Dat geeft zo’n tournee direct al een stuk minder glans.. En dan is het nog geen eens begonnen/aangekondigd.
aan de andere kant, Buckingham is al eens uit de band geweest, van 1987 tm 1997 was hij er ook uit...
Mike Campbell (Heartbreakers) en Neil Finn (Crowded House) is imo zo erg nog niet als vervangers.

Leuk weetje:
hij kwam bij Fleetwood in 1975, Fleetwood stond 4 jaar er vóór op Pinkpop in 1971.

Persoonlijk...Fleetwood Mac moet lekker normale concerten gaan doen. daarvoor kom ik niet naar Pinkpop

Avenged Sevenfold/Shinedown geannuleerd 12 juni in Eindhoven om "logistieke redenen". Paar dagen later dan maar op Pinkpop om de Nederlandse fans tegemoet te komen en Pinkpop verkoop een boost te geven?

Persoonlijk…Fleetwood Mac moet lekker normale concerten gaan doen. daarvoor kom ik niet naar Pinkpop

Da's inderdaad heel persoonlijk. Een band als FM lijkt me een geweldige Pinkpop headliner. Is een grote, toch wel legendarische band met heel veel hits die iederéén kan meezingen en is volgens mij nog steeds populair onder jongere luisteraars. En bovendien eens wat anders dan nog maar eens een Muse of RHCP.

Ik zou ervoor naar Pinkpop gaan. :)

bcmrmaybe wrote:
Persoonlijk…Fleetwood Mac moet lekker normale concerten gaan doen. daarvoor kom ik niet naar Pinkpop

Da’s inderdaad heel persoonlijk. Een band als FM lijkt me een geweldige Pinkpop headliner. Is een grote, toch wel legendarische band met heel veel hits die iederéén kan meezingen en is volgens mij nog steeds populair onder jongere luisteraars. En bovendien eens wat anders dan nog maar eens een Muse of RHCP.

Ik zou ervoor naar Pinkpop gaan.
1f642.svg

Ik ook! Dit soort namen zijn uniek. Ik hoop het van harte maar ben bang dat we nu alweer bezig zijn met verwachtingen opblazen die niet waargemaakt kunnen worden.

mattman wrote:

bcmrmaybe wrote:

Da’s inderdaad heel persoonlijk. Een band als FM lijkt me een geweldige Pinkpop headliner. Is een grote, toch wel legendarische band met heel veel hits die iederéén kan meezingen en is volgens mij nog steeds populair onder jongere luisteraars. En bovendien eens wat anders dan nog maar eens een Muse of RHCP.

Ik zou ervoor naar Pinkpop gaan.
1f642.svg

Ik ook! Dit soort namen zijn uniek. Ik hoop het van harte maar ben bang dat we nu alweer bezig zijn met verwachtingen opblazen die niet waargemaakt kunnen worden.

Als de geruchten van 4 namen kloppen, dan verwacht ik 1 vette legendarische band als Fleetwood of Police, 1 poppy ding, 1 traditionele 'been there done that' act als Rammstein of Muse en 1 kleinere headliner zoals Mumford. En Pinkpop kennende zou dit al aan de 'optimistische' kant kunnen zijn. :-) Maar 'als' en zou' natuurlijk. Dat is nog heel veraf en laat ons eerst maar eens genieten van de 2018 editie.

Fleetwood mac paar jaar geleden gezien. Zelden zo zwaar teleurgesteld. Letterlijk een gesprek moeten aanhoren van bijna een kwartier lang. Veel te veel gezever tussendoor. En de nummers zelf vielen ook wel wat tegen (komt mss ook door het sportpaleis, maar toch)

Als de geruchten van 4 namen kloppen, dan verwacht ik 1 vette legendarische band als Fleetwood of Police, 1 poppy ding, 1 traditionele ‘been there done that’ act als Rammstein of Muse en 1 kleinere headliner zoals Mumford. En Pinkpop kennende zou dit al aan de ‘optimistische’ kant kunnen zijn.
1f642.svg
Maar ‘als’ en zou’ natuurlijk. Dat is nog heel veraf en laat ons eerst maar eens genieten van de 2018 editie.
ik denk dat je er niet ver naast zit ;)
ik denk 1 reünie, 1 afscheidtour, 1 albumtour en èèn 'nieuwe' Pinkpop-headliner (m/v)...

begint al beetje te kriebelen...
eerst maar 2018 lineup afronden hè

Users who are viewing this thread