Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Ik denk niet dat iemand iets perse heeft tegen NBT, buiten dat de stem vrij “bijzonder” is. Is het wel een unieke stem en een van de meest relevantste rockbands van moment! Ze hebben een aantal goede nummer, en van mijn part is daar vrij weinig op aan te merken (maar dat is ieders eigen mening)

Ik denk vooral dat de afkeer komt doordat ze bijna elk jaar OVERAL te zien zijn en steeds hogere plekken in nemen op line-ups. Zo heb ik nog nooit het doel gehad om ze live te zien, maar heb ik ze inmiddels toch al 3x live gezien
Vooral dat laatste denk ik. Naar mijn idee staan die echt om het jaar op Lowlands of Pinkpop. En staan ze op Pinkpop staan ze ook nog eens op DTRH.

Slecht zijn ze ook niet imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Er tourt zeker genoeg. Het zou ook puur en alleen een stukje budgetbewaking zijn om een nationale artiest te boeken als headliner natuurlijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Er tourt zeker genoeg. Het zou ook puur en alleen een stukje budgetbewaking zijn om een nationale artiest te boeken als headliner natuurlijk.
Ja maar ook op dat vlak: een Fred Again.. of Stormzy zijn hele grote internationale kleppers, maar zullen ook niet de hoofdprijs vragen van pakweg een Kendrick, Billie Eilish, Mumford, Arctic Monkeys of Gorillaz in het recente verleden. Ervan uitgaande dat QOTSA en Fred Again de grootste namen op de lineup worden: zelfs dat zijn niet de duurste headliners aller tijden. Moet je toch wel mee kunnen werken denk ik?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Joost mag van mij best headlinen, maar dan mag het prijs kaartje met €120,00 omlaag, en de muntjes € 0,50 per stuk goedkoper gemaakt worden. De Staat was inderdaad als inval act voor The Prodigy en dat kan je door de vingers zien. The Opposites was ook rond de COVID periode dus ok dan, voor die ene keer.

Maar voor een festival die dit soort prijzen vraagt mogen we met z'n allen toch wel iets meer vragen dan Joost met alle respect.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
239
391
Ja maar ook op dat vlak: een Fred Again.. of Stormzy zijn hele grote internationale kleppers, maar zullen ook niet de hoofdprijs vragen van pakweg een Kendrick, Billie Eilish, Mumford, Arctic Monkeys of Gorillaz in het recente verleden. Ervan uitgaande dat QOTSA en Fred Again de grootste namen op de lineup worden: zelfs dat zijn niet de duurste headliners aller tijden. Moet je toch wel mee kunnen werken denk ik?
Persoonlijk erg fan van Fred again.. en Stormzy. QOTSA lijkt me zeker tof. In theorie zou er dan best wat budget over moeten zijn voor een mooie laag onder de headliners.

Denken we nog steeds dat we elektronische headliners krijgen als Fred again er ook al staat?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Novis95

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
85
213
Persoonlijk erg fan van Fred again.. en Stormzy. QOTSA lijkt me zeker tof. In theorie zou er dan best wat budget over moeten zijn voor een mooie laag onder de headliners.

Denken we nog steeds dat we elektronische headliners krijgen als Fred again er ook al staat?
Ik denk dat Fred again de elektronische headliner is. Dan zou je met QOTSA een mooi stukje gitaarwerk hebben en kan je dat aanvullen met een grote (duurdere) pop/hiphop headliner à la Kendrick, Billie, Dua Lipa etc. als zondagafsluiter.

Alhoewel ik ze ook wel een vergelijkbare constructie in zie zetten als FatM/CdW afgelopen jaar, waarbij Fred de alpha afsluit na QOTSA. Dan hou je nog een soort van headliner-spot over. Opties genoeg wat mij betreft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.577
2.053
Joost mag van mij best headlinen, maar dan mag het prijs kaartje met €120,00 omlaag, en de muntjes € 0,50 per stuk goedkoper gemaakt worden. De Staat was inderdaad als inval act voor The Prodigy en dat kan je door de vingers zien. The Opposites was ook rond de COVID periode dus ok dan, voor die ene keer.

Maar voor een festival die dit soort prijzen vraagt mogen we met z'n allen toch wel iets meer vragen dan Joost met alle respect.
Denk ook niet we bang hoeven te zijn voor Joost als headliner.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Ik denk dat Fred again de elektronische headliner is. Dan zou je met QOTSA een mooi stukje gitaarwerk hebben en kan je dat aanvullen met een grote (duurdere) pop/hiphop headliner à la Kendrick, Billie, Dua Lipa etc. als zondagafsluiter.

Alhoewel ik ze ook wel een vergelijkbare constructie in zie zetten als FatM/CdW afgelopen jaar, waarbij Fred de alpha afsluit na QOTSA. Dan hou je nog een soort van headliner-spot over. Opties genoeg wat mij betreft.
Volgens mij is het appeal van Fred inmiddels zo groot dat hij zonder problemen de enige headliner van een dag kan zijn. QotSA en Fred op dezelfde dag heeft voor Lowlands weinig meerwaarde omdat het toch zo uitverkoopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.409
1.087
Ook geen slechte naam, muziek is altijd wel in orde
Visueel niet zo heel spannend
Al best vaak geweest toch? Ben niet van de dance, kan hem als één van de weinigen wel waarderen, maar ik denk dat andere namen toch wel interessanter zijn voor het programma.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
239
391
Al best vaak geweest toch? Ben niet van de dance, kan hem als één van de weinigen wel waarderen, maar ik denk dat andere namen toch wel interessanter zijn voor het programma.
Ook al eens in/richting de nacht voorbij gekomen? Voor m’n gevoel vooral overdag geweest, maar zo vaak ben ik niet geweest zeg ik er meteen bij
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken