Paaspop 2018

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bastille doen ze mooi. Weer een van de grotere buitenlandse pop namen van de afgelopen jaren. Heb het idee dat ze tegenwoordig al flink wat meer te zeggen hebben en niet alleen maar net toeval hebben welke acts met een Europese zaaltour bezig zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Indiaantje89 wrote:
Ik ga denk ik wel voor die zondag. Dagje met:
Iggy Pop, Nothing But Thieves, The Boxer Rebellion, Omar Souleyman, Frank Carter & The Rattlesnakes, Triggerfinger, The Rumjacks, Obituary, Guus Meeuwis, De Jeugd van Tegenwoordig, Black Label Society, Black Sun Empire, Altin Gün, Birth Of Joy, My Baby..

Ik heb jaren geleden ook een keer over een dagje Paaspop gedacht. Toen was het verschil tussen een dagje (70 euro) of een weekend (95) echt te minimaal en een dagticket iets te duur voor de bandjes die ik toen wilde zien. Dat rijtje is de dagticket zeker waard maar ik zou wel eventjes checken wat het verschil tussen een dag- en weekendticket is. Ik weet niet of Schijndel een flinke tocht is maar een weekendje is Paaspop ken nooit kwaad! Dat zeg ik dan wel weer met de luxe van een caravan maar toch
1f609.svg
Vind Paaspop eigenlijk nooit echt de moeite voor een weekend. Het is voor mij een uurtje rijden, dus dat is prima te doen. Daarnaast heb ik al genoeg festivals op de planning staan (Fortarock, Pinkpop, BKS, Graspop, Lowlands).. dan is 1 dagje een prima keus denk ik.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vind Paaspop eigenlijk nooit echt de moeite voor een weekend. Het is voor mij een uurtje rijden, dus dat is prima te doen. Daarnaast heb ik al genoeg festivals op de planning staan (Fortarock, Pinkpop, BKS, Graspop, Lowlands).. dan is 1 dagje een prima keus denk ik.

Begrijpelijk!
 

kellyleeuwtje

Nieuw lid
15 jan 2018
2
0
Dit jaar toch maar een weekendticket + camping gekocht.
Zal wel verschrikkelijk koud zijn xD. De gezelligheid is wel echt top op paaspop. Hopelijk dit jaar weer. Tot nu ga ik met 1 goede vriend, ben benieuwd of we er meer kunnen overtuigen mee te gaan en anders maar hopen dat we daar een paar leuke mensen ontmoeten om het weekend mee te feesten. Vind het vaak leuk om naar wat bandjes toe te gaan die ik niet ken, gewoon naar binnen te gaan en te kijken. 9/10 keer toch half lam, dan is alles leuk xD
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Dit jaar toch maar een weekendticket + camping gekocht.
Zal wel verschrikkelijk koud zijn xD. De gezelligheid is wel echt top op paaspop. Hopelijk dit jaar weer. Tot nu ga ik met 1 goede vriend, ben benieuwd of we er meer kunnen overtuigen mee te gaan en anders maar hopen dat we daar een paar leuke mensen ontmoeten om het weekend mee te feesten. Vind het vaak leuk om naar wat bandjes toe te gaan die ik niet ken, gewoon naar binnen te gaan en te kijken. 9/10 keer toch half lam, dan is alles leuk xD
Heb er zelf nu 2 jaar opzitten, het kan best koud zijn snachts, een tip is om gewoon meerdere soorten kleding mee te nemen. een trui, als dat te warm is, longsleeve, shirt, etc. zo kun je je aanpassen aan hoe warm je het hebt in een slaapzak.
Een nadeel is wel, dat als je een trui aanhebt, en de zon sochtends schijnt, je toch wel je tent uitgebrand kan worden, al is t in maart.
En je vind altijd wel mensen daar, gewoon kijken wie ongeveer bij dezelfde artiesten staan enzo, zo heb ik laatste 2 jaar wel wat mensen leren kennen. Dus moet zeker goed komen!
 

kellyleeuwtje

Nieuw lid
15 jan 2018
2
0
jaa zoiezo verschillende kleding meenemen haha. Word gewoon super leuk.

Hoe heb jij dat gedaan op de camping daar? Zegmaar met vrienden bijelkaar staan, hoelaat was je op de camping enz. Wat voor drank mag je meenemen? Wat moet ik verwachten van zo'n camping

Ben echt wel benieuwd hoor, word voor mij mn eerste keer naar ren festival camping en ook de eerste keer alleen weer met vrienden. We gaan gewoon genieten en we zien wel hoe en of wat.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
jaa zoiezo verschillende kleding meenemen haha. Word gewoon super leuk.

Hoe heb jij dat gedaan op de camping daar? Zegmaar met vrienden bijelkaar staan, hoelaat was je op de camping enz. Wat voor drank mag je meenemen? Wat moet ik verwachten van zo’n camping

Ben echt wel benieuwd hoor, word voor mij mn eerste keer naar ren festival camping en ook de eerste keer alleen weer met vrienden. We gaan gewoon genieten en we zien wel hoe en of wat.
Gewoon met vrienden verzameld, paar uur voor het programma begint, dan gewoon zorgen dat je tegelijk het draad afloopt wat ze spannen. Dit spannen ze zodat je met zoveel mogelijk mensen op het terrein je tent opzet. Als je vooraan staat met een paar vrienden gewoon gelijk een stuk grond claimen door de spullen hier te droppen en gelijk beginnen met opbouwen.

Verder mag je geen glazen flessen meenemen. Over dingen als bier doen ze niet moeilijk als t in blikken is, zolang je niet te veel in 1x meeneemt. "Per persoon is het toegestaan om 8 liter bier, wijn, frisdrank of water mee te brengen." is wat de site zegt, maar er word vgm niet erg op gelet als t iets meer is. Maar je kunt altijd nog iets kopen op de camping zelf.

Voor de rest vind ik het een van de leukste campings waar ik tot nu toe ben geweest.
Na de optredens is er een kampvuur, met daarbij een akoestische set meezingers, althans, dit was vorig jaar. Hier heb ik me flink vermaakt. Ook is er een silent disco, ook altijd leuk. En sochtends een uitkaterbioscoop. Er komt binnenkort waarschijnlijk weer een poll of FB met de vraag welke films hier gedraaid moeten worden.

Nog meer vragen, stuur me een pb. :wink:
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
CONFIRMED: As One live • ASSAILANTS Ben Sims b2b Truncate • Colin Benders • FJAAK live • Harpoen live (Jeroen Search & Albert van Abbe) • Matrixxman • Paula Temple • Tsepo (special Detroit set)

Meer namen volgen morgen in een grote bekendmaking!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
CONFIRMED: As One live • ASSAILANTS Ben Sims b2b Truncate • Colin Benders • FJAAK live • Harpoen live (Jeroen Search & Albert van Abbe) • Matrixxman • Paula Temple • Tsepo (special Detroit set)

Meer namen volgen morgen in een grote bekendmaking!

Ik ken werkelijk niets haha
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Pim wrote:
CONFIRMED: As One live • ASSAILANTS Ben Sims b2b Truncate • Colin Benders • FJAAK live • Harpoen live (Jeroen Search & Albert van Abbe) • Matrixxman • Paula Temple • Tsepo (special Detroit set)

Meer namen volgen morgen in een grote bekendmaking!

Ik ken werkelijk niets haha
Kan komen doordat dit de artiesten zijn voor de Stardust zijn, vandaag komen de namen voor andere stages
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
We knallen door met de aankondigingen! ?

Feestlegende Kraantje Pappie, de beste coverband van het universum MEMPHIS MANIACS, (nummer 1-) hitkanon BLØF en een gi-gan-tische rollerskate disco midden op het terrein. Dát, en nog veel meer op Paaspop 2018! Check onderstaande video voor een lading kakelverse namen. Nog maar 57 dagen tot Paaspop!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
MEMPHIS MANIACS....kun je misschien zeggen dat het compleet fout is maar gvd die kunnen echt wel een feestje bouwen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Dennis1808 wrote:

Pim wrote:
CONFIRMED: As One live • ASSAILANTS Ben Sims b2b Truncate • Colin Benders • FJAAK live • Harpoen live (Jeroen Search & Albert van Abbe) • Matrixxman • Paula Temple • Tsepo (special Detroit set)

Meer namen volgen morgen in een grote bekendmaking!


Ik ken werkelijk niets haha

Kan komen doordat dit de artiesten zijn voor de Stardust zijn, vandaag komen de namen voor andere stages
Staan toch toffe namen bij hoor. Colin Benders is die dude van Kyteman met zijn Modular Synthesizer. Ben Sims is ook wel een techno grootheid. En Tsepo is jong, maar staat ook vrij hoog aangeschreven.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Denken we nog een grote naam te kunnen verwachten voor Paaspop, zoals Hatebreed vorig jaar wat later bekend werd bijvoorbeeld? Met die poster die nu overal op straat te vinden is vrees ik eigenlijk van niet
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Wombats op 3fm:
We're coming to Europe this summer, definitely playing Utrecht, maybe Paaspop as well
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik zie zojuist dat Paaspop Fatboy Slim heeft aangekondigd ! Echt hele toffe naam voor op Paaspop :)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
☀️ The Wombats • Da Tweekaz • Feed Me
The Boy Next Door • BZB • De Likt • EUT • Josylvio • Naaz
Bizkit Park • CHIMP • The Hazzah • LOCKAR • NK Stagediven - five years after • St. Jimmy's • Stuk TV & Friends
? Thunder Alley, met:
Charlie and the Lesbians • Christof van der Ven • The Hazzah • Korfbal • Maurice van Hoek • Mitch Rivers
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken