Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een pagina of 30 gemist zie ik, maar is er enige duidelijk over de laatste acts die toegevoegd gaan worden? Wanneer klapt Pinkpop uit de school?
Ik kwam eens een kijkje nemen of de gemoederen hier al wat bedaard waren nu alles een beetje op zijn plaats begint te vallen. Ik weet niet wat ik verwacht had, maar niet dit. Ed Sheeran een grotere rocker noemen dan Jack White? Hulde. Dat is waar we het Pinkpop topic voor hebben. Fuck on-topic blijven. Laat de gekkies maar praten en lijst het in boven je bedje. Genieten.
Hammersmith wrote:
Ik heb een pagina of 30 gemist zie ik, maar is er enige duidelijk over de laatste acts die toegevoegd gaan worden? Wanneer klapt Pinkpop uit de school?
Ik kwam eens een kijkje nemen of de gemoederen hier al wat bedaard waren nu alles een beetje op zijn plaats begint te vallen. Ik weet niet wat ik verwacht had, maar niet dit. Ed Sheeran een grotere rocker noemen dan Jack White? Hulde. Dat is waar we het Pinkpop topic voor hebben. Fuck on-topic blijven. Laat de gekkies maar praten en lijst het in boven je bedje. Genieten.
Het Pinkpop topic blijft legendarisch en lees hier altijd heel graag mee.
Ik mis mij de mensen die wel naar Pinkpop gaan wat gezamenlijke voorpret zoals het programma bespreken. Misschien helpt dat om weer wat on topic te komen!
Ik heb geen idee in welke richting te zoeken.
Enkel dat het voor Brightlandstent zondag 2 namen zijn.
Iets uit NL, For All We Know of My Indigo misschien?
Of buitenlandse band, zoals Nothing More.
Zoals gezegd, Nothing More op Download FR van de 17e naar de 16e, blijf dat opvallend passend vinden...