Loveless wrote:
eh wrote:
Loveless wrote:
Ja nee, heel geloofwaardig allemaal natuurlijk.
Eigenlijk is PJ verliefd op PP, daarom spelen ze nog 2 andere shows en duurde het een eeuwigheid voor ze weer kwamen, terwijl er tig andere festivals in de buurt en zaalshows in NL gedaan werden.
Wat jou bezielt weet ik niet …. echt niet ….. ik deel gewoon info wat ik weet / hoor
De 2e ziggo show (geruchten) gaan al rond bij diverse fans (goed ingelichte fans waar ik zeker NIET tot behoor) sinds november
En ja …. ze vinden Pinkpop een tof festival …. geloof me nou maar
En als je even goed de “geschiedenis” van mislukte boekingen er op na slaat weet je dat het vaak onmacht was ….. en geen onwil.
Maar jij bent ook een van diemensen die maar blijven trappen …. heel kortzichtig en sneu gedrag …… typetje van half leeg glas ipv half vol.
Die tweede datum stond al op geruchtenlijstjes voordat er uberhaupt een enkele Europese datum officieel was aangekondigd inderdaad.
Ik geef gewoon m’n mening en deel hoe ík iets zie. En dat is dat ik het niet heel sterk vindt dat áls je dan de Verloren Zonen hebt binnengehaald ze in dezelfde periode nog twee zaalshows geven. En ik sluit me aan bcmrmaybe; ze hadden hem waarschijnlijk meteen na het uitverkopen van de vrijdag willen aankondigen, die verkoopt niet uit (wat gewoon tegenvallend is als je dan éindelijk PJ hebt), en dan zit je nu 2,5 maand voor zo’n grote zaalshow en móet je wel aankondigen omdat je dat ook geen weekje van tevoren bekend kan maken.
En dan kan ik niet zoveel met iemand die al vrij duidelijk stelling heeft genomen vóór PP en PJ en met allerlei vage bronnen dichtbij de 10club via Messenger oid komt. Zo heeft iedereen wel een ‘bron’. Mijn nichtje heeft ooit een dronken gezoend met een jongen wiens broer stage heeft gelopen in de kantine van Ticketmaster; die vertelde idd dat de ticketverkopen voor vrijdag tegenvielen.
Pics van je nichtje?
Alleen als je bij TM werkt...