Lowlands 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Blur op 10 augustus naar Øja. Lijkt steeds logischer dat het in Nederland Lowlands gaat worden.
Je zou het wel bijna denken.

Al heeft Lowlands in het verleden wel eens vaker headliners laten schieten die overal op andere festivals in de buurt stonden. Zal veel met de kosten te maken hebben. Want hoeveel volk Blur zou trekken richting Alpha vind ik lastig inschatten.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Je zou het wel bijna denken.

Al heeft Lowlands in het verleden wel eens vaker headliners laten schieten die overal op andere festivals in de buurt stonden. Zal veel met de kosten te maken hebben. Want hoeveel volk Blur zou trekken richting Alpha vind ik lastig inschatten.
Maar vraag me dan af: waar staan ze dan wel?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.521
6.190
Zal wel gewoon Lowlands worden. Al vraag ik me af hoeveel animo er voor is. De mensen die ze écht willen zien zullen al tickets voor de Lokerse Feesten hebben.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.572
2.051
Een act als Blur zou ik erg waarderen, omdat ik langzaamaan een doemscenario als Antoon - Imagine Dragons - FatM voel aankomen.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
373
480
Steve Lacy op Reading en Leeds is ook een must-have voor Lowlands, heb je zo een overvolle Heineken/Bravo mee
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Niet om wijsneuzerig te doen, maar dat was in 2011. Nog steeds spijt dat ik The Offspring toen verkozen heb. Jeugdzondes
12 jaar dan, zat ik er niet ver naast vind ik zelf haha.

Maar was toen wel heel indrukwekkend optreden! Dus mag wel weer eens.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken