Pinkpop 2014

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Jongens ik hoorde de laatste tijd Di-Rect als nederlandse act voorbij komen, denk dat zij net als vorig jaar kensington op Main stage echt een vette verassing kunnen verzorgen!

Ze hebben al openlijk geflirt met Pinkpop, binnenkort een nieuw album en hebben live een prima staat van dienst..

Nieuwe single + Clip is vandaag uitgekomen btw, klinkt goed! Vindt ze zoieso al 1 van de betere nederlandse bands.
http://www.youtube.com/watch?v=3CG_1ZYfnxc
 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
The National heeft nog een mooi twee vrije dagen staan op 7 en 8 juni!!! (en staan op 5 juni in Berlijn en 9 juni in Polen)
Zou wel top zijn, mooi als subheadliner voor Arctic Monkeys!
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ik hoop nog op de volgende namen:

Biffy Clyro
Arctic Monkeys
The National
The Offspring
Moss
Mozes And The Firstborn
Haim
Vampire Weekend
Jake Bugg
Agnes Obel
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Lach me maar allemaal even uit maar het lijkt er toch echt op dat de stones op zaterdag headlinen.

Ik ben er nu wel een beetje klaar mee man, sorry. Zolang je geen bronnen of aanwijzingen hebt moet je niet van die onzin roepen, daar bevuil je dit topic alleen maar mee.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
@Gloeilamp, ik weet niet zeker of @rickjagger dit bedoeld? Vanavond nog gepost op de pinkpopcentral site.
http://www.pinkpopcentral.nl/blog/smeets-over-the-rolling-stones-gesprekken-zijn-in-vergevorderd-stadium/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Ja, idd.... Ik ben volledig verrast. Vanmiddag leek het nog 2x ArenA te zijn voor Nederland. Nu lijkt de komst van The Stones in Landgraaf te liggen. Ik weet het niet... (ik hoop van wel)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
RTL Boulevard, LOL. Die zullen wel wat zinnen verdraaid hebben.

En als het wel zo is dan uh, tja. Netjes.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
pinkpopcentral heeft dit jammer genoeg van RTL Boulevard... http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/rolling-stones-naar-pinkpop
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
RTL Boulevard, LOL. Die zullen wel wat zinnen verdraaid hebben.

En als het wel zo is dan uh, tja. Netjes.

Dit dus. Daarnaast lult Pinkpop Central vaak ook wat in het rond. Ik geloof er echt niets van, mijn excuses.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>
RTL Boulevard, LOL. Die zullen wel wat zinnen verdraaid hebben.

En als het wel zo is dan uh, tja. Netjes.


Dit dus. Daarnaast lult Pinkpop Central vaak ook wat in het rond. Ik geloof er echt niets van, mijn excuses.
( High Five )
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Smeets heeft al eerder gezegd met de stones in gesprek te zijn. De media pikken wel vaker dingen veel te laat op. Een tijd geleden nog iets over coldplay in het AD dat eigenlijk uit 2012 was... Ik geloof er ook nogsteeds geen drol van, maar ze mogen me verassen. Al moet ik zeggen dat Albert Verlinde wel de muziekkenner bij uitstek is
 

Fondue

Nieuw lid
29 jan 2014
4
0
Is totaal iets anders. Reken er maar op dat een redactie-miepje vandaag met Smeets heeft gebeld voor een quote.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
máár, als het wel zo is, spring ik hoogstwaarschijnlijk spontaan van vrolijkheid en euforie in een TIA... (BAM! The Rolling Stones... dan kan Jan met pensioen?) :p
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Is totaal iets anders. Reken er maar op dat een redactie-miepje vandaag met Smeets heeft gebeld voor een quote.

Tja, en wat is er nu eenmaal zeker? Er is nog niks bevestigd, en het lijkt me hééééél erg sterk dat Pinkpop genoeg geld heeft. Dan kunnen we de rest van het programma ook wel op onze buik schrijven en in dat geval was dit dan ook direct de laatste keer Pinkpop voor mij. Ik zou het echt belachelijk vinden. Overdag krijgen we WATP en Tim Knol, en 's avonds een stel bejaarden. Dan nog liever fucking Kings of Leon.
 

Lisa1804

Nieuw lid
29 jan 2014
2
0
Vorig jaar naar Pinkpop gegaan en het was mijn eerste festival. Er ging een wereld voor me open en ik werd verliefd op pinkpop. Iets wat mij opviel was dat er zo veel verschillende, leuke mensen op af kwamen. Iedereen is aardig en gezellig en iedereen luistert weer naar wat anders. Nu met deze line-up ben ik van de kant: Ed, Bastille, Stromae en Rudimental. Ben niet echt van de hard rock of metal. Maar een festival gaat ook om nieuwe muziek ontdekken en dat heb ik vorig jaar ook meegemaakt. Ik had niet zo veel met Greenday, maar ik ben die laatste avond helemaal los gegaan. En dat is ook leuk aan festivals; 'Je kan er midden in gaan staan of je bekijkt het lekker van een afstandje.'
Ik ben hartstikke benieuwd naar de rest van de namen, maar één ding weet ik zeker en dat is dat Pinkpop het wel goed gaat regelen
Uhhmm ja dit was mijn verhaal ^_^
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Het is toch ook totaal niet slim om je over onderhandelingen uit te laten als het nog niet eens zeker is. Vooral met the Stones.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken