Paaspop 2018

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Mijn eerste Paaspop was 2016 met Golden Earring, The Prodigy en Underworld als headliner, dus misschien heb ik toevallig een mooi jaar gepakt qua headliners. Dat Kensington headliner is kan ik wel begrijpen, ik hoorde dat het dit jaar ook al teringdruk was in de Apollo (zelf was ik stuk aan het gaan bij Singlefeestje). Verwacht niet anders dat de Apollo dit jaar weer vol staat.

Zelf ben ik er dit jaar weer bij en ben best te spreken over de eerste lichting! Millionaire, Nothing But Thieves, Birth of Joy, Boyz Noise en Frank Carter wil ik graag nog een keer zien!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Weer een nieuwe lading - 19 stuks

Broederliefde, Bloody Beetroots, Orange Goblin, Anne-Marie, Ares, Blackwave, Cartiez, The Cool Quest, DAISY, Daredevils, Ferocious Dog, Jacin Trill, Leafs, New Kingston, Rimboband, Roxeanne Hazes, Weekend Warriors, Zeke en The Partysquad

Weinig lichtpuntjes in deze lijst.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Orange Goblin vind ik wel nice. maar ja, voor die ene naam in deze toevoegingen?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik kan op zich the bloody beetroots altijd wel waarderen , even lekker lomp beuken. Maar daar is dan ook alles mee gezegd in deze lijst :)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Nieuwe namen:

My Baby, Arcane Roots, Bizzey, Black Sun Empire, Craig Hill, Dan Stezo, De Gestampte Meisjes, Frequencerz, Fritz Kalkbrenner, Hats off to Led Zeppelin, Joost, Lenzman, MC Dart, Multiplex MC, Nymfo, Otto Orgel, Popgunn, Puinhoop Kollektiv, Pythius, Rewind, Team Rush Hour, Tony Banks, Tusky, Velvet Volume, Vipers (Queen tribute UK) en Wulf

En Iggy Pop!!!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Eerlijk gezegd had ik Iggy pop echt niet zien aankomen, vind het een hele knappe boeking hoor van Paaspop :)
Persoonlijk ook erg blij met de D&B nacht ! Beter als alleen maar Techno/House !
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Tusky en Iggy Pop ben ik heel blij mee! Ben benieuwd of ze wel nog wat hardere (metal) namen toevoegen, wat ze tot nu toe hebben is niet echt heel hard. Vergeleken met vorig jaar.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Goeiendag, even Iggy Pop op Paaspop! Voor de rest ben ik best blij met Tusky, Velvet Volume en Fritz Kalkbrenner. De lineup ziet er nu toch al wel weer aardig uit, en er moeten nog meer dan honderd namen aangekondigd worden!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Morgen maken we nieuwe namen voor Paaspop bekend! Mocht je niet kunnen wachten, hier is alvast een greep uit de hoge hoed:

- Force de Rock uit het land van de lekkerste bieren ter wereld
- Nederhop van de bovenste plank
-Kind van de duivel
-Oosterse ex-bruiloftszanger met eeuwige zonnebril en pronte Arabische snor
-De vieste hosting ooit in de vernieuwde Join Us area
-Dikke hiphophosting in de Roxy goed voor een staande ovatie
-Knotsgek 10-koppige gipsy band, goed om de Thunderbolt in bezwering te brengen
Aldus de Paaspop Facebook Messenger Bot
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
?Nog maar vier dagen om Early Bird tickets voor Paaspop 2018 te halen! ?

En ook...een lading nieuwe namen, waarmee de teller alweer op 104 bevestigde artiesten staat!
?Triggerfinger • Rico & Sticks • JeBroer • Lady Bee • Omar Souleyman • The Urban Voodoo Machine
? Danny Panadero • Dave Budha • De Lievelings Dj's van je Zusje • Loco Loco Discoshow • Praia del Sol • The Turbans
?EncoreAmsterdam hosting met: 4shobangers • Dj Odin • Equalz • Idaly • Latifah • Prime • SMP • Waxfiend
?XL Join Us hosting by SMÈRRIG!

Haal je tickets uiterrrrlijk zaterdag 6 januari 23:59 via www.paaspop.nl!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Hey, er komt natuurlijk nog een hoop aan - we zitten pas op de helft van de line-up! We kondigen oa snel (hopelijk volgende week!) de afsluiter van de Phoenix op zondag aan, en er komt nog een hoop aan in de Jack Daniel's, Thunderbolt en Phoenix!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Omar Souleyman ! Wat wil je nou nog meer, deze man maakt je hele festival goed !
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Na de bevestiging van Iggy Pop was ik alweer over de streep getrokken om een earlybird te halen voor dit festival in mijn achtertuin. Maar ik hoop toch wel dat met de bekendmaking van gisteren ook de laatste Nederhiphop namen bekend zijn gemaakt. Ze hebben voor mijn gevoel nu zo'n beetje de hele scene uitgenodigd. Tijd voor wat meer gitaarwerk...
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
WEER NIEUWE NAMEN: Bastille • Black Label Society • Ronnie Flex & Deuxperience
DeWolff • Jeremy Loops • Dyna • Kadavar • Maan • Mr. Polska • The Overslept • VUUR
Altin Gün • Baloji • Crooxs • Green Lizard Tribute to Nirvana • Høken met de Heinoos • The Stand-Up Club • Van Binsbergen Trio
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
? De Regular ticketsale (Inclusief dag- en combi tickets) start aanstaande zaterdag 13 januari om 10 uur. De ticketprijzen zijn nu ook bekend!

Combi 3 dagen €119
Zaterdag+Zondag combi €99
Vrijdag €59
Zaterdag €69
Zondag €69
Los campingticket: €25
Young&Free 3 dagen €85
Young & Free 3 dagen incl camping €95
Voor Young & Free (<18 jaar) zijn geen losse dagtickets verkrijgbaar

Ook de dagindeling is bekend!
Zelf ben ik heel erg blij met de Phoenix op de vrijdag. Alleen maar rock!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Line-Up:
Vrijdag:
- ANBU
- Anne-Marie
- Arcane Roots
- Ares
- Avatar
- Big Bat
- Broederliefde
- Crooxs
- De Lievelings Dj's van je Zusje
- DeWolff
- Hands up met Danny Pandero
- Høken met de Heinoos
- Jacin Trill
- Joost
- Kensington
- La Fuente
- Leafs
- Monty Picon
- Secret Cinema b2b Egbert Live
- SMÉRRIG
- The Bloody Beetroots (Live)
- The Dirty Daddies
- The Urban Voodoo Machine
- Velvet Volume
- Vipers
- VUUR
- Weekend Warrios
- Wulf
- Zeker

Zaterdag:
- 4shobangers
- Baloij
- Bastille
- Blackwave
- Boys Noize
- Cartiez
- Craig HIll
- DAISY
- Daredevils
- Death Alley
- Dj Odin
- Dotan
- Dyna
- Equalz
- Ferocious Dog
- Freddy Moreira
- Frequencerz
- Fritz Kalkbrenner
- Idaly
- Jeremy Loops
- Kadavar
- Lady Bee
- Latifah
- Lil' Kleine (LIVE)
- LNY TNZ
- Lucas & Steve
- Maan
- Millionaire
- Mr. Polska
- Orange Goblin
- Poppa Chubby
- Popgunnn
- Praia Del Sol
- Prime
- Rico & Sticks
- Rimboband
- Ronnie Flex & Deuxperience
- SMP
- The Overslept
- The Partysquad
- The Turbans
- Tusky
- Walk The Moon
- Waxfiend

Zondag:
- Altin Gün
- Birth Of Joy
- Bizzey
- Black Label Society
- Black Sun Empire
- Bökkers
- Dan Stezo
- Dave Budha
- De Gestampte Meisjes
- De Jeugd van Tegenwoordig
- Demob Happy
- Die Lustige Schlagerfreuden
- Frank Carter & The Rattlesnakes
- Green Lizzard Tribute To Nirvana
- Guus Meeuwis
- Hats Off To Led Zeppelin
- Iggy Pop
- James TW
- Jebroer
- Lenzman
- Mambo Kurt
- Martijn Fischer
- MC Dart
- Multiplex MC
- My Baby
- New Kingston
- Nothing But Thieves
- Nymfo
- Obituary
- Omar Souleyman
- Otto Orgel
- Puinhoop Kollektiv
- Pythius
- Roxeanne Hazes
- Stand-Up Club
- Sub Zero Project
- Team Rush Hour
- The Boxer Rebellion
- The Cool Quest
- The Rumjacks
- Triggerfinger
- Yung Nnelg
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik ga denk ik wel voor die zondag. Dagje met:
Iggy Pop, Nothing But Thieves, The Boxer Rebellion, Omar Souleyman, Frank Carter & The Rattlesnakes, Triggerfinger, The Rumjacks, Obituary, Guus Meeuwis, De Jeugd van Tegenwoordig, Black Label Society, Black Sun Empire, Altin Gün, Birth Of Joy, My Baby..

Dat is best om te overleven.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ga denk ik wel voor die zondag. Dagje met:
Iggy Pop, Nothing But Thieves, The Boxer Rebellion, Omar Souleyman, Frank Carter & The Rattlesnakes, Triggerfinger, The Rumjacks, Obituary, Guus Meeuwis, De Jeugd van Tegenwoordig, Black Label Society, Black Sun Empire, Altin Gün, Birth Of Joy, My Baby..

Ik heb jaren geleden ook een keer over een dagje Paaspop gedacht. Toen was het verschil tussen een dagje (70 euro) of een weekend (95) echt te minimaal en een dagticket iets te duur voor de bandjes die ik toen wilde zien. Dat rijtje is de dagticket zeker waard maar ik zou wel eventjes checken wat het verschil tussen een dag- en weekendticket is. Ik weet niet of Schijndel een flinke tocht is maar een weekendje is Paaspop ken nooit kwaad! Dat zeg ik dan wel weer met de luxe van een caravan maar toch ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken