Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ha, ha, goed dat je het gevonden hebt. Als ze al een keer eerder in de India geweest was en jij had haar daar gezien, dan was ik best jaloers gewest. En dan zou dat terugkijkend een goede zet van LL geweest zijn
Ha, ha, goed dat je het gevonden hebt. Als ze al een keer eerder in de India geweest was en jij had haar daar gezien, dan was ik best jaloers gewest. En dan zou dat terugkijkend een goede zet van LL geweest zijn
Nou was nog steeds wel een goede, vroege boeking hoor. Was net voor of ten tijde van haar grote doorbraak.. Ze was toen net op Eurosonic Noorderslag geweest, als ik het me goed herinner. Op Spotify had ze toen nog maar songs.
Dua Lipa was in die periode gewoon nog heel matig, werd toen best vaak belachelijk gemaakt voor zowel haar zang, dans en uitstraling. Gelukkig zijn sindsdien al die aspecten enorm verbeterd.
Dua Lipa was in die periode gewoon nog heel matig, werd toen best vaak belachelijk gemaakt voor zowel haar zang, dans en uitstraling. Gelukkig zijn sindsdien al die aspecten enorm verbeterd.
Klopt, mijn vrouw vond haar toen ook echt niet goed kunnen dansen en dat ze zich geen houding kon geven op het podium. Ik vond het toen al geweldigā¦.. gewoon een crush op Dua
Wat zijn de afgelopen jaren de festivals geweest waarmee Lowlands over het algemeen wat namen deelde? Is er iemand die hier toevallig een mooi overzichtje van heeft? Of kunnen we dit samen opstellen?
Wat zijn de afgelopen jaren de festivals geweest waarmee Lowlands over het algemeen wat namen deelde? Is er iemand die hier toevallig een mooi overzichtje van heeft? Of kunnen we dit samen opstellen?
Meestal delen ze volgens mij behoorlijk wat namen met Sziget in 2022 heb ik in ieder geval, Arctic Monkeys, Lewis Capaldi, Stromae, Rufus Du Sol, Sam Fender (kwam alleen niet opdagen op Sziget), op beide festivals voorbij zien komen.