Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
Bij de duitse collega's van Ringrocker en ook Festivalisten zijn ze ervan overtuigd dat Arctic Monkeys co-headlinen voor Iron Maiden of KOL op RaR/RiP, het is nog niet helemaal zeker of het idd Pinkpop gaat worden?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Nee joh dat is gewoon wishful thinking van die Duitsers. Arctic Monkeys past qua muziek sowieso beter op Pinkpop en waarom zouden ze eerst twee losse optredens in Duitsland geven om vervolgens een dag later te gaan coheadlinen op RaR?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
Nee joh dat is gewoon wishful thinking van die Duitsers. Arctic Monkeys past qua muziek sowieso beter op Pinkpop en waarom zouden ze eerst twee losse optredens in Duitsland geven om vervolgens een dag later te gaan coheadlinen op RaR?
Don't shoot the messenger. Ik geef alleen aan wat ik gevonden heb, het gaat duidelijk tussen Pinkpop en de duitse concurent.

Heeft iemand eigenlijk al gedacht aan een plekje op Pinkpop voor Manic Street Preachers?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Lijkt mij niet dat Arctic Monkeys genoegen neemt met een co headline positie. Dat wilde ze vorig jaar ook al niet, dat was ook de reden dat ze niet op PP en RW stonden.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Lijkt mij niet dat Arctic Monkeys genoegen neemt met een co headline positie. Dat wilde ze vorig jaar ook al niet, dat was ook de reden dat ze niet op PP en RW stonden.

AM gaan inderdaad niet coheadlinen. Past echt perfect op Pinkpop nu, lijkt me duidelijk. Ik snap die Duitsers ook wel, die hebben natuurlijk het liefst elke dag twee headliners dan staan er straks 8 grote namen op RaR. Maar ze mogen wel iets realistischer zijn ;)
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
gelukkig lijken de AM dus toch op pinkpop te komen, heerlijk dit. Natuurlijk wel nog wachten op de bevestiging, niet te vroeg gaan feesten..
 

JBU

Playlistbediener
2 dec 2013
10
0
Geen Franz Ferdinand, die gaan naar BKS en schat in dat ze niet drie keer in een maand in Nederland spelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
wat denken jullie trouwens van de ticketprijzen? hoger?
uitgaande van andere festivals, ja +10 euro gok ik.
Ongeveer zoiets??: Weekendkaart (3 dagen inclusief camping): € 175 (INCLUSIEF € 5 servicekosten), Dagkaart: € 95 (INCLUSIEF € 5 servicekosten). Denk ik...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
De kans dat de Stones komen is groter dan de meeste mensen denken …
Verklaar u nader? (ik denk nog altijd aan de ZiggoDome, vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar jullie uitleg en/of bron @thunder en @rickjagger
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
De kans dat de Stones komen is groter dan de meeste mensen denken …

Ik denk dat die kans redelijk groot was, totdat Metallica werd aangekondigd. Als Pinkpop Metallica én de Stones neemt is al het geld meteen op. Tel daar Arcade Fire en Avenged Sevenfold bij op, die ook niet goedkoop zijn, en je kunt de Stones zo goed als zeker uitsluiten.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Wat een bullshit en wat een verwachtingen van Pinkpop. Kom op zeg, Metallica, Arcade Fire en Avenged Sevenfold zijn dure acts. En daar zit nog maar één headliner bij. Er moeten dus nog twee headliners bekendgemaakt worden, en Pinkpop heeft natuurlijk nooit zoveel geld dat ze de Stones daarbovenop gooien. Dream on.
 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
Go Back To The Zoo is ook wel een zekerheidje denk ik, twee hitjes (Charlene, I Just Wanna Milkshake) en een nieuw album, 3fm huisband al weer 3 jaar geleden optelsommetje...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Go Back To The Zoo is ook wel een zekerheidje denk ik, twee hitjes (Charlene, I Just Wanna Milkshake) en een nieuw album, 3fm huisband al weer 3 jaar geleden optelsommetje…

Die gaan er zeker staan inderdaad, geen twijfel mogelijk. Ik denk zelf dat ze ook White Lies, Arctic Monkeys en Placebo al rond hebben. Die drie bands touren allemaal langs enorm veel festivals dit jaar, maar maken zelf geen tourdata bekend en wachten tot de festivals dat zelf doen. Denk dat we deze vier namen in de komende weken of bij de persconferentie langs gaan zien komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken