Lowlands 2023

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Blur als afsluiter alpha lijkt mij fantastisch.
Muse lijkt me nog vetter daarentegen, laatste keer 2016, wie weet??
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Blur als afsluiter alpha lijkt mij fantastisch.
Muse lijkt me nog vetter daarentegen, laatste keer 2016, wie weet?
Muse staat al op het Malieveld in juni, dat is hun Nederlandse datum van de WOTP tour.
Lijkt me uitgesloten dat daar nog een Nederlands festival bij komt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Staan toch wel een paar aardige dingen op ESNS. Hoop vooral dat Albi X en Deki Alem op LL staan. The Bug Club die ook al in BKS-topic werd geopperd. Club Makumba ook lekker.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Muse staat al op het Malieveld in juni, dat is hun Nederlandse datum van de WOTP tour.
Lijkt me uitgesloten dat daar nog een Nederlands festival bij komt.
Ik acht de kans niet groot, maar uitgesloten zou ik niet zeggen.
2016 ook 3x de Ziggo + Lowlands.
Daarnaast deden ze vorig jaar en doen ze dit jaar ook weer de voor mijn idee iets kleinere alternatievere festivals aan ipv alleen maar Rock Werchter en Rock am Ring etc.
Kans is klein, maar het zou wel heel tof zijn!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
Ik acht de kans niet groot, maar uitgesloten zou ik niet zeggen.
2016 ook 3x de Ziggo + Lowlands.
Daarnaast deden ze vorig jaar en doen ze dit jaar ook weer de voor mijn idee iets kleinere alternatievere festivals aan ipv alleen maar Rock Werchter en Rock am Ring etc.
Kans is klein, maar het zou wel heel tof zijn!
Ik weet niet meer wat de timing van de zaalshows in 2016 was, maar het zit nu wel heel dicht op elkaar. Ze spelen in juni in Nederland en touren dan nog tot eind juli door. Het zou natuurlijk kunnen dat ze in een moeite door nog wat augustus festivals meepakken, zeker als de headliner nood daar ook zo groot gaat blijken als nu bij juni/juli festivals het geval lijkt. Maar ik zou er niet op rekenen inderdaad.
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Blur is toch helemaal niet bekend onder de jongere doelgroep? Ik ben zelf 25 en ik ken maar twee nummers die ik allebei nogal mid vind. Lijkt mij meer een act voor Pinkpop om eerlijk te zijn. :censored:
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik vind Blur en DTRH de beste match, maar kan op elk festival wel terecht denk ik. En zo duur zullen ze ook niet zijn als ze op al die festivals staan waar ze nu geprogrammeerd zijn. Zijn nou ook niet de grootste festivals..
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Ok in de categorie zeer onwaarschijnlijk: hoe tof zou Blink-182 zijn op Lowlands?? 16 juli klaar in usa, 1 september begin in Europa. Kan nog makkelijk joh!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Als er toch maar eens een paar namen van Field Day zouden staan. Wat een mooi affiche daar. Dat biedt wel perspectief; er zijn mooie namen beschikbaar blijkbaar.

Onder andere Arca, SBTRKT, APhex Twin, Actress. Echt vet.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken