Graspop Metal Meeting 2026

Moet donderdag nog werken tot 14u (Herentals).. Denken jullie dat ik er nog optijd zal geraken voor Wind rose? (Parking Paars genomen). Of gaat dat echt een drama zijn op dag 1?
Zeker, Graspop heeft relatief weinig dagtickets (in vergelijking met een Werchter) en het grootste deel van de dagtoeristen zal dan al geparkeerd zijn.

Herentals is maar 20km ofzo, dus op een halfuurtje ben je al aan het aansluiten voor te parkeren.

• Geweldig
Waarderingen: Yentel De Buyser
Inderdaad. Daarbij komt dat als je nu bij bvb Bring me the horizon "won't see" antwoordt, je jezelf bijna veroordeelt tot gewoon aan je tent gaan zitten of gaan slapen. Dus zowat iedereen gaat daar sowieso milder op geantwoord hebben dan wanneer ze overdag met 3 clashes zouden staan. 😅
Volbeat heb ik hoger gescoord omdat ik een vriendin beloofd heb samen te gaan kijken met haar en daar op die manier naar uitkijk, waarbij ik haar bij Trivium zei 'ik heb andere podia waar ik moet zijn'. Maar draai de bands qua positie om en de score van Trivium zou hoger gaan door die reden. Dus er zijn allerlei invloeden mogelijk.

That being said, prachtwerk @MetalLimbo, onze excel Wizard!
Qua voorpret hulp heeft dit kunnen tellen. Mooi om het totaalbeeld te zien van het forum en alle uiteenlopende voorkeuren.
Match winnaar met @johanra, wij gaan elkaar alvast niet kunnen ontlopen 😂 en ook de top 3 met @Elisa Day en @Skut10 komt wel goed lijkt me.

Nog 2 dagen! (Of eentje voor wie de pre-party al wil tellen)
Zeker, ik had ook al wel stiekem verwacht dat ik veel overlap met jullie zou hebben.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
@MetalLimbo je bent er persoonlijk mee verantwoordelijk voor dat ik dit jaar het drukste loopschema ooit heb. Zonder jouw spel had ik nooit zo uitvoerig ingeluisterd. 😅 Heel leuk ook die statistieken, zo blijkt maar dat mijn smaak nogal all over the place is, de hoogste match is met @gerbthederp met 0,39.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: dvdh666 en MetalLimbo
Vandaag na 2.5 week Schotland de boot op richting Ijmuiden, laat maar komen dat mooie weer, tot Donderdag. Heel veel zin in🤘🏻🤘🏻

Bijlagen

• Screenshot_20260616_090856_Samsung Browser.jpg
    Screenshot_20260616_090856_Samsung Browser.jpg
    212 KB · Weergaven: 18
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh
Mijn dilemma WCAR > BB is ook weer iets kleiner geworden. Heb even aan Chat gevraagd wat de 1e track is uit de setlist van BB, en die staat nog niet in mijn (pak hem beet) top 10 favoriete nummers van ze, dus als ik die mis is het relatief minder erg. Heb ik tijdens m'n sprint misschien zelfs nog gelegenheid om snel bier te halen 😅

Mijn dilemma WCAR > BB is ook weer iets kleiner geworden. Heb even aan Chat gevraagd wat de 1e track is uit de setlist van BB, en die staat nog niet in mijn (pak hem beet) top 10 favoriete nummers van ze, dus als ik die mis is het relatief minder erg. Heb ik tijdens m'n sprint misschien zelfs nog gelegenheid om snel bier te halen 😅
Mijn favoriete BB nummer wordt als derde gespeeld👀

Ik ben een aandachtig volger van dit forum, maar heb hier (bijna) nog niets geplaatst. Ik heb me voorgenomen om hier volgend jaar wat actiever deel te nemen en ook mee te doen met jullie lijstjes ;)

Intussen enorm hard aan het uitkijken naar GMM, dat wordt precies elk jaar erger. Wij vertrekken morgen rond de middag richting Devil's Lake...

Ik ben een aandachtig volger van dit forum, maar heb hier (bijna) nog niets geplaatst. Ik heb me voorgenomen om hier volgend jaar wat actiever deel te nemen en ook mee te doen met jullie lijstjes ;)

Intussen enorm hard aan het uitkijken naar GMM, dat wordt precies elk jaar erger. Wij vertrekken morgen rond de middag richting Devil's Lake...
Welkom!

Deel gerust voor deze editie al de bands waar je het meest naar uit kijkt. :D

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Mijn favoriete BB nummer wordt als derde gespeeld👀
Als ik bij WCAR weg ga 2 nummers voor het einde moet dat te doen zijn👀

Ik ga er vanuit dat Breath en The Diary of Jane wel ergens aan het einde zitten? Dat zijn toch m'n 28e en 30e meest beluisterde nummers all time op Spotify, als ik die zou missen sla ik mezelf wel echt voor m'n kop:

1781602093392.png

Users who are viewing this thread