Pinkpop 2016

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Lol Parquet Courts.. lijkt me me meer BKS naam. Maar goed ik zou ze wel gaan zien in ieder geval.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Dit is wel een aardig dagje, Veel rock, dat wel. Maar goede verdeling
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Doe Maar niet voor Paul McCartney waar eigenlijk door velen wel vanuit gegaan is

ja heel gek, dat zou wel logischer zijn geweest.... Nu staan ze dus voor Rammstein haha
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Dat wordt een dagkaartje voor de zaterdag

edit: of misschien toch een dagkaart voor de vrijdag van Werchter, Skillet, Halestorm en Ghost staan ook al op Graspop namelijk
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Via Ticketswap een dagkaartje voor zaterdag puur voor Doe Maar en Rammstein dan maar. Blij dat ik toch niet voor het Oor ABO ben gegaan zeg.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik mag toch hopen dat ze Doe Maar dan als afsluiter op 3FM zetten en niet voor Rammstein.

Verder mis ik echt grote namen imo. Of wellicht zijn er wel grote namen maar zie ik dat niet omdat ik dan niks met die namen heb. Maar ik kan me herinneren dat acts als Editors, Placebo en Arcade Fire sub waren dat soort dingen zie ik nu gewoon totaal niet kwa grootte, maar nogmaals dat kan aan mij liggen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Parquet Courts is dan wel weer verrassend. Verder vraag ik me af wie nou de doelgroep moet zijn voor deze zaterdag. Staat wat metal (Rammstein, Ghost, Halestorm, Skillet), wat dance (Noisia, Robin Schulz), wat indie (Sore Losers, Parquet Courts, Nothing but Thieves) en wat oudemannenmuziek (Lucas Hamming, Doe Maar, James Morrison). Gekheid.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Puscifer is een mooie verassing maar voor de rest is het wel flink om te huilen. Ben benieuwt wat de zondag brengt :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken