Lowlands 2024

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Grofweg deze festivals, minus de Nederlandse:

Op basis van wat deze festivals bekend hebben gemaakt zou je de kans hoog kunnen inschatten dat we als headliners Fred Again, Lana del Rey en Sam Smith krijgen
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84, TNFke en Novis95

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Op basis van wat deze festivals bekend hebben gemaakt zou je de kans hoog kunnen inschatten dat we als headliners Fred Again, Lana del Rey en Sam Smith krijgen
Lana Del Rey zou het ultieme zijn maar lijkt me te hoog gegrepen, denk eerder QOTSA daar. Sam Smith staat natuurlijk al op Pinkpop.
 
Laatst bewerkt:

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
82
205
Lana Del Rey zou het ultieme zijn maar lijkt me te hoog gegrepen, denk eerder QOTSA daar. Sam Smith staat natuurlijk al op Pinkpop.
Ik trek het niet in twijfel hoor, maar ik hoor in mijn eigen bubbel zó weinig over Lana del Rey dat ik eigenlijk verrast ben dat ze te hoog gegrepen zou zijn voor een Lowlands. Is zij echt zoveel groter dan bijvoorbeeld een Dua of een Billie? Ik zou zelf zeggen dat ze van vergelijkbaar formaat is als hen, maar ik ben ook niet echt thuis in deze muziekstraat dus misschien ligt het gewoon aan mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84, micham en @Marc

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
363
469
Ik trek het niet in twijfel hoor, maar ik hoor in mijn eigen bubbel zó weinig over Lana del Rey dat ik eigenlijk verrast ben dat ze te hoog gegrepen zou zijn voor een Lowlands. Is zij echt zoveel groter dan bijvoorbeeld een Dua of een Billie? Ik zou zelf zeggen dat ze van vergelijkbaar formaat is als hen, maar ik ben ook niet echt thuis in deze muziekstraat dus misschien ligt het gewoon aan mij.
Dua en Billie zijn beiden zonder twijfel groter dan Lana, snap niet dat ze Lana te hoog gegrepen vinden
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Ik trek het niet in twijfel hoor, maar ik hoor in mijn eigen bubbel zó weinig over Lana del Rey dat ik eigenlijk verrast ben dat ze te hoog gegrepen zou zijn voor een Lowlands. Is zij echt zoveel groter dan bijvoorbeeld een Dua of een Billie? Ik zou zelf zeggen dat ze van vergelijkbaar formaat is als hen, maar ik ben ook niet echt thuis in deze muziekstraat dus misschien ligt het gewoon aan mij.
Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat Lana meer tickets verkoopt dan beide...

De run op tickets voor LDR heeft mij meerdere keren de mond doen openvallen. Hoeveel Ziggo's had die wel niet kunnen uitverkopen als je die wachtrij zag, met zo'n short notice... Ze verkocht Hyde park sneller uit dan Springsteen, Rock En Seine verkoopt de LDR dag (met 1 naam) heel snel uit, in tegenstelling tot die van Billie vorige jaar, haar Primavera dag is al uitverkocht (vorig jaar niet ondanks Kendrick, Blur, Depeche Mode, een homecoming show van Rosalia,...). Het is de meest genoemde naam voor de Pukkelpop wishlist, de op een-na-vaakste genoemde voor RW (na Foos dus) op hun socials,...
 

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
53
52
Dua en Billie zijn beiden zonder twijfel groter dan Lana, snap niet dat ze Lana te hoog gegrepen vinden
Heeft waarschijnlijk meer te maken met de exclusiviteit van haar shows, ze schijnt nogal kieskeurig te zijn met waar ze optreedt. Hierdoor zullen mensen sneller de knoop door hakken om een show van haar te bezoeken. Desalniettemin ben ik het ermee eens dat in mijn kringen de namen Dua Lipa en Billie bekender zijn (maar dat kan dus ook komen omdat zij wel vaker shows geven).
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
82
205
Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat Lana meer tickets verkoopt dan beide...

De run op tickets voor LDR heeft mij meerdere keren de mond doen openvallen. Hoeveel Ziggo's had die wel niet kunnen uitverkopen als je die wachtrij zag, met zo'n short notice... Ze verkocht Hyde park sneller uit dan Springsteen, Rock En Seine verkoopt de LDR dag (met 1 naam) heel snel uit, in tegenstelling tot die van Billie vorige jaar, haar Primavera dag is al uitverkocht (vorig jaar niet ondanks Kendrick, Blur, Depeche Mode, een homecoming show van Rosalia,...). Het is de meest genoemde naam voor de Pukkelpop wishlist, de op een-na-vaakste genoemde voor RW (na Foos dus) op hun socials,...
Helder en interessant! Met name de exclusiviteit van shows wist ik niks van af, maar klinkt erg aannemelijk dat dit een groot verschil maakt. Ik had ook geen flauw benul van de run op tickets voor haar shows. Het viel me gewoon op dat ik die naam echt maar zelden voorbij hoor komen, wat nogmaals gewoon aan mijn eigen netwerk kan liggen. Voor mij klinkt het namelijk nagenoeg ongeloofwaardig dat Kendrick, Blur, Depeche mode en Rosalía niet kunnen doen wat Lana in haar uppie zou doen, wat dus weer benadrukt hoe bubbelig mijn bubbel is.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en mattman

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Op basis van wat deze festivals bekend hebben gemaakt zou je de kans hoog kunnen inschatten dat we als headliners Fred Again, Lana del Rey en Sam Smith krijgen
Fred Again.., QOTSA en Justice worden de headliner. De subs worden Goldband, The Prodigy en IDLES.
 
  • Geweldig
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken