Pinkpop 2016

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
ik heb mijn geld en hoop op de zondag gezet hoor na de (voorlopige) line-up van vrijdag en zaterdag te hebben gezien...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Wat is dit man? Is dit serieus? Lianne la Havas en James Bay zijn toch absoluut geen grote namen? Die zouden op Werchter in de middag in een tent staan... Shockerend slechte lineup tot nu toe.
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Ik wil graag RHCP zien, maar de rest van de vrijdag spreekt me eigenlijk niet zo aan.

Hopen op een losse show van de peppers ergens komend jaar, een dagkaart voor Werchter (zeer sterke dag!), of toch naar Pinkpop (vermaak me toch wel, ook al vind ik de artiesten niet allemaal fantastisch).
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Waarom zou je dan ooit naar de vrijdag van Pinkpop gaan in plaats van de zaterdag van Werchter voor RHCP? Ik begrijp je ff niet.

De zondag is overigens pas echt huilen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Overigens wil ik nog wel even zeggen dat het echt weer ontzettend kut is in mijn ogen dan hè. Gelukkig geen lange reis naar Landgraaf dit jaar.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Slaves is toch wel fucking vet, en dan heb je de lineup wel gehad. Lionel Richie zag ik niet aankomen, maar niet mijn cup of tea.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Phoe valt tegen!! Lionel ritchie wel lache
Mis tenecious D, the offspring, deftones...
Beetje inspiratielose lineup, op lionel rictchie en puscifer na dan.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik reageer normaal niet in het Pinkpop forum, maar dit moet ik toch even kwijt. Wat een slechte line-up zeg. Met uitzondering van 3 sterke headliners slaat die affiche echt nergens op. Pinkpop verkoopt toch niet uit hiermee?
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Benieuwd hoe lang Lionel Richie zal spelen.

Waarom zou je dan ooit naar de vrijdag van Pinkpop gaan in plaats van de zaterdag van Werchter voor RHCP? Ik begrijp je ff niet.

Goede vraag. Het is toch een soort traditie geworden om steeds minstens een dagje Pinkpop mee te pakken.
Daarnaast hoef ik voor Werchter geen dag vrij te nemen, maar mensen waar ik e.v.t. mee zou gaan zijn begin juli al met vakantie of hebben het juist erg druk met de laatste deadlines van het studiejaar.
Maar qua waar voor je geld een stuk beter. En vanaf Utrecht net zo lang reizen.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ze hebben het voor elkaar gekregen om een nog slechtere lineup te maken dan die van vorig jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken