Lowlands 2024

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
Ben het zelfs gaan terugzoeken, zo overtuigd was ik dat we haar in de India hadden gezien. Maar je hebt 100% gelijk: blijkt de Heineken te zijn.
Ha, ha, goed dat je het gevonden hebt. Als ze al een keer eerder in de India geweest was en jij had haar daar gezien, dan was ik best jaloers gewest. En dan zou dat terugkijkend een goede zet van LL geweest zijn 😉
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ze stond de laatste keer in de Alpha, right? Volgens mij heb ik haar daar gezien.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Ben het zelfs gaan terugzoeken, zo overtuigd was ik dat we haar in de India hadden gezien. Maar je hebt 100% gelijk: blijkt de Heineken te zijn.
Ik was er ook heilig van overtuigd dat ze in 2016 in de India stond. Maar nee dus...
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ha, ha, goed dat je het gevonden hebt. Als ze al een keer eerder in de India geweest was en jij had haar daar gezien, dan was ik best jaloers gewest. En dan zou dat terugkijkend een goede zet van LL geweest zijn 😉
Nou was nog steeds wel een goede, vroege boeking hoor. Was net voor of ten tijde van haar grote doorbraak.. Ze was toen net op Eurosonic Noorderslag geweest, als ik het me goed herinner. Op Spotify had ze toen nog maar songs.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ze is daar flink verkouden. Of de opname is gewoon belabberd, in mijn hoofd heeft ze een veel betere stem.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
Dua Lipa was in die periode gewoon nog heel matig, werd toen best vaak belachelijk gemaakt voor zowel haar zang, dans en uitstraling. Gelukkig zijn sindsdien al die aspecten enorm verbeterd.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
Dua Lipa was in die periode gewoon nog heel matig, werd toen best vaak belachelijk gemaakt voor zowel haar zang, dans en uitstraling. Gelukkig zijn sindsdien al die aspecten enorm verbeterd.
Klopt, mijn vrouw vond haar toen ook echt niet goed kunnen dansen en dat ze zich geen houding kon geven op het podium. Ik vond het toen al geweldig….. gewoon een crush op Dua 😉
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
84
212
Wat zijn de afgelopen jaren de festivals geweest waarmee Lowlands over het algemeen wat namen deelde? Is er iemand die hier toevallig een mooi overzichtje van heeft? Of kunnen we dit samen opstellen?
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Wat zijn de afgelopen jaren de festivals geweest waarmee Lowlands over het algemeen wat namen deelde? Is er iemand die hier toevallig een mooi overzichtje van heeft? Of kunnen we dit samen opstellen?
Meestal delen ze volgens mij behoorlijk wat namen met Sziget in 2022 heb ik in ieder geval, Arctic Monkeys, Lewis Capaldi, Stromae, Rufus Du Sol, Sam Fender (kwam alleen niet opdagen op Sziget), op beide festivals voorbij zien komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
wel met pukkelpop,
en vrijwel niets meer( de laatste jaren met):rock ozarenes, frequency fm4, green man,
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Wat zijn de afgelopen jaren de festivals geweest waarmee Lowlands over het algemeen wat namen deelde? Is er iemand die hier toevallig een mooi overzichtje van heeft? Of kunnen we dit samen opstellen?
Grofweg deze festivals, minus de Nederlandse:

 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: koekebakker en Novis95

Gebruikers die dit onderwerp bekijken