Pinkpop 2016

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Major "ik hoef alleen op play te drukken en de mensen doen alsof ik een wereldshow aan elkaar draai" Lazer vind je goed?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Ben niet zo weg van Gary Clark Jr.

8-O

One Ok Rock
1f62e.png
. Nee ik kan niet geloven dat die naar Pinkpop komen.

Ik wilde vanochtend na jouw lange post nog de grap maken over een Japanse band op Pinkpop.. haha
 

EDM

Campingartiest
3 mrt 2015
89
2
Major “ik hoef alleen op play te drukken en de mensen doen alsof ik een wereldshow aan elkaar draai” Lazer vind je goed?
Qua sfeer bij het publiek en show is daar toch niets op aan te merken? Helaas heeft iedereen ze wel al eens gezien nu.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Major “ik hoef alleen op play te drukken en de mensen doen alsof ik een wereldshow aan elkaar draai” Lazer vind je goed?

Diplo is een matige dj, maar een steengoede producer en iemand die een goede show neerzet. Het heeft niet zoveel om het lijf, maar ja, ik kan daar wel van genieten. Ik snap iedereen die het haat ook goed, hoor, daar niet van.

En ben het absoluut met je eens, Pieter. Als je nu Major Lazer nog niet hebt gezien... :p
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Vrijdag gaat uitverkopen jongens, ML, Bastille, James Bay en Y&Y op 1 dag is de natte droom van elk meisje van 16
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Vrijdag gaat uitverkopen jongens, ML, Bastille, James Bay en Y&Y op 1 dag is de natte droom van elk meisje van 16

MAAR WAAR IS 5 SECONDS OF SUMMER?!?!?!?!?!?!! ... ja, dat niveau. Sowieso is die vrijdag van Pinkpop een beetje een herhaling van het minst interessante wat Lowlands vorig jaar had te bieden.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik wilde vanochtend na jouw lange post nog de grap maken over een Japanse band op Pinkpop.. haha

Het is een verbazingwekkende en toffe aankondiging, ja. Niet mijn muziek, maar het is wel een verademing!
simple-smile.png

Bijzondere aankondiging ja. Het is wel een band die precies hetzelfde klinkt als Fall Out Boy en heel erg op het Westen gericht is, staan gewoon met 50 miljoen views op YouTube etc zie ik net, maar toch had ik dit nooit op Pinkpop zien komen. Jammer dat het de enige "goede" naam op vrijdag is, ik ga er geen 95 euro voor neertellen :p.
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
ben over de eerste shock heen..
Gary Clark Jr, prima!
De Staat, prima!
die japanse band, nog nooit van gehoord..
de rest.. ach... je moet ook eten drinken naar de wc en in de zon liggen ofzo he
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Drummer van Max Meser gespot op het podium van Paradiso.. Zo goed als zeker dus een stage 4 naam
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ondertussen Tweet Frank van Ellende dat Lionel Richie een gerucht is. Tuurlijk jongen.
Staat erom bekend dat hij nooit serieus nieuws heeft. :p Hij had ook een Grammy voor zichzelf gemaakt afgelopen week. (Vind hem geen 'ellende' hoor, leuke dj)
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik zag zonet dat de Festileaks-mockup-poster op Twitter rondging als mogelijke echte poster. :')
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
de gelekte poster van Bear’s Den’s promoter(?) lijkt te kloppen

Die klopt, komen nog twee namen bij



Ik zag zonet dat de Festileaks-mockup-poster op Twitter rondging als mogelijke echte poster. :’)

Haha ja, die had Dennis in elkaar geknutseld met alle namen die hier en in het voorspel-spel zijn gezegd :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken