Lowlands 2024

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Welke acts gaan ervoor zorgen dat je ze gaat skippen?
Geen idee wie op dat tijdstip in de andere tenten gaat staan. Met Jorja Smith, Sampha of Skrillex tegelijkertijd op een andere plek, zou ik daarvoor kiezen.

Jij dan?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Geen idee wie op dat tijdstip in de andere tenten gaat staan. Met Jorja Smith, Sampha of Skrillex tegelijkertijd op een andere plek, zou ik daarvoor kiezen.

Jij dan?
Check helder. Geen idee wie er nog meer op de Goldband dag spelen. Ik hoop dat er een toffe act tegenover staat, want ik zie alles als een beter alternatief om Goldband te skippen 😉

Zelf zou ik het wel gaaf vinden als dan The Smile in de Bravo zou spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Check helder. Geen idee wie er nog meer op de Goldband dag spelen. Ik hoop dat er een toffe act tegenover staat, want ik zie alles als een beter alternatief om Goldband te skippen 😉

Zelf zou ik het wel gaaf vinden als dan The Smile in de Bravo zou spelen.
The Smile staat op zaterdag en clasht waarschijnlijk met of Fred Again of QOTSA. Goldband staat op vrijdag of zondag.

Als IDLES de Bravo mag afsluiten tegenover Goldband zou ik 100% naar IDLES gaan. Als Peggy Gou clasht met Goldband wordt het Goldband.

Echt zin in het blokkenschema.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
The Smile staat op zaterdag en clasht waarschijnlijk met of Fred Again of QOTSA. Goldband staat op vrijdag of zondag.

Als IDLES de Bravo mag afsluiten tegenover Goldband zou ik 100% naar IDLES gaan. Als Peggy Gou clasht met Goldband wordt het Goldband.

Echt zin in het blokkenschema.

IDLES speelt in Alpha, was al bekend gemaakt in de podcast.

The Smile (deels) tegenover QOTSA zetten zou echt een regelrechte schande zijn.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik denk dat Peggy voor Goldband gaat staan tbh. Of daarvoor, maar in ieder geval alpha
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
28
43
Ik ben stiekem toch wel fan en heb er toch veel zin in om Goldband live te zien :)
Ik ook! Hot take volgens mij hier, maar ik vind het juist vet dat ze een exclusieve show doen. Je weet dat het voor dit soort artiesten de show van hun leven gaat zijn, dus dat ze alles uit de kast trekken. Dat heb ik 100x liever dan een Arctic Monkeys die lui en chagrijnig wat liedjes komen spelen en waarschijnlijk niet eens precies weten waar ze staan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Maar Arctic Monkeys heeft 1000x meer talent in hun linkerteen zitten dan heel Goldband bij elkaar. Voor mij is dit een act die ik zeker niet ga zien. Muzikaal vind ik het niks, en trek die gasten oprecht niet. Er staat altijd wel wat interessanter dan Goldband. Blijft een smet op een verder erg sterke line-up.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Ik ook! Hot take volgens mij hier, maar ik vind het juist vet dat ze een exclusieve show doen. Je weet dat het voor dit soort artiesten de show van hun leven gaat zijn, dus dat ze alles uit de kast trekken. Dat heb ik 100x liever dan een Arctic Monkeys die lui en chagrijnig wat liedjes komen spelen en waarschijnlijk niet eens precies weten waar ze staan.
Ja over Arctic Monkeys gesproken, misschien hot take maar ik kon daar destijds vrij weinig mee
Lag misschien aan het moment, maar voelde zo’n grote disconnect met de band
Terwijl ik juist meeste uitkeek naar die headliner
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Ik hoop dat er voor iedereen gewoon op dat soort momenten een goed alternatief staat :)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
The Smile staat op zaterdag en clasht waarschijnlijk met of Fred Again of QOTSA. Goldband staat op vrijdag of zondag.

Als IDLES de Bravo mag afsluiten tegenover Goldband zou ik 100% naar IDLES gaan. Als Peggy Gou clasht met Goldband wordt het Goldband.

Echt zin in het blokkenschema.
Inderdaad hier ook wachten op het blokkenschema, maar of ik er zin in heb. Keuze stress en weer meer missen dan ik zou willen zien. Hoezo blijf ik dat leuk vinden 🤔🤷🏼‍♂️

Met Fred Again prima. Met QOTSA zou inderdaad niet best zijn. Dat zou hetzelfde zijn om Goldband en Fred Again tegenover elkaar te zetten. Voor mij persoonlijk no problem.

IDLES zou dan een no brainer zijn, maar is helaas niet zo.

En liever Peggy Gou voor mij 😉
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Daar hoef je je op Lowlands vaak weinig zorgen om te maken gelukkig 😁
Dat is de kracht van Lowlands ook wel, er staat altijd wel wat ergens :). Of er is wel iets anders te doen. Als je je verveelt op Lowlands dan ligt het echt aan jezelf.
Ga er ook vanuit inderdaad! Dat scheelt weer een beetje met Goldband op die plek. Al zag ik zelf ook liever een andere naam echt op die headline spot.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken