Lowlands 2024

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
247
313
Denk dat veel mensen toch de alert optie via ticketswap liever of uit gewenning in de gaten houden
Paar keer meegedaan aan een lowlands ticketswap loting. Opvallend dat er steeds maar +- 150 mensen meedoen aan de loting. Niet gek, ik denk dat veeeeel mensen afhaken op de 421 euro.. en gokken op goedkopere kaartjes richting het einde.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
interessante release van Skrillex vandaag:

Nieuwsgierig wat ie op Lowlands gaat doen.
Vind m best oké eigenlijk. Die rebranding van artiesten is altijd maar de vraag of het goed uitpakt maar met Skrillex valt het de goede kant op.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
De volgende lichting zal wel een handje vol met dance namen zijn niet?
Vorig jaar wel ja. In april een groot deel van het nachtprogramma en in mei nog een derde algemene lichting (toen met diverse Nederlandse acts en kleine acts uit het buitenland zoals John Coffey, Merol, DJVT, Mimi Webb, The Haunted Youth en Wunderhorse).
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
218
Even gekeken, kan t jaartal niet achterhalen maar heb n zwarte met gouden print en een paarse met metallicblauwige print. '17 '18 en '19 geweest. Heb ook een zwarte met zilver print maar die heb ik niet dubbel dus hou k toch ook liever zelf (die memoriebox is hier ook hoor🤣), net als de programmaboekjes waar k er vanalles 1 bewaar (die ik meteen op donderdag onderin mn tas doe voor thuis🤣)

Laat maar weten welke jij mist, dan komt ie jouw kant op
Onwijs bedankt voor de muntjes! Nu ben ik dus nog op zoek naar het programmaboekje van 2019, wie maakt me los??
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: eva84 en nieuwsgierig

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
2 (of meer) aannemen bij de ingang en meteen 1 in je tas stoppen om te bewaren. En dan die van 2019 naar mij sturen!
Ja ik heb hem niet meer helaas. Ik had een oude bureau kast staan waar ik een lade in had waar al mijn festival prullaria in stond. Maar die was zo gammel geworden dat ik hem afgebroken heb. En toen heb ik alles weggepleurd, sorry.
 
  • Geweldig
Waarderingen: LLoww

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Zou een mooie extra feature zijn van Festileaks Frontpage zijn om geschiedenis van bepaalde festival ergens bij te houden.

David Kushner is btw ook op mijn lijstje gekomen. Mr. Forgettable heeft wel iets goed in zich voor een zomerse songwirter plaat ofzo.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken