Lowlands 2024

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.085
Ook al eens in/richting de nacht voorbij gekomen? Voor m’n gevoel vooral overdag geweest, maar zo vaak ben ik niet geweest zeg ik er meteen bij
Yep, maar dat is best een tijdje geleden. Één van de weinige nachten dat het voor mij echt laat werd op LL 😉

Ik dacht 2011 daarna in 2016 en 2019 inderdaad overdag
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.085
Ik ga er eerlijk gezegd van uit dat het niet lukt om tickets te kopen, kan het alleen maar meevallen 😅
Tja, zo zou ik ook wel willen denken, maar liever niet…. hoewel ik me wel voorgehouden heb dat ik niet in paniek ga raken als het niet lukt. Er komen tegen de tijd dat het zover is toch altijd wel weer kaarten in de verkoop. Hoeveel waren er vorig jaar nog voor weinig te koop?
 

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
31
45
Omdat dromen mag toch? Hoe lekker zou dit zijn?

DFA447F3-5AC5-4428-9925-04A82C41D1F5.jpeg
Ik droom mee! Onder de laatste tiktok van Glen Faria..
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
250
365
Ik zie Peggy Gou helaas ook wel als dance-afsluiter. Is echt een havermelkelite-act, heeft vorig jaar al de eerste grote festivals mogen afsluiten. Past echt heel erg bij dat kikixgoldband-publiek.
Begin hier ook langzaam bang voor te worden. Ze is als DJ act prima, maar ze staat op sommige niet-dance festivals momenteel als sub... Waarom? Is ook met Folamour gebeurd, hij gaat touren met een "A/V DJ Set" en staat op sommige plekken als headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Begin hier ook langzaam bang voor te worden. Ze is als DJ act prima, maar ze staat op sommige niet-dance festivals momenteel als sub... Waarom? Is ook met Folamour gebeurd, hij gaat touren met een "A/V DJ Set" en staat op sommige plekken als headliner.
Ben niet echt fan van haar muziek (of het muzieksoort), dus van mij mag ze lekker wegblijven. Maar je weet inderdaad dat het merendeel van het publiek er van smult als ze op LL staat...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Begin hier ook langzaam bang voor te worden. Ze is als DJ act prima, maar ze staat op sommige niet-dance festivals momenteel als sub... Waarom? Is ook met Folamour gebeurd, hij gaat touren met een "A/V DJ Set" en staat op sommige plekken als headliner.
Alpha afsluiter van 23:30-01:00 nadat QOTSA het heeft gesloopt van 21:00-22:30 zou toch perfect zijn?
 

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
61
58
Ik zie Peggy Gou helaas ook wel als dance-afsluiter. Is echt een havermelkelite-act, heeft vorig jaar al de eerste grote festivals mogen afsluiten. Past echt heel erg bij dat kikixgoldband-publiek.



Mojo leest hier toch wel eens mee? HALLO! HIERHEEN!
Ik verwacht Peggy Gou als een van de (sub)-headliners. Sluit mij aan bij je beredenering
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Alpha afsluiter van 23:30-01:00 nadat QOTSA het heeft gesloopt van 21:00-22:30 zou toch perfect zijn?
Mag ze wel met een dedicated show/productie komen. Heeft ze dat al eens gedaan? Wat dat betreft was de boeking van CdW wel geslaagd, productie was heel vet.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Dante

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
238
391
Ik zie Peggy Gou helaas ook wel als dance-afsluiter. Is echt een havermelkelite-act, heeft vorig jaar al de eerste grote festivals mogen afsluiten. Past echt heel erg bij dat kikixgoldband-publiek.



Mojo leest hier toch wel eens mee? HALLO! HIERHEEN!
Haha, bedankt voor de glimlach op m’n gezicht voor de kikixgoldband reference. Eerste keer dit jaar dat ie voorbij komt
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Ik zie Peggy Gou helaas ook wel als dance-afsluiter. Is echt een havermelkelite-act, heeft vorig jaar al de eerste grote festivals mogen afsluiten. Past echt heel erg bij dat kikixgoldband-publiek.
Denk dat Fred Again een grotere kans maakt voor die spot, niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl en stijnos7

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
238
391
Peggy Gou vind ik dus totaal niet een spannende naam. Erg theatraal als DJ, maar niet op de toffe manier (Patrick Mason). Is toch een beetje het EDM van de elektronische muziek op het moment?
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Gebruikers die dit onderwerp bekijken