Lowlands 2023

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
De Amerikaanse tour van Paramore eindigt eind juli. Zouden ze daarna nog oversteken naar Europa? Ze zijn in tijden niet meer zo populair geweest en het lijkt mij een prima band voor de vooravond in de Alpha.
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Ik ga dit ongefundeerde gokje aanpassen naar de geruchten.

Billie Eilish - Green Day - Porcupine Tree (deze is natuurlijk nog in een roes ;) )
Was goed hè! Ik was er ook :).

Ik vind het best een interessante puzzel, bijna een vraagstuk wel, wie er gaat headlinen. Ik zou het gewoon oprecht niet weten eigenlijk.

Gok:

Billie Eilish - Sam Fender (als die een knaller van een derde album aankondigt eind dit jaar😂) - en tot slot kunnen we waarschijnlijk niet om Goldband heen.. :(
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc en Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Was goed hè! Ik was er ook :).

Ik vind het best een interessante puzzel, bijna een vraagstuk wel, wie er gaat headlinen. Ik zou het gewoon oprecht niet weten eigenlijk.

Gok:

Billie Eilish - Sam Fender (als die een knaller van een derde album aankondigt eind dit jaar😂) - en tot slot kunnen we waarschijnlijk niet om Goldband heen.. :(
Het was fantastisch!

Goldband heeft vorig jaar expres niet alle festivals gedaan. Ik vermoed dat ze dat dit jaar weer doen en dus niet op Lowlands staan. Met een nieuwe plaat en waarschijnlijk nog meer mediahype verwacht ik ze in 2024 op een te hoge alpha spot.

Sam Fender, nee. Stond er dit jaar al en verwacht hem niet zo snel terug.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Billie Eilish daarintegen. Die zal na de geruchten op Sziget wel komen. Past ook wel volgens mij. Vond haar show een paar jaar geleden nog wel prima eigenlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Ik ga dit ongefundeerde gokje aanpassen naar de geruchten.

Billie Eilish - Green Day - Porcupine Tree (deze is natuurlijk nog in een roes ;) )
Zowel Billie als Green Day lijkt me aan de dure kant. Ik denk dat het dan gewoon Billie gaat worden. Porcupine Tree is geen LL headliner ondanks de ZiggoDome show raar genoeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Zowel Billie als Green Day lijkt me aan de dure kant. Ik denk dat het dan gewoon Billie gaat worden. Porcupine Tree is geen LL headliner ondanks de ZiggoDome show raar genoeg.
Ssssst, laat me dromen.

Green Day en Billie te duur samen? Oke, dan zet ik mijn geld toch meer op Billie Eilish. Maar toch zie ik beide ook nog wel gebeuren. Ik vind zelfd de combi niet veel groter dan Stromae - AM bijv.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Was goed hè! Ik was er ook :).

Ik vind het best een interessante puzzel, bijna een vraagstuk wel, wie er gaat headlinen. Ik zou het gewoon oprecht niet weten eigenlijk.

Gok:

Billie Eilish - Sam Fender (als die een knaller van een derde album aankondigt eind dit jaar😂) - en tot slot kunnen we waarschijnlijk niet om Goldband heen.. :(
Goldband wordt Pinkpop dit jaar. En Sam Fender is verre van een headliner, komaan.
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
zo, Goldband op Pinkpop was me ff ontschoten ja. En ik ben geloof ik een onrealistische dromer 😂. Fender is wat mij betreft wel dan 1 goed album verwijderd van subheadliner in de toekomst (nee niet ‘23 dan). Grote show in Newcastle aangekondigd. Z’n gig op Glastonbury was fantastisch afgelopen zomer. Zie ‘t zomaar gebeuren..

In dat onrealistische dromen kader: ik zou John Mayer stiekem dus ook een toffe headliner vinden, ondanks dat ie momenteel in de studio zit en niet aan touren denkt. Ondanks dat ie dan eerder PP headlinet waarschijnlijk..
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
zo, Goldband op Pinkpop was me ff ontschoten ja. En ik ben geloof ik een onrealistische dromer 😂. Fender is wat mij betreft wel dan 1 goed album verwijderd van subheadliner in de toekomst (nee niet ‘23 dan). Grote show in Newcastle aangekondigd. Z’n gig op Glastonbury was fantastisch afgelopen zomer. Zie ‘t zomaar gebeuren..

In dat onrealistische dromen kader: ik zou John Mayer stiekem dus ook een toffe headliner vinden, ondanks dat ie momenteel in de studio zit en niet aan touren denkt. Ondanks dat ie dan eerder PP headlinet waarschijnlijk..
Volgens mij stond hij de laatste keer als sub op Pinkpop. Vind John Mayer opzich ook nog wel een prima pop-naam voor Lowlands ja, maar met Billie Eilish misschien wat teveel van het goede.

Dua Lipa en Swift zouden ook nog wel passen, denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken