Lowlands 2024

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Ik zie Peggy Gou helaas ook wel als dance-afsluiter. Is echt een havermelkelite-act, heeft vorig jaar al de eerste grote festivals mogen afsluiten. Past echt heel erg bij dat kikixgoldband-publiek.

Ik vind eigenlijk een minimale vereiste voor een DJ afsluiter in de Alpha dat je er ook een toffe eigen AV show omheen hebt, zoals CDW vorige keer. Maar goed, Peggy Gou in de Bravo lijkt me ook weer een hel, want dan moet je vier uur van tevoren al een plekje bemachtigen...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Mag ze wel met een dedicated show/productie komen. Heeft ze dat al eens gedaan? Wat dat betreft was de boeking van CdW wel geslaagd, productie was heel vet.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo diep in de productie van deze shows zit. Ik kijk meer naar naam en populariteit en probeer te beredeneren wat LL zou kunnen doen. Peggy Gou als populaire maar niet super grote dance act na een headliner als QOTSA zie ik gewoon wel gebeuren. Net als een kleine headliner (zeg maar NBT niveau) voor Fred Again.., zodat die de headliner plek kan pakken als dance act maar er ook een live act voorstaat waarmee ze kunnen pronken dat die ook headliner is. Laten we bijv the 1975 pakken. En dan nog een stand alone headliner, zoals Billie.

QOTSA - Peggy Gou
The 1975 - Fred Again..
Lana del Rey
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Wel bijzonder dat we waarschijnlijk binnen een maand ons ticket binnen hebben, terwijl het nu flink vriest.
Laten we hopen dat het iedereen lukt om tickets te scoren.

Hoor mezelf en m'n maatje nog zeggen "dit was de laatste keer". Uiteindelijk 2 andere maatjes die zeggen wij willen mee (zijn beide Lowlands maagden) dus tja dan wordt het voor de 4e keer "de laatste keer"
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Athos

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Wij gaan het weer proberen dit jaar, maar ik houd er serieus rekening mee dat het niet lukt. Zal weer gigantische belangstelling zijn. Vorig jaar zaten we met zijn vieren klaar maar waren we kansloos...

Heb er wel heel veel zin in. Veel moois op tour in de lowlands maand. Dat is wel eens slechter geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.566
2.049
Korn zou ik echt perfect vinden op LL, de plek voor Fred bijv. Ideaal. Maar volgens mij had ik al ergens gelezen dat Korn er niet inzat?
Voor hun muziek is er helaas niet echt een prominente plek meer op Lowlands, vind ik. Zie die in de huidige Lowlands trend geen volle Alpha trekken.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Voor hun muziek is er helaas niet echt een prominente plek meer op Lowlands, vind ik. Zie die in de huidige Lowlands trend geen volle Alpha trekken.
Niet? Ik wel eigenlijk. Was altijd een typische LL naam natuurlijk en nu misschien minder, maar zie die zeker een Alpha volmaken
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH en eva84

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.356
5.049
Niet? Ik wel eigenlijk. Was altijd een typische LL naam natuurlijk en nu misschien minder, maar zie die zeker een Alpha volmaken
Denk dat ze niet meer in elkaars richting zitten. Lowlands wil zoiets liever kwijt overdag in de Bravo of heel vroeg op de dag in de Alpha. Terwijl KORN zichzelf een stuk hoger ziet denk ik zo.

Lijkt me niet een match made in heaven meer anno 2024.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Brian

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Denk dat ze niet meer in elkaars richting zitten. Lowlands wil zoiets liever kwijt overdag in de Bravo of heel vroeg op de dag in de Alpha. Terwijl KORN zichzelf een stuk hoger ziet denk ik zo.

Lijkt me niet een match made in heaven meer anno 2024.
Eens, ik zie dat ook niet meer zo snel gebeuren.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik had Korn ook wel een toffe boeking gevonden.

Welke (gouwe) ouwe zouden het nog goed doen tegenwoordig? Limp Bizkit kent bijna iedereen wel, ook als je in die tijd nog potjes olvarit at. Prodigy idem. Korn ben ik al minder zeker van. Skunk Anansie? Lenny Kravitz? Ik zou het echt niet weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl en Dante

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Persoonlijk had ik Moby in m'n festival carrière nog eens willen meemaken en Jamiroquai bijvoorbeeld ook. Niet echt namen waarvan ik verwacht dat ik die ooit nog ga afvinken op een NL festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95, @Marc en Dante

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.356
5.049
Persoonlijk had ik Moby in m'n festival carrière nog eens willen meemaken en Jamiroquai bijvoorbeeld ook. Niet echt namen waarvan ik verwacht dat ik die ooit nog ga afvinken op een NL festival.
Ooit nog gezien op Festival Mundial in Tilburg, was best tof maar het publiek begreep het toen niet helemaal had ik het idee.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en team-0

Gebruikers die dit onderwerp bekijken