Lowlands 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
990
1.538
Volgens mij is het nieuws in dit stukje dat je niet betaalt met een munt, maar dat het pin-only is
Ook dat, maar dus ook dat er gratis buitendouches zijn, met minder privacy en kouder water dan de binnendouches (al lijkt het wel meer privacy te zijn dan op Tomorrowland).

f17170n0004xvava.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Thinking
Waarderingen: Don_076

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
199
389
Volgens mij is het nieuws in dit stukje dat je niet betaalt met een munt, maar dat het pin-only is
ben benieuwd, op de camping is het bereik tijdens douche-tijd (als de massa wakker is geworden) echt 0 de laatste jaren. Nog langere rijen dus.
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
557
Ik vind extra betalen voor douchen überhaupt een belachelijke bedoeling, nadat ik al 325,- afgetikt heb om het terrein op te mogen. Reken dan gewoon een gemiddeld aantal keer douchen door in de kostprijs en laat me vrij inlopen. Dat maakt uiteindelijk weinig uit in de portemonnee, maar dan voelt het in ieder niet alsof ze me voor elke beweging geld willen aftroggelen.

Wat dat betreft ben ik blij dat er een gratis optie komt, als is het maar om snel af te spoelen voordat ik mijn tent in duik.
 

LiamG

Playlistbediener
28 jul 2022
8
12
Ik vind extra betalen voor douchen überhaupt een belachelijke bedoeling, nadat ik al 325,- afgetikt heb om het terrein op te mogen. Reken dan gewoon een gemiddeld aantal keer douchen door in de kostprijs en laat me vrij inlopen. Dat maakt uiteindelijk weinig uit in de portemonnee, maar dan voelt het in ieder niet alsof ze me voor elke beweging geld willen aftroggelen.

Wat dat betreft ben ik blij dat er een gratis optie komt, als is het maar om snel af te spoelen voordat ik mijn tent in duik.
Zal het geld vragen voor douches ook niet iets te maken hebben met het beperkt aantal douches/beperkte ruimte op de camping? Het betalen van een muntje werpt voor sommigen toch een drempel op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
557
Zal het geld vragen voor douches ook niet iets te maken hebben met het beperkt aantal douches/beperkte ruimte op de camping? Het betalen van een muntje werpt voor sommigen toch een drempel op.
Dat denk ik inderdaad wel. Al lijkt het me ook dat als dat inderdaad het grote probleem is, dat dit gewoon op te lossen valt door meer douches neer te zetten, maar dan moet je dat natuurlijk wel willen. Ik denk dat ze dat extra zakcentje wel prima vinden en die moeite er niet in gaan stoppen.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
990
1.538
Ik vind extra betalen voor douchen überhaupt een belachelijke bedoeling, nadat ik al 325,- afgetikt heb om het terrein op te mogen. Reken dan gewoon een gemiddeld aantal keer douchen door in de kostprijs en laat me vrij inlopen. Dat maakt uiteindelijk weinig uit in de portemonnee, maar dan voelt het in ieder niet alsof ze me voor elke beweging geld willen aftroggelen.

Wat dat betreft ben ik blij dat er een gratis optie komt, als is het maar om snel af te spoelen voordat ik mijn tent in duik.
Hier kan ik me bij aansluiten.

Ik zou het al chill vinden als ze de prijs loskoppellen van de muntprijs en bijdrage baseren op tijd. Nu ga ik altijd heel lang douchen op LL. Koppel de prijs aan gasverbruik en mensen gaan ook een stuk korter douchen. Euro per 5 minuten ofzo.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
327
351
Hier kan ik me bij aansluiten.

Ik zou het al chill vinden als ze de prijs loskoppellen van de muntprijs en bijdrage baseren op tijd. Nu ga ik altijd heel lang douchen op LL. Koppel de prijs aan gasverbruik en mensen gaan ook een stuk korter douchen. Euro per 5 minuten ofzo.
Zoals vroeger op de camping, dat je 50c muntjes moest meenemen voor warm water.

Nu zag je ook al dat mensen met al hun douche spullen bij de welness stonden en uitgebreid hun haren stonden te wassen omdat ze anders moesten betalen voor de douche
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

Athos

Support act
13 jul 2023
990
1.538
Zoals vroeger op de camping, dat je 50c muntjes moest meenemen voor warm water.

Nu zag je ook al dat mensen met al hun douche spullen bij de welness stonden en uitgebreid hun haren stonden te wassen omdat ze anders moesten betalen voor de douche
Hopelijk gaan die mensen nu gebruik maken van de gratis buitendouches. Al zal het weer daar ook wel een rol in spelen. Je gaat eerder buiten douchen bij 27 graden zon dan bij 17 graden bewolkt en winderig.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
327
351
Hopelijk gaan die mensen nu gebruik maken van de gratis buitendouches. Al zal het weer daar ook wel een rol in spelen. Je gaat eerder buiten douchen bij 27 graden zon dan bij 17 graden bewolkt en winderig.
Ik vond het zo raar ook, want dat water zag je gewoon terug het meertje in lopen... Kan me niet meer herinneren of er nog bordjes stonden van of je geen zeep mocht gebruiken...
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.781
Moet wel zeggen dat ik die douches echt prima vind op Lowlands. Eigenlijk altijd wel warm water en prima waterdruk. Vind het dan niet erg om een muntje te betalen. Moet zeggen dat ik ook niet tijdens piekuur ga douchen, maar vlak voor slapen wat meestal zo'n 6:00 oid is.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
228
168
Over verbazing gesproken.

Niet de beste bron, echter anders was het wel gecorrigeerd (de naam en functie klopt wel namelijk).

Zomerbeleving met McDonald's​

Stijn Mentrop, CMO van McDonald's, vult aan: "Hoe je de zomer ook beleeft, hij is lekkerder als je 'm deelt. Daarom inspireren we niet alleen met onze film, maar nodigen we onze gasten en fans ook daadwerkelijk uit dit te doen. Dat doen we met activaties op verschillende grote festivals, waaronder Lowlands, én met het 'McDonald's App Festival', de digitale experience in onze McDonald's App.


Ik moet bekenen dat ook het bedrijf waar ik werk zich dit jaar in heeft ingekocht om op LL te staan. Als ik de marketing moet geloven, is dit een unieke kans om ons aan een breder NL-publiek te tonen.
Helaas geen gratis tickets voor de werknemers, wel extra werk voor de desbetreffende periode.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Brian

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Moet wel zeggen dat ik die douches echt prima vind op Lowlands. Eigenlijk altijd wel warm water en prima waterdruk. Vind het dan niet erg om een muntje te betalen. Moet zeggen dat ik ook niet tijdens piekuur ga douchen, maar vlak voor slapen wat meestal zo'n 6:00 oid is.
Vorig jaar was onze ervaring op de campercamping dat het water het gehele weekend koud was en de waterdruk bijzonder laag was (shampoo uitspoelen was niet makkelijk). Dit was in de nachten, wanneer het niet druk was. Het meest vervelende was dat het personeel geen Nederlands en geen Engels sprak, dus we moesten het er maar mee doen. Geen ramp, maar wel een beetje zonde van het geld
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
343
627
Vorig jaar was onze ervaring op de campercamping dat het water het gehele weekend koud was en de waterdruk bijzonder laag was (shampoo uitspoelen was niet makkelijk). Dit was in de nachten, wanneer het niet druk was. Het meest vervelende was dat het personeel geen Nederlands en geen Engels sprak, dus we moesten het er maar mee doen. Geen ramp, maar wel een beetje zonde van het geld

Kan hier bij aansluiten, vorig jaar hadden de mannendouches bij camping 0/camper camping de hele zaterdag geen warm water en vaak zelfs geen water. Ik mocht een muntje betalen, kreeg geen water, maar muntje terugkrijgen? Ho maar...
 

Athos

Support act
13 jul 2023
990
1.538
Kan hier bij aansluiten, vorig jaar hadden de mannendouches bij camping 0/camper camping de hele zaterdag geen warm water en vaak zelfs geen water. Ik mocht een muntje betalen, kreeg geen water, maar muntje terugkrijgen? Ho maar...
Camping 0 is toch (ook) de groepscamping? Ik had daar elke avond heerlijk warme douches.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
343
627
Camping 0 is toch (ook) de groepscamping? Ik had daar elke avond heerlijk warme douches.

Yep, en de camping voor mensen die te laat komen en als 1-6 vol is. Hoop dat het dit jaar wat beter is, had vorig jaar echt vaak geen water of amper wat koud water.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken