spagoud wrote:
Thijs wrote:
Echt bizar dit. Doet Werchter het als directe concurrent toch wel een stukje beter..
Ik vind het toch altijd verbazingwekkend om deze reacties te lezen. Ten eerste is het overgrote deel van de mensen hier totaal niet objectief.
RW wordt hier altijd de hemel ingeprezen en Pinkpop doet weinig goed. The Killers en Arctic Monkeys zijn in dit forum door meerdere leden beoordeeld als een ‘zwakke headliners’. Deze twee bands zijn headliner op RW dit jaar. Straks wordt dit uiteraard weer verdedigd omdat RW werkt met een ‘co-headline constructie’ of zoiets en dat het daarom wel goed is of mag. Als Pinkpop The Killers en Arctic Monkeys heeft geprogrammeerd is het direct ‘middelmaat’ of ‘slechte line-up’.
Daarnaast is er in de afgelopen maanden gespeculeerd dat Pinkpop weer ‘middelmatige dagopvulling’ gaat programmeren zoals: Ben Howard, James Bay en George Ezra. Nou die staan dit jaar allemaal op Werchter.
Kom op mensen, kijk eens niet door een Pinkpop of Werchter bril en beoordeel de line-up eens niet naar persoonlijke smaak. Wat ik mij afvraag, als de line-up dit jaar omgedraaid was geweest of er dan nog zulke negatieve en/of positieve reacties waren geweest.
Geloof mij, de meeste mensen hebben echt niets tegen Pinkpop hoor. Als RW kutnamen programmeert, komt daar ook commentaar op. Deze line-up van Pinkpop is gewoon echt niet aanvaardbaar voor 220 euro.