Lowlands 2024

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ai. Qotsa lijkt(hoop ik) mij toch niet.


Edit: Het tourschema van qotsa: 15 aug in Noord Frankrijk, 18 aug op Pukkelpop. 16e op Lowlands, 17e een dag vrij en door naar Pukkelpop of 16e dag een dag vrij, 17e op Lowlands en 18 op Pukkelpop.

Meest logische lijkt mij het laatste eigenlijk..
Hopelijk gaat er wel wat leuks clashen met Goldband
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
363
468
Net Teezo Touchdown gezien in de Melkweg. Wat een feest, was echt heel veel plezier. Perfecte fit voor Lowlands (Laundry Day als opener ook erg leuk)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Indiaantje89

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Ben toch wel verbaasd dat ik op Ticketmaster zowaar aanbod zie wvb doorverkooptickets. Staan er op moment van schrijven vijf op, en het worden er niet direct meer of minder. Je betaalt er natuurlijk wel de hoofdprijs voor momenteel, maar het lijkt al beter te doen dan vorig jaar als je écht een kaartje wil.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik denk dat héél veel mensen niet eens weten dat je een resale ticket kan bemachtigen op die manier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
474
interessante release van Skrillex vandaag:

Nieuwsgierig wat ie op Lowlands gaat doen.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
247
313
Ben toch wel verbaasd dat ik op Ticketmaster zowaar aanbod zie wvb doorverkooptickets. Staan er op moment van schrijven vijf op, en het worden er niet direct meer of minder. Je betaalt er natuurlijk wel de hoofdprijs voor momenteel, maar het lijkt al beter te doen dan vorig jaar als je écht een kaartje wil.
Denk dat veel mensen toch de alert optie via ticketswap liever of uit gewenning in de gaten houden
 

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Joy Anonymous kun je ook wel opschrijven, die touren altijd samen en staan op vrijdag op Pukkelpop
Leuk om mee te pakken!
Luister nu ruim een jaar naar Joy anonymous en is helemaal mijn ding. Zou inderdaad vet zij als ze komen naar Lowlands. Ga ze eerst 8 april zien in de Tolhuistuin amsterdam👌🏻
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken