Zoveel mensen zoveel wensen, ik sluit me aan bij de mening van OOR. Editors zijn terug van nooit weggeweest.Als een fan van het eerste uur doet het mij pijn om te zeggen, maar; zelf was ik er ook bij maar had ook wel sterk de indruk dat het wel veel vergane glorie is. Hoewel ik ze nog altijd sterk live vind, had ik de indruk dat hun show de afgelopen 10 jaar stil heeft gestaan. Het nieuwe album vind ik te weinig spraakmakend om een show op Lowlands te rechtvaardigen.
Kleine side-note, had bijna het idee alsof de show in AFAS een greatest hits show was. Op 1 nummer na namelijk 2 van hun nieuwste albums volledige geskipt (In Dream en Violence hebben ze 1 nummer van gespeelt). Geeft voor mij ook wel aan dat ze momenteel weinig te bieden hebben. Vind toch wel dat als ze weer op Lowlands komen, ze wel mogen komen met wat vernieuwing.
Editors heeft eindelijk de wind weer in de rug in AFAS Live
Hm, staat de titel van Editors’ nieuwste EBM, nou voor Editors Blanck Mass, of voor de industriële elektronica waar ze zich voor de in 2022 verschenen plaat stevig door hebben laten inspireren? In elk geval is het zo klaar als een klontje dat de toevoeging van producer Benjamin John Power (Fuck...
oor.nl