Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

De enige reden waarom ik dit jaar toch naar Pinkpop ga is dat ik de headliners wil zien, en dat is ook precies de strategie van dit festival!

De enige reden waarom ik dit jaar toch naar Pinkpop ga is dat ik de headliners wil zien, en dat is ook precies de strategie van dit festival!

Blij dat er zoveel ontevreden zijn .... verhoogt mijn kansen op een weekendkaartje ... Pearl Jam .... Snow Patrol .... the Script..... Foo Fighters .... Triggerfinger ..... Editors ..... Meer dan prima LineUp .......

Ik heb de livestream nu ook maar op de achtergrond opgehad, maar dit leidt ik af uit de liveblog van FL. Bij deze de clashfinder :)
(bij foutjes qua podia, laat maar weten..)

https://clashfinder.com/s/pp18/

Blij dat er zoveel ontevreden zijn …. verhoogt mijn kansen op een weekendkaartje … Pearl Jam …. Snow Patrol …. the Script….. Foo Fighters …. Triggerfinger ….. Editors ….. Meer dan prima LineUp …….
Die namen zijn je 230 euro waard?
Verder wachten we op de ongezouten mening van onze eigenste Mister Pinkpop, nog meer dan Smeets voor mij, Dennis!

Verwachting qua verkoop?

Ik denk zelf dat vrijdagkaarten snel weg zullen zijn.

Ik zou ook wel serieus van jullie willen weten wat jullie verwachten van de weekendkaarten.
Moet ik die as. zaterdag om 10u kopen, of doe ik een Ticketswapje de week voor het festival.

Verwachting qua verkoop?

Ik denk zelf dat vrijdagkaarten snel weg zullen zijn.

Alles verkoopt gewoon uit. Maar dat zouden ze ook doen met alleen de drie headliners en letterlijk 0 andere namen erbij, gok ik.
Da's een beetje het tweesnijdend zwaard van dit festival...

Ja dat is het me inderdaad waard .... koop eens een losse Ticket ..... ik heb ook losse kaarten voor Pearl Jam .... Guns and Roses .... en Eminem .....+- 250 euro ..... dus ik snap de kritiek niet zo goed ..... ik vind het prima met de bandjes die ik noemde .... de Flexen en de Liiletjes hoeven wat mij betreft niet .... kan ik mooi gaan eten

Pinkpop speelt dit jaar eerder play offs voor degradatie/promotie dan champions league...

Wat een grap om met zo'n affiche op de proppen te komen met een prijsverhoging. Op de headliners na gaat dit festival met het jaar achteruit.

Kom op mensen, kijk eens niet door een Pinkpop of Werchter bril en beoordeel de line-up eens niet naar persoonlijke smaak..

Ehhh...de line-up niet beoordelen naar persoonlijke smaak? Hoe dan wel? Je beoordeelt toch gewoon wat je goed of slecht vind? En volgens mij is het wel duidelijk dat de line-up niet al te best is dit jaar.... :-D

Zet AM, Cave, PJ, QOTA, The Script, Gorillaz, The Killers, Snow Patrol, Jack White en Alice in Chains af tegen de headliners van Pink Pop; PJ, Foo Fighters, Bruno Mars, Noël Gallagher, Snow Patrol, The Script, Editors en The Offspring, dan steekt Pink Pop daar wat schril tegen af. En dat voor 18 euro minder en in de wetenschap dat er nog zo’n 20 acts bijkomen in België. Ik heb mijn keuze nu gemaakt. Op naar Vlaanderen.

Zet AM, Cave, PJ, QOTA, The Script, Gorillaz, The Killers, Snow Patrol, Jack White en Alice in Chains af tegen de headliners van Pink Pop; PJ, Foo Fighters, Bruno Mars, Noël Gallagher, Snow Patrol, The Script, Editors en The Offspring, dan steekt Pink Pop daar wat schril tegen af. En dat voor 18 euro minder en in de wetenschap dat er nog zo’n 20 acts bijkomen in België. Ik heb mijn keuze nu gemaakt. Op naar Vlaanderen.

Acht euro minder. Er komen naast de €220,- ook servicekosten nog bij op.

Al is de camping bij PP dan inbegrepen.

Ik heb de livestream nu ook maar op de achtergrond opgehad, maar dit leidt ik af uit de liveblog van FL. Bij deze de clashfinder
1f642.svg

(bij foutjes qua podia, laat maar weten..)

https://clashfinder.com/s/pp18/

Op de podium indeling op de stream staat Blackbird in de Garden Of Love en Scarlet Pleasure op Stage 4. En Sigrid staat er helemaal niet bij.

Mijn mening: je kan niet je prijzen omhoog gooien en dan met fucking BLØF, Miss Montreal, Lil Kleine, Ronnie Flex, Sevn Alias, Donnie, Triggerfinger, de Jeugd van Tegenwoordig aankomen zetten. Totaal ongeloofwaardig dit. Die artiesten zouden er alleen mogen staan als ze gratis en voor niks komen spelen op de parkeerplaats.

Dan heb je ook nog Ronnie Flex, JP Cooper en Oh Wonder die er allemaal vorig jaar nog stonden... Van de 50 edities heeft The Script er geloof ik 45x keer gestaan.

De slechtste live act die ooit heb gezien staan achter elkaar op de 3FM stage: Years & Years en Milky Chance... en waar hebben ze Don Diablo opgegraven?

Pluspunten:
Vrijdag; Pearl Jam en Snow Patrol combi
Zaterdag: Foo's, Noel Gallagher en A Perfect Circle
Zondag: Tent Stage is wel fijn met Sigrid???, Greta van Fleet en Brian Fallon.. en met Bruno Mars en Jessie J 2 redelijke pop acts

In dat voor 18 euro minder en in de wetenschap dat er nog zo’n 20 acts bijkomen in België. Ik heb mijn keuze nu gemaakt. Op naar Vlaanderen.

20? Meer hoor. Ze zijn daar ongeveer halfweg. ;-) Er staan nu 48 acts, er worden er ongeveer 100 verwacht (nu met die 4de stage)

Wat ik mij afvraag, als de line-up dit jaar omgedraaid was geweest of er dan nog zulke negatieve en/of positieve reacties waren geweest.

We zullen het nooit weten, want Werchter zou dit nooit durven presenteren kan ik je vertellen.

De slechtste live act die ooit heb gezien staan achter elkaar op de 3FM stage: Years & Years en Milky Chance… en waar hebben ze Don Diablo opgegraven?

Waar heb je Milky Chance gezien dan? Heb ze al een aantal keer gezien en vind dat ze altijd best swingende, leuke shows geven.. Vorig jaar People's Place was zelfs echt een heel leuk optreden!

Users who are viewing this thread