Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Stelde de vraag net ook in een ander topic, maar drop hem ook even hier voor de mensen die alleen dit topic lezen:
Ik kan niet naar Lowlands volgend jaar. Ben op zoek naar een vergelijkbaar festival zoals DTRH en Lowlands in de periode eind juli - begin augustus (en niet Sziget). Iemand tips?
Stelde de vraag net ook in een ander topic, maar drop hem ook even hier voor de mensen die alleen dit topic lezen:
Ik kan niet naar Lowlands volgend jaar. Ben op zoek naar een vergelijkbaar festival zoals DTRH en Lowlands in de periode eind juli - begin augustus (en niet Sziget). Iemand tips?
Uit interesse ga ik het zeker eens checken! Maar gezien de portemonnee van sommigen onder ons lijkt me een festival buiten Scandinavië een beter idee Volgens mij is het nogal duur daar...
Edit: ziet er uit als een heel tof festival, ben je er zelf wel eens geweest? Ben alleen bang dat om bovengenoemde reden ik niet iedereen kan overtuigen.
Festivalagenda van Festivalinfo. Geeft complete festival agenda van festivals in Nederland en België in 2022 en 2023 plus overzichten op naam, per maand en gratis festivals.
Kendrick in ieder geval wel zeker headlinerwaardig als hij zo'n show neerzet als hij gisteren deed! Nu te druk bezig met zijn setlist terugluisteren en nagenieten, maar zal daarna Bush even aanzetten! @El Branco
Kendrick in ieder geval wel zeker headlinerwaardig als hij zo'n show neerzet als hij gisteren deed! Nu te druk bezig met zijn setlist terugluisteren en nagenieten, maar zal daarna Bush even aanzetten! @El Branco
Door het Nine Inch Nails/Nick Cave debacle zal zo'n naam niet zo snel meer als headliner geboekt worden op Lowlands, denk ik. Daar is BKS veel meer een geschikte festival voor (geworden) denk ik.
Ik zie het ook niet snel gebeuren, Depeche Mode is gewoon geen typische Lowlands naam.
En liever een keer wat anders dan Kendrick Lamar aub. Sorry fanboys, maar heeft er al 3x gestaan. Mag nog wel eventjes wachten en eens op een ander festival staan (Pinkpop/Woo Hah etc.)