Lowlands 2024

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Zou Joost al in staat zijn om Lowlands te headlinen? Ik denk dat als het ergens kan op een major, dan is het LL wel. Wat je er nou van vindt of niet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Ik kan me ook wel ergens voorstellen dat je The Smile "saai" vind hoor. Het is ook geen band die iedereen maar even weet te pakken als je eerlijk bent. Zelfs Radiohead zelf is radiovriendelijker dan dat The Smile dat is.
 

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Qua productie kan je een hoop doen op LL.

Zie Opposites en De Staat. Was ook niet exclusief.

Ik had na die mega idiote productie van De Staat in 2019 echt hele hoge verwachtingen van The Opposites, maar dat stelde toch wel teleur. Die hadden niks bijzonders. Vond het wel echt een vette show hoor, maar De Staat heeft de productie lat voor Nederlandse headliners hoog gelegd.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
84
212
Nee... niet per se, maar wel als je daarvoor al hebt gepredikt dat Nothing But Thieves ieder jaar mag terugkomen. Daar gaat echt iets grandioos mis.

Ik zie op dit forum vaak een vrij sterke afkeer tegen Nothing but Thieves die ik zelf niet zo goed begrijp. Mijns inziens gewoon een frisse band die zich tot nu toe op elk album ontwikkelt. Ik vond ze live bovendien ook erg sterk afgelopen jaar. Mis ik iets?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
145
90
Ik zie op dit forum vaak een vrij sterke afkeer tegen Nothing but Thieves die ik zelf niet zo goed begrijp. Mijns inziens gewoon een frisse band die zich tot nu toe op elk album ontwikkelt. Ik vond ze live bovendien ook erg sterk afgelopen jaar. Mis ik iets?
Iets klopt er voor mij niet bij NBT: wanneer ik ze hoor, denk ik steeds dat ik een vrouw hoor zingen, maar toen ik ze live zag, bleek dit toch een vent te zijn.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
145
90
Dat hoeft natuurlijk geen beperkende factor te zijn. Zijn genoeg grote artiesten in de geschiedenis waarbij dat is.
Klopt, en het is ook niet beperkend, maar wel vreemd dat ik dit iedere keer heb dat ik NBT hoor
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.885
1.820
Maar om toch antwoord te geven op de vraag. Ik vind Nothing But Thieves gewoon een redelijk zoutloze band. Nummers zijn best prima, maar live hebben ze me nog niet weten te overtuigen (misschien als voorprogramma van Muse, maar dat was letterlijk mn tweede concert ooit)
Het gebruik van lasers op Lowlands illustreerde dat voor mij nog meer. Het had weinig toegevoegde waarde en voelde voor mij niet helemaal op zijn plek. Maar ergens snap ik het gebruik van de lasers ook wel, want voor de rest gebeurde er vrij weinig.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.567
2.049
Ik zie op dit forum vaak een vrij sterke afkeer tegen Nothing but Thieves die ik zelf niet zo goed begrijp. Mijns inziens gewoon een frisse band die zich tot nu toe op elk album ontwikkelt. Ik vond ze live bovendien ook erg sterk afgelopen jaar. Mis ik iets?
Is net als Greta van Fleet ook echt een overgehate band hier. Inderdaad doen ze alles wel erg binnen de lijntjes, maar uiteindelijk blijft het een prima band. En Connor blijft een dijk van een stem hebben.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
589
371
Ik zie op dit forum vaak een vrij sterke afkeer tegen Nothing but Thieves die ik zelf niet zo goed begrijp. Mijns inziens gewoon een frisse band die zich tot nu toe op elk album ontwikkelt. Ik vond ze live bovendien ook erg sterk afgelopen jaar. Mis ik iets?
Ik denk niet dat iemand iets perse heeft tegen NBT, buiten dat de stem vrij “bijzonder” is. Is het wel een unieke stem en een van de meest relevantste rockbands van moment! Ze hebben een aantal goede nummer, en van mijn part is daar vrij weinig op aan te merken (maar dat is ieders eigen mening)

Ik denk vooral dat de afkeer komt doordat ze bijna elk jaar OVERAL te zien zijn en steeds hogere plekken in nemen op line-ups. Zo heb ik nog nooit het doel gehad om ze live te zien, maar heb ik ze inmiddels toch al 3x live gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Tinus101

Gebruikers die dit onderwerp bekijken