Owja ik heb dus echt wel ff lopen zoeken naar die Thai Thai tripel. Eerst het hele Bierlokaal afgezocht naar Thai Thai maar nergens te vinden. Uiteindelijk toch achterin de Carte Blanche de Oedipusbar gevonden en dat werd toen mn favo chillplekje zo tussen die kunstwerken.
Iemand ook bij de Beef Chief een burger gehaald? Echt de allerbeste die ik ooit gehad heb!
Begin van de zondagmiddag ontstond er na Confidence Man vanuit de Bravo een rij, maar ze werkten snel door bij Beef Chief. Met een Thai Thai en goeie kimchi burger genoten op het terras daar. Goeie combi!
Na verschillende b2b sessies op andere festivals (zoals deze) zag ik dit wel aankomen maar het gebeurde gelukkig ook. Die Burn dem Bridges track van Skin on Skin sloeg ook in als een bom. Volgens mij 'offerden' ze beide een half uurtje op om een uur samen te draaien. Mall Grab deed om 4 uur nog een soort 'reset' met een rustigere track, om duidelijk te maken dat hij alleen door zou gaan.4. Skin on Skin B2B Mall Grab - Fan van beide, dus heel vet toen ineens beide namen op het scherm verschenen.
Wat een plezier had die vent op het podium. Ben al jaren fan en z'n vorige keer op Lowlands (2019?) vond ik veruit de beste DJ set van dat weekend. Nu eigenlijk wel weer. Rond het einde om 5 uur was er op het podium meer energie en plezier onder hem en z'n vrienden te vinden dan bij het uitgebluste Bravo publiek. Waar ik me rond 3 uur nog aan allerlei groepen dansende mensen op kon trekken, werd dat om 5 uur vrij schaars.