Lowlands 2023

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Weet je dat zeker? Ik heb net even doorgeklikt bij Ticketmaster en als ik nu alsnog een groepsplek probeer te kopen zie ik niks over een parkeerplek. Staat me ook niet bij van toen ik de plek kocht, maar misschien heb ik het gemist
Misschien zijn ze op? Dit staat op lowlands.nl dus ja ik weet het wel zeker:

Boek je een accommodatie op de Gllamping, Easy Camp of een groepsaccommodatie dan kun je bij het boeken van je accommodatie een parkeerticket kopen voor P-Gllamping. Met dit parkeerticket parkeer je dichter bij je accommodatie, heb je een eigen aanrijroute en snelle toegang tot de campings. Let op; je kunt dit parkeerticket alleen kopen bij het boeken van je accommodatie, het is niet mogelijk om dit ticket in een later stadium alsnog aan te schaffen
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
311
406
Misschien zijn ze op? Dit staat op lowlands.nl dus ja ik weet het wel zeker:

Boek je een accommodatie op de Gllamping, Easy Camp of een groepsaccommodatie dan kun je bij het boeken van je accommodatie een parkeerticket kopen voor P-Gllamping. Met dit parkeerticket parkeer je dichter bij je accommodatie, heb je een eigen aanrijroute en snelle toegang tot de campings. Let op; je kunt dit parkeerticket alleen kopen bij het boeken van je accommodatie, het is niet mogelijk om dit ticket in een later stadium alsnog aan te schaffen
Goedemorgen, de nuance zit in het woord ‘accommodatie’. Op de groepscamping staan ook tenten, daar zijn parkeertickets bij te boeken. Bij de groepsplekken niet. Zie https://gllamcamp.nl/groeps-camping
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Begin er ook ontzettend veel zin in te krijgen!!! Ben toch wel benieuwd naar alle veranderingen sinds 2006, kreeg vh weekend nog van iemand te horen dat ie dacht dat LL voor jongeren was ☺️, gelukkig voel ik me af en toe nog best jong, denk dat dat na 20 aug. wel anders zal zijn... 😅

Is er op donderdag al veel te doen? De laatste keer had je toen alleen nog maar de 24-uurstent buiten het festivalterrein.
M'n zoon is de 17de jarig dus ik ben in dubio wat te doen. We hebben wel n ingerichte tent dus dat scheelt wel al veel als we pas vrijdags zouden komen, maar missen we dan veel?
Daarbij komt m'n zus uit 't westen en ik uit het zuiden, ruim 2u rijden. Iemand tips qua logistiek? Zijn er bijv. veilige carpoolplekken in omgeving Utrecht?

Ik kom ook uit t zuiden en heb de caravan mee. M'n maatje uit 020.
Wij hebben vorig jaar 1 auto geparkeerd bij "transferium Harderwijk" en zijn vanaf daar met 1 auto/caravan naar de camper camping gereden. Was prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik verwacht dat tot Lowlands het steeds makkelijker wordt om kaarten te kopen, prijs zal ook wel steeds verder gaan zakken naarmate er meer aanbod komt.
Gisteren las ik dat de maand augustus een herfst weer maand gaat worden. Dus die kaartverkoop voor bodem prijzen komt er nog wel denk ik.
 

Buddha84

Playlistbediener
30 mrt 2022
37
84
Vandaag lekker puzzelen!!

Ik/wij zijn trouwens vorig jaar pas rond 8 uur vanuit Zuid-Limburg vertrokken en al met al rond 12 binnrn/tentjes op staan maar niet op camping 5/6 ofzo maar vooraan bij de in/uitgang (waar voor 2017 die eet tentjes stonden)

Dit jaar gaan we wrs de woensdag al richting Elburg (op bezoek bij de LL buren van afgelopen jaar) zodat we weer donderdag op tijd en weer lekker dichtbij de in/uitgang kunnen staan. Dit is ons overigens elk jaar gelukt 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Mijn LL is echt stroef. M'n maatje is langdurig ziek die kan niet mee. Uiteindelijk 2 anderen gevonden die graag mee willen. Daar is er ook al 1 van afgehaakt ondertussen door familie verplichtingen. Heb dus nu alsnog 1 kaart over en ik twijfel of ik die nu al wel of niet op tm ga zetten. Ben bang dat ik met afwachten tot een van m'n vrienden zich bedenkt mezelf in de vingers ga snijden. Maar ja weg is weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Lowlands doet er al jaren op zondagavond een schepje bovenop qua bpm. Als je toevallig van het rauwere en hardere werk houdt, kom je op Lowlands automatisch op de zondagavond/nacht terrecht.

Altijd jammer gevonden want ik hou van harder werk maar ik ben ook chauffeur. Ik ben voorstander van de hardere stijlen op vrijdag en zaterdag 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Camping2

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
15 hartjes in de app tot nu toe. Ben benieuwd hoeveel daar van over blijft straks met t blokkenschema erbij
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Jammer dat er geen Current is, terwijl ik wel veel amapiano acts in de lijst van acts voorbij zag komen. Zullen dan wel in de Hacienda terecht komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ben benieuwd of ze nu geleerd hebben van die dames wc's. "niet op gerekend dat er zoveel vrouwen waren" zei EvE toen in de podcast.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Volgens de plattegrond zijn er in ieder geval geen extra toilet locaties bijgekomen zie ik. Heb zelfs het gevoel dat er eentje minder is, dacht dat er naast de India vorig jaar ook eentje was.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Ben benieuwd of ze nu geleerd hebben van die dames wc's. "niet op gerekend dat er zoveel vrouwen waren" zei EvE toen in de podcast.
Nu met Billie Eilish zullen er misschien nóg meer vrouwen zijn gezien haar fanbase. Op DTRH waren er wel meer toiletten met evenveel punten. Scheelde iets.
Volgens de plattegrond zijn er in ieder geval geen extra toilet locaties bijgekomen zie ik. Heb zelfs het gevoel dat er eentje minder is, dacht dat er naast de India vorig jaar ook eentje was.
Is die niet naar de overkant bij de ingang terrein verplaatst?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Timmeltap

Nieuw lid
26 jul 2023
3
0
Misschien zijn ze op? Dit staat op lowlands.nl dus ja ik weet het wel zeker:

Boek je een accommodatie op de Gllamping, Easy Camp of een groepsaccommodatie dan kun je bij het boeken van je accommodatie een parkeerticket kopen voor P-Gllamping. Met dit parkeerticket parkeer je dichter bij je accommodatie, heb je een eigen aanrijroute en snelle toegang tot de campings. Let op; je kunt dit parkeerticket alleen kopen bij het boeken van je accommodatie, het is niet mogelijk om dit ticket in een later stadium alsnog aan te schaffen
Ah ja ik zie het, thanks! Vermoed dat ze niet mee willen werken maar ga Ticketmaster een berichtje sturen
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.754
2.339
Ben benieuwd of ze nu geleerd hebben van die dames wc's. "niet op gerekend dat er zoveel vrouwen waren" zei EvE toen in de podcast.
Bij DTRH hadden ze ongeveer hetzelfde aantal locaties met iets meer hokjes. Verwacht dat dat op Lowlands hetzelfde gaat zijn. Vind het als man vooral erg handig dat we bij elk podium wel een optie hebben om bij een pisbak te gaan staan (die staan toch vaak nog een keer extra tussen de podia in). Als vrouw moet je soms echt een eind lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken