Lowlands 2024

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Thanks voor het uitzoeken!

Meest relevante lijstje is dan (lijkt me):
Wel op Pukkelpop, niet op Lowlands, en niet vorig jaar Lowlands/dit jaar ander Ned festival (tot nu toe):
Amenra, Crystal Fighters, Enter Shikari, Flogging Molly, Fontaines D.C., Hedex, Hudson Mohawke B2B Nikki Nair, Indira Paganotto, Motionless in White, Nation of Language, Patrick Mason, Rise Against, Sigma (dj set), Solomun, Stormzy, Sylvie Kreusch, The Offspring.

Daar zitten nog best wat namen bij die mogen doorkomen..
Enter Shikari staat op Jera On Air.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Thanks voor het uitzoeken!

Meest relevante lijstje is dan (lijkt me):
Wel op Pukkelpop, niet op Lowlands, en niet vorig jaar Lowlands/dit jaar ander Ned festival (tot nu toe):
Amenra, Crystal Fighters, Enter Shikari, Flogging Molly, Fontaines D.C., Hedex, Hudson Mohawke B2B Nikki Nair, Indira Paganotto, Motionless in White, Nation of Language, Patrick Mason, Rise Against, Sigma (dj set), Solomun, Stormzy, Sylvie Kreusch, The Offspring.

Daar zitten nog best wat namen bij die mogen doorkomen..
Amenra, Fontaines D.C., Motionless in White, Rise Against en Offspring ✅
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.524
1.987
Er ontgaat mij iets….. hoezo kan dit niet?
Had jij 10 jaar geleden gedacht dat er ooit iemand zou vragen of iemand toevallig nog een ticket heeft voor een 2-persoons tent(waarvoor je 350 voor betaalt, terwijl je al 325 euro hebt betaald voor je ticket), omdat deze uitverkocht zijn en hij waarschijnlijk dus bereid is er meer voor te betalen? Met Goldband als headliner!!.
Ik zie daar de humor wel van in.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Thanks voor het uitzoeken!

Meest relevante lijstje is dan (lijkt me):
Wel op Pukkelpop, niet op Lowlands, en niet vorig jaar Lowlands/dit jaar ander Ned festival (tot nu toe):
Amenra, Crystal Fighters, Enter Shikari, Flogging Molly, Fontaines D.C., Hedex, Hudson Mohawke B2B Nikki Nair, Indira Paganotto, Motionless in White, Nation of Language, Patrick Mason, Rise Against, Sigma (dj set), Solomun, Stormzy, Sylvie Kreusch, The Offspring.

Daar zitten nog best wat namen bij die mogen doorkomen..
Absoluut! Doe maar Solomun, Hedex, Flogging Molly, Crystal Fighters en Nation Of Language.

Fontaines DC had ik ook erg graag gezien maar die kans acht ik door hun tourschema nihil, vandaar uit mn top 5 gelaten.
 
Laatst bewerkt:

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.524
1.987
Absoluut! Doe maar Solomun, Hedex, Flogging Molly, Crystal Fighters en Nation Of Language.

Fontaines DC had ik ook erg graag gezien maar die kans acht ik door heb tourschema nihil, vandaar uit mn top 5 gelaten.
Nation of Language is vandaag ook afgevallen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Had jij 10 jaar geleden gedacht dat er ooit iemand zou vragen of iemand toevallig nog een ticket heeft voor een 2-persoons tent(waarvoor je 350 voor betaalt, terwijl je al 325 euro hebt betaald voor je ticket), omdat deze uitverkocht zijn en hij waarschijnlijk dus bereid is er meer voor te betalen? Met Goldband als headliner!!.
Ik zie daar de humor wel van in.
Ah zo, ja als je het zo bekijkt inderdaad aardig bizar 😅
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Vraag! Ik ben een LL-nerd en heb een map waarin ik van alle edities het programmaboekje, het polsbandje en een muntje bewaar. Nu kwam ik erachter dat ik LL-2019 mis. Heeft iemand toevallig een programmaboekje en muntje van LL-2019?
Zou goed kunnen dat ik die nog wel heb. Ben alleen net verhuisd dus weet even niet waar m'n "memories box" is.

Ik heb een tijdje sleutelhangers van m'n LL bandjes gemaakt maar dat overleven ze niet lang helaas. Dat zwarte bandje is nu vergaan tot een stompje 😅😂
 
  • Geweldig
Waarderingen: LLoww

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik heb helaas recentelijk veel festival bewaar troep weggegooid. Had een kast die uitpuilde met festival boekjes. Hoe zag het muntje er van dat jaar er uit? Ik heb nog een spaarvarken vol met verdwaalde festival munten, ik wil daar best even in kijken of die daar toevallig niet in zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww en eva84

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
218
Zou goed kunnen dat ik die nog wel heb. Ben alleen net verhuisd dus weet even niet waar m'n "memories box" is.

Ik heb een tijdje sleutelhangers van m'n LL bandjes gemaakt maar dat overleven ze niet lang helaas. Dat zwarte bandje is nu vergaan tot een stompje 😅😂
Alle bandjes heb ik gelukkig nog. Zou top zijn als je het programmaboekje hebt!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken