Wel typerend dat er meer wordt gepraat over wie er niet op het festival staat dan wie er wel op het festival staat.
Hoe lang zou het duren voordat PJ morgen uitverkoopt?
Dit moet anders worden gesteld:
Mensen die naar pinkpop gaan hebben het niet continu over Jack White in dit forum.
Mensen die naar "dat andere festival met grote modderpoelen als het regent" gaan, hebben het hier continu over Jack White en waarom hij zo geweldig is en de rocker van de eeuw. Ik denk dat het tweede soort mensen gewoon meer ontopic moet zijn.
Dit is de forum-moderator in me die spreekt trouwens.
Nu komt mijn persoonlijke voorkeur-ik:
Ik vind Dave Grohl de grootste rocker van deze eeuw (en dat tot nu toe, want ). Sorry. Dit is een mening. Daarnaast mag Vedder er ook wel wezen, trouwens. Pinkpop heeft ze allebei dit jaar ! Grote rockhelden !
Jack White is OOK een rockheld met een geweldig eigen sound, maar goed, niet de beste imo. In de Vorst nationaal in 2014 was ie fantastisch iig. Dit jaar staat hij niet op Pinkpop. The Raconteurs is wel een aanrader trouwens, @bcmrmaybe . Alleen niet meer heel relevant nu.
Trouwens, ik had al mijn eerste CD van de White Stripes al toen de meeste Werchter-Vlamingen hier op het Pinkpop-forum nog verslaafd waren aan TikTak op Canvas.
Ik weet nog dat ik die CD samen met de eerste van the Strokes kocht.....ik ken m'n "pappenheimers".....