Lowlands 2024

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
10
14
Arc de Soleil gaat ook touren, staat week voor Lowlands op festival in UK. Kandidaat om door te komen?
Ik zou het graag zien gebeuren! Khruangbin kunnen we helaas vergeten, dus laat dan deze maar komen. Tappen redelijk uit hetzelfde vaatje qua sound.
 
  • Leuk
Waarderingen: The_Kist

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Resale is open. Valt me nog mee hoeveel er op dit moment op staan. Vanaf 340,-

Er zijn soms wat kaarten in de resale op TM, maar waar het hard gaat is op Ticketswap. Ze hebben een 'loterij' waar me je de kans krijgt om een kaartje te kopen voor zo'n 430 euro. Daar komen ze per minuut binnen momenteel.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
Er zijn soms wat kaarten in de resale op TM, maar waar het hard gaat is op Ticketswap. Ze hebben een 'loterij' waar me je de kans krijgt om een kaartje te kopen voor zo'n 430 euro. Daar komen ze per minuut binnen momenteel.
Als koper zijnde gooi je dan even 50,- euro weg. Op TM staan nog steeds een handvol kaarten.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Wauw 430,00….. bizar veel geld. Benieuwd of TM het hier bij gaat laten. Best raar dat TS de grens hierbij opzoekt. Blijkbaar scheelt het ze zoveel geld dat ze dit soort acties inzetten. Wordt vervolgt…..
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Wauw 430,00….. bizar veel geld. Benieuwd of TM het hier bij gaat laten. Best raar dat TS de grens hierbij opzoekt. Blijkbaar scheelt het ze zoveel geld dat ze dit soort acties inzetten. Wordt vervolgt…..
TS pakt zo'n beetje 50 euro per verkochte kaart. Verkochten vroeger duizenden kaarten voor Lowlands. Dus dat is wel rendabel.
Wel raar dat je als verkoper verkoper via TS verkoopt ipv TM. Je krijgt namelijk minder via TS dan via TM en het geld gaat ook nog eens naar een derde partij ipv TM/Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
TS pakt zo'n beetje 50 euro per verkochte kaart. Verkochten vroeger duizenden kaarten voor Lowlands. Dus dat is wel rendabel.
Wel raar dat je als verkoper verkoper via TS verkoopt ipv TM. Je krijgt namelijk minder via TS dan via TM en het geld gaat ook nog eens naar een derde partij ipv TM/Lowlands.
Misschien is dat laatste juist de reden om het op TS te verkopen.

Was vroeger nog wel 'fan' van TS overigens, maar ze zijn eigenlijk inmiddels geen haar beter dan Ticketmaster.
 

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
74
105
De reden (denk ik) dat mensen het op Ticketswap verkopen is omdat je een doorgestuurd of doorverkocht kaartje niet te koop kan aanbieden via Ticketmaster.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.307
De reden (denk ik) dat mensen het op Ticketswap verkopen is omdat je een doorgestuurd of doorverkocht kaartje niet te koop kan aanbieden via Ticketmaster.
Ik dacht dat je die ook niet meer door kon sturen. Vorig jaar liepen we daar in ieder geval tegenaan. Daarmee kun je het dus ook niet meer via Ticketswap verkopen. Ik denk dat Ticketswap vooral gewenning is.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Killer Mike op Pukkelpop, zou t echt een gemiste kans vinden als die niet ook op Lowlands staat. Die laatste plaat is echt te gek.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Baby Queen, Maisie Peters, Mannequin Pussy, Mount Kimbie en The Kills van die laatste Pukkelpop graag door naar Lowlands svp (en nog steeds Flogging Molly!)
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske en superginger

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Killer Mike op Pukkelpop, zou t echt een gemiste kans vinden als die niet ook op Lowlands staat. Die laatste plaat is echt te gek.
JAAAA. Zou heel lekker zijn!

Al staat hij volgens mij ook in Paradiso op maandag na lowlands. Weet niet of het dan gaat gebeuren...
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken