Pinkpop 2014

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
mastodon, de support act van Metallica... dat was al wel duidelijk! hadden ze net zo goed samen tegelijk bekend kunnen maken! ik wil headliners:p!!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Die maandag heeft al een behoorlijke pak namen te pakken. Vraag me af wat de rest van de dagen gaat brengen nog. Maar waar blijft de Gouden tip, is dat dan Arctic Monkeys. Dan zullen ze binnenkort toch ook wel met de ticketprijzen komen? (p.s. zijn de geruchten en bevestigingen nog up to date op pagina 1?)
 

jeremy1407

Playlistbediener
2 dec 2013
28
0
3 metal acts op maandag gadverdamme had 1 genoeg gevonden metallica super band maar de rest vind ik alleen maar herrie
 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
maar wie heeft de grootste kans om headliner te worden? artic monkeys en ….. misschien foo fighters ?

Mijn voorgevoel (60% gebaseerdop de geruchten;) zegt dat de Arctic Monkeys er op de zondag staan:) Zou ik heel blij van worden!
De Zaterdag???? Zouden ze nog een grote Classic act uit de hoed toveren (stones hoop ik, denk ik niet), of iets totaal onverwachts? Toch nog Neil Young, RHCP? Of wel John Mayer zingt rond... wel een grote in NL, Foo Fighters zou ook kunnen. Of is het geld op en zetten ze Linkin Park er neer (wat echt een afknapper zou zijn) U2 maakt ook een nieuw album, maar nu draaf ik door haha
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Oeh nice Mastodon! begint wel goede dag te worden die maandag.. de rest is ook niet onaardig so far. dit lijkt een best goede editie te worden!
Ik denk dat Arctic Monkeys op de zaterdag headliner zijn.. wie de laatste headliner zou zijn, geen idee...
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Foo fighters komen niet hoor! Dan moeten ze heel snel uit amerika naar nederland komen, ik ga er ook niet vanuit dat ze als enige festival pinkpop doen en daarvoor dus naar europa komen. Ik vervacht nu een stadiontour en dan 2015 op de festivals.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Bah nog meer hard geruis op maandag.. Heb meer met A7x dan met Metallica, Mastodon heb ik helemaal niks mee.. Hopelijk komt er wat leuks bij in de tent/3FM stage :)
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Mastodon was met de boeking van Metallica al zo goed als zeker.
begrijp alleen niet dat we nu 3 metal acts op Mainstage krijgen.
2 leek me genoeg, dan hebben de metalheads tijd zat om het voorvak in te duiken voor A7X. Daarbij denk ik dat Mastodon niet radiovriendelijk genoeg is voor de Main, A7X en Metallica zijn dat natuurlijk veel meer.

Om het mainstream publiek tevreden te houden zal er nog wel minstens één "grote naam" moeten komen op maandag: Calvin Harris in de tent?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Wat een gezeur zeg, staan er eindelijk lekkere gitaren, beginnen de keukenmeiden te gillen. Het ziet er juist goed uit, alles op elk podium sluit op elkaar aan (tot nu toe dan). Het zijn tot nu toe zeer goede aankondigingen, ik ben er wel blij mee. Er komen vast nog wat singer/songwriters bij, wat Nederlands-fabrikaat. Linkin Park zal idd een kleine tegenslag zijn (indien ze echt komen). Maar als we Arctic Monkeys van FireFly kunnen verwachten, wat betreft Foo Fighters dan (staan nog nergens in Europa verder). Prodigy valt af, Boxer Rebellion valt af, Franz Ferdinand valt af, Kaizer Chiefs valt af, dat is weer een aardig rijtje. Tot nu toe valt er zeker weinig te klagen!! Een tijd terug zei Smeets nog dat hij meer gitaren wilde en meer zwarte t-shirts, nou hoppa, daar zijn ze. Dacht dat ze vorig jaar beloofd waren, maar ze zijn er voor dit jaar. Jammer dat 1 van de headliners niet Pearl Jam is geworden, dat het het compleet gemaakt denk ik. Ze zullen wel nog aardig op zoek zijn, net als wat andere festivals met nog headliner plekken over.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Precies Dennis! Tot nu ben ik erg verrast door Pinkpop. Ze hebben nu al betere acts dan alles van vorig jaar. Ze zijn lekker bezig en ik kijk er nu al naar uit. Eindelijk wat hardere namen, maar zelfs dat blijkt dus niet goed te zijn voor veel mensen. Ik vind het in ieder geval geweldig dat Pinkpop zich iets minder op die 3FM rotzooi richt. Maar er moet natuurlijk nog genoeg bekend gemaakt worden. Ik ben nu al tevreden.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Zelf vind ik de affiche beter dan in jaren, maar de anderen hebben wel reden tot klagen. Hier zie je nu gewoon gebeuren waar ik het hier eeuwen geleden al over had: er zit geen lijn in bij Pinkpop. Vorig jaar was het precies een popfestival voor pubers, dit jaar zit je plots met een 'Fortarock light' + een naam waarmee je de BKS mensen lokt. Tuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die deze affiche gewoon geniaal vinden, maar dat zijn alvast niet diegenen die de vorige editie met overtuiging een kaartje kochten...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Idd, nou je het zegt @Gloeilamp. Ik ben een veelvoudig 3fm-luisteraar, maar weigig aankondigingen van die kant, weinig promotie, weinig "o, weet je wie er nu komt". Lijkt wel radiostilte, is er iets geweest tussen Jan en 3fm wat niet goed gegaan is, een soort Nieuwe-Revu-incident?? Vreemd eigenlijk. Het komt misschien nog, als ze kaartjes gaan weggeven of zo, rondom de presco. Of ze sparen om 1 hele grote headliner in het zonnetje te promoten, maar da's slechts gissen.
Over dat zeuren, valt wel op dat dat de mensen zijn die Metallica, Avenged Sevenfold en Mastodon niets vinden, maar juist wel compleet in euforie zijn dat Stromae, Bastille en Ed Sheeran aangekondigd zijn (hipstertuig!!, van die mensten die nog hopen op Elbow of Eels (kots)!)
 

CamielMusic

Playlistbediener
27 nov 2013
23
0
Pinkpop is eigenlijk altijd een festival voor ieder wat wils!
Nu zijn er een paar ''hardere'' acts. Zoals al gezegd wordt, er zullen ook namen komen die andere meer plezier geven!
Ik ben van alle markten thuis dus laat me lekker verrassen.
Tevreden ben ik tot nu toe zeker, heb wel zin in wat namen ik wel extra zou willen zien.
Hoppa!
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Dat is precies wat ik bedoelde Kereltje!

Er zit geen idee/visie/lijn in de programmering.. vorig jaar sloeg t door naar de singersongwriters dit jaar hebben we 3 metalacts op maandag.. kijk mij maakt t niet uit ik ga graag naar stromae en arcade fire kijken. Maar mijnsinziens moet er een betere balans gevonden worden, misschien komt die er nog wel met de overige aankondigingen.

Ohja ik ben geen gillende keukenmeid;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken