Pinkpop 2014

Aardappelhoofd

Playlistbediener
6 jan 2014
36
15
als je het dan toch over nederlandse bands hebt:
De staat - Nieuw album
Chef' special - Nieuw Album
Kensington - Wel vorig jaar al geweest maar nieuw album komt er wel aan voor pinkpop
Jett Rebel - heeft de aandacht verschrikkelijk goed naar zich toe getrokken
Michael prins - Beste singer-song writer van nederland

doe daar go back to the zoo bij en dan heb je volgens mij een heleboel nederlandse bands die heel goed op pinkpop kunnen staan.

 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
mag ik dan toch wel constateren dat er een grote kans is op the prodigy, arctic monkeys, en reeds bevestigd metallica als headliners??
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
De enige reden om aan The Prodigy te denken is dat ze op Nova Rock staan net na Pinkpop, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Als PP naast Arctic Monkeys en Metallica ook Linkin Park of zelfs Kings of Leon kan boeken, doen ze dat toch eerder dan The Prodigy lijkt me.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
zaterdag:<br>
ARCTIC MONKEYS<br>
WHITE LIES<br>
BIFFY CLYRO

zondag:<br>
LINKIN PARK<br>
FRANZ FERDINAND<br>
VOLBEAT

maandag:<br>
METALLICA<br>
ARCADE FIRE<br>
AVENGED SEVENFOLD

zoiets?

UPDATE:
Arctic Monkeys <-> Linkin Park (omwisselen met dag)
Fall Out Boy ipv Franz Ferdinand.
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Neenee, Pinkpop gaat KOL nooit boeken dit jaar, ik vreet een deurmat als het wel gebeurd.
Kan me het interview van Jan met 3voor12 vlak na pp13 nog goed herinnneren, hierin gaf hij toe dat hij meer had verwacht van KOL en dat ze wat hem betreft geld moesten terugbetalen etc.
Dus het kan natuurlijk nooit dat ze op herhaling mogen komen een jaar na die deceptie.
Nee KOL kan gewoon niet..

De 3e headliner (ervan uitgaande dat AM de 2e is) zou ik echt niet meer weten wie dat moet worden... Linkin Park kan ik me ook niet voorstellen.
Hopelijk komen ze nog met een grote verrassing!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Ik heb net eens op de websites van enkele bands gekeken, en ik heb de volgende vaststelling gedaan: Linkin Park staat sowieso de zaterdag op een van de Duitse festivals. Dus én Linkin Park én Arctic Monkeys is alvast onmogelijk.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Muse zou ik wel een leuke verassing vinden, Foo Fighters desnoods, maar dat gaat toch niet gebeuren. Linkin Park en Arctic Monkeys lijken me twee vrij goedkope headliners dus dat zal het wel worden.

E: Oh is dat onmogelijk? Dan valt Linkin Park af, Arctic Monkeys zijn al lang en breed geboekt waarschijnlijk. Dan ben ik ook ten einde raad. Placebo dan toch op zaterdag?
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
John Mayer, zou goed kunnen, maar toch niet als afsluiter? zie hem eerder de 3fm afsluiten.

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Tja ze moeten wat als headliner :p Vorig jaar werd de 3fm stage afgesloten door QOTSA, Phoenix en Triggerfinger. John Mayer is wel even een grotere naam in Nederland. Dus zou mij niks verbazen als ze hem laten headlinen.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
494
204
Ben ik ook weer, denk dat niemand in het budget van pinkpop/Mojo kan kijken aangezien het de 45e editie denk ik dat het best meer zal zijn als voorgaande jaren ook de klasieke rockact mis ik toch de stones? En wie had gedacht dat de maandag er zo zou uitzien! Alles is mogelijk
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ben ik ook weer, denk dat niemand in het budget van pinkpop/Mojo kan kijken aangezien het de 45e editie denk ik dat het best meer zal zijn als voorgaande jaren ook de klasieke rockact mis ik toch de stones? En wie had gedacht dat de maandag er zo zou uitzien! Alles is mogelijk

We zijn ook niet dom he. Kijk eens naar de vorige edities. The Rolling Stones zijn reteduur, dat weet iedereen. En daarnaast heeft Pinkpop veel relatief dure namen staan. De optelsom is dan snel gemaakt, en de hoop op The Rolling Stones snel vervlogen. Alles is inderdaad mogelijk bij Pinkpop, maar geen Rolling Stones. Die gasten doen gewoon alleen Glastonbury, ik zie niet in waarom precies Pinkpop de beste papieren heeft voor The Rolling Stones. Maar tuurlijk, je mag dromen. Maar er zijn gewoon veel te weinig aanwijzingen, en de verwachtingen van veel mensen hier zijn veel te hoog.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Rolling stones op pinkpop, ik zie het echt niet gebeuren. Wat voor aanwijzingen zijn er? Dat Smeets heeft gezegd dat hij een keer geïnformeerd heeft? Dat doet hij, en met hem alle festivaldirecteuren, bij alle grote headliners. De stones komen echt niet afdalen naar een middelgroot festival in Nederland, omdat Smeets daarover op loopt te scheppen. Die lulhoer(met alle respect, maar dat is Smeets in mijn ogen) wil gewoon de aandacht van de nederlandse festivalganger even vangen met een gemakkelijke quote. Bovendien is het budget echt niet toereikend... Ik kan het fout hebben, maar ik geloof er geen drol van...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
psssst (eigenlijk moet Pinkpop ervoor zorgen dat Pearl Jam een week eerder in Europa is...)

Misschien deze week beter nieuws, donderdag komt Isle of Wight (UK) met namen.
 

rickjagger

Playlistbediener
15 jan 2014
32
0
Oke dat de Stones te duur zijn zie ik wel als een reden om ze misschien uit te sluiten, maar iedereen heeft het over aanwijzigingen/geruchten? Bij vele acts die bekend worden gemaakt waren er van te voren geen aanwijzigingen of iets dergelijks. Het is inderdaad ongeloofwaardig 'de stones op pinkpop' maar tot nu toe is er nog geen andere zekere headliner voor zaterdag... we zullen het weten voor 15 maart
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
Goede Morgen, gisteren avond heeft Download festival (UK) een lijst nieuwe namen bekend gemaakt, misschien zitten er 1 a 2 namen voor Pinkpop tussen? "New acts announced: Killswitch Engage, Skindred, The Pretty Reckless, September Mourning, American Head Charge, The Used, Joe Bonamassa, Crazytown, Quicksand, Kill Devil Hill, Emmure, King 810, Upon A Burning Body, Anathema, The Charm The Fury, Coldrain, Sabaton, New Politics, Malevolence, Polar, Heart in Hand and Lyger!"
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
Paaspop is met namen gekomen. Dikke streep voor Pinkpop door: The Prodigy, Boxer Rebellion ???
http://www.paaspop.nl/acts
 

CamielMusic

Playlistbediener
27 nov 2013
23
0
Prodigy is mijns inziens een welkome afvaller.
Boxer Rebellion wel jammer maar denk dat er wel genoeg goede alternatieven zijn!!

Ik zie trouwens Blood Red Shoes bij Paaspop erbij staan. Die mogen dus van mij wél enorm op Pinkpop komen. Wat die 2 steeds presteren, super! Én ook nieuwe CD binnekort.
 

Chris

Playlistbediener
21 mrt 2013
45
0
Ok, the prodigy is niet heel actueel meer, maar had ze erg graag gezien op Pinkpop (ook al heb ik ze al een paar keer gezien.) ze staan wel altijd garant voor een feestje. Dat ze wel op Paaspop staan zegt iets over de band, maar ook iets over PP die wederom een leuke naam laat schieten - om welke reden dan ook. Ik weet niet of ik hier de enige in ben maar het is wel frustrerend dat alle festivals met mooie namen komen, en PP stug het gros van zijn programma pas in maart bekend maakt. Komop Pinkpop, breng eens wat mooi nieuws en zorg dat we niet met Metallica + een handvol opvulling zitten te kijken...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken