Pinkpop 2016

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2
Beetje late reactie, maar als er daadwerkelijk een mini-meeting gaat plaatsvinden morgen: I'm in. Ik lees het wel of het eventueel doorgaat en zo ja, waar en hoe laat etc.

Nothing but Thieves is nog niet uitgesloten trouwens. (dacht te lezen hier dat iemand dat zei) Staan 16 juni alweer op een festival in Madrid, dus denk dat ze wel kunnen komen. (bron > http://www.songkick.com/artists/4441173-nothing-but-thieves/calendar )
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
@romanov

Slayer lijkt me uitgesloten maar voor de rest zie ik geen hele vreemde dingen. Je zult er best
wel wat goed hebben.

Op de zaterdag zowel op de mainstage als 3FM metalnamen die afsluiten, lijkt mij een beetje veel van het goede (deftones & nightwish, Slayer & Rammstein). En niet zo aardig voor de niet metalliefhebbers.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Kygo is trouwens uitgesloten, godzijdank. Major Lazer kan alleen Vrijdag of Zaterdag, evenals Years&Years. Ik voorzie dan ook een Zaterdag met op main veelal Rock/Metal en op 3FM de hele dag poppy. Die dag zal dan wel heel snel gaan. Wat ook kan is dat ze ML op vrijdag gooien om daar nog tickets voor te slijten.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Bastille kan alleen nog op de Vrijdag
Ook de veelgenoemde combi: Biffy Clyro - Rammstein gaat niet door, die staan de 11e op Download.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Gary Clark Jr staat op NovaRock de RHCP dag, zal niet misstaan op vrijdag.
Maar daar wilde ik het vandaag nog bij laten.

Eerst de kids naar school brengen, nog 1 kop koffie en dan in de auto naar Amsterdam.
Iedereen veel "plezier" vandaag, hou het gezellig ;)
En ik zal af en toe eens kijken hoe de meningen zijn.
Mijn uitgebreide mening geef ik achteraf wel, houden jullie te goed.

Voor de Festileakers in Paradiso, ik ben te herkennen aan ongeveer zo'n baardje als Florim van De Staat, een grijze pet, een soort baseballvest wit met zwarte mouwen en een licht beige T shirt van The Beatles met Let It Be albumhoes opdruk.
Zie jullie graag...

(Enne Black Lies... ik weet al wat je vind :) lol hi hi )
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Alabama Shakes, hebben nog een gapend gat vananf eind mei tot aan Britisch Summer Time. Of zouden ze voor 1 festival op en neer naar EU vliegen?
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
48
1
Is er een mogelijkheid dat ik de pinkpop persconferentie kan volgen met geluid of eventueel beeld?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Mooi. Die hebben het beste ook al achter zich. Wat verwachten jullie wel nog zo?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Is er een mogelijkheid dat ik de pinkpop persconferentie kan volgen met geluid of eventueel beeld?

Nee. Geen livestreams, geen 3FM, alleen twitter feed van Pinkpop etc.
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Hoe hot is Meerkat of Periscope nog? vorig jaar was het zo mogelijk http://www.livescope.nl/media?mediaId=18839893
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
48
1
Fuck, dat was altijd wel spannend als je een video zag met de artiest!
Dat heeft toch echt wel meer dan het via twitter lezen...
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
1 Limburg zal live verslag doen schrijven ze. Nu kan ik nog niet ontdekken of dat met beeld is zoals vorig jaar.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Daily reminder: Als je naar Pinkpop gaat uit je je steun aan de Westerse massacultuur die imago, beeldvorming en populariteit belangrijker acht dan muzikale kwaliteit. Het festival is, in andere woorden, afhankelijk van huismoeders en tienermeisjes die af en toe een liedje op de radio horen, maar zich niet daadwerkelijk met muziek bezighouden. Pinkpop omschrijven als een 'muziekfestival' is dan ook vooral misleidend, want hoewel het allemaal om muziek lijkt te draaien, is het vooral een kapitalistische formule die afhankelijk is van het maatschappelijk populaire karakter van muziek. Weet dus dat je zaterdag een kaartje koopt voor een festival dat in de eerste plaats alles wat mis is met de huidige muziekindustrie benadrukt, geen oog heeft voor talent of muzikale subcultuur en dus eigenlijk de naam 'muziekfestival' niet waardig is. Veel plezier!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Daily reminder: Als je naar Pinkpop gaat uit je je steun aan de Westerse massacultuur die imago, beeldvorming en populariteit belangrijker acht dan muzikale kwaliteit. Het festival is, in andere woorden, afhankelijk van huismoeders en tienermeisjes die af en toe een liedje op de radio horen, maar zich niet daadwerkelijk met muziek bezighouden. Pinkpop omschrijven als een ‘muziekfestival’ is dan ook vooral misleidend, want hoewel het allemaal om muziek lijkt te draaien, is het vooral een kapitalistische formule die afhankelijk is van het maatschappelijk populaire karakter van muziek. Weet dus dat je zaterdag een kaartje koopt voor een festival dat in de eerste plaats alles wat mis is met de huidige muziekindustrie benadrukt, geen oog heeft voor talent of muzikale subcultuur en dus eigenlijk de naam ‘muziekfestival’ niet waardig is. Veel plezier!

Dankjewel!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken