Lowlands 2023

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
306
404
Die stond er in 2018 hoor. ;) En in 2015 was hij er sub.
Dat was inderdaad perfect. Rest van het terrein was leeg. Rustig Agar Agar, King Gizzard en Zeal & Ardor kijken, en tussendoor zonder rijen drinken halen en naar het toilet
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
Stormzy naar All Points East volgend jaar, met een nieuw album. Schijf hem maar op voor een heel hoge plek. Had in 2021 nog moeten headlinen niet?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Hier zou ik blind voor tekenen.
Hoop dat Green Day ons bespaard blijft….
Ik zit zelf echt helemaal niet te wachten op Stormzy. Dan liever Green Day met hun afgezaagde show. Billie en LCD zou ik wel gaaf vinden. Het geluk is natuurlijk wel als een headliner je niet bevalt zijn er nog minimaal 8 andere dingen te zien/te doen. Dus als er uiteindelijk 1 staat die ik gaaf vind, ben ik al tevreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Ik vond Billie op Lowlands echt heel erg tegenvallen. Had ook nog te weinig echt goede nummers en het podium was gewoon te groot voor haar.

Met de kinderen naar haar ziggo show geweest. Niet te doen, echt gruwelijk goed! Al neemt ze de helft van die show mee breekt ze denk ik de Alpha af.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Ik zit zelf echt helemaal niet te wachten op Stormzy. Dan liever Green Day met hun afgezaagde show. Billie en LCD zou ik wel gaaf vinden. Het geluk is natuurlijk wel als een headliner je niet bevalt zijn er nog minimaal 8 andere dingen te zien/te doen. Dus als er uiteindelijk 1 staat die ik gaaf vind, ben ik al tevreden.
Dit jaar alle Alpha headliners geskipped en dat beviel prima
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Dit jaar alle Alpha headliners geskipped en dat beviel prima
Ja precies. Sowieso is de Alpha de plek waar ik het minst graag kom. De sfeer raakt er niet altijd even goed in en het is iets te ver weg van de rest. Ik ben veel liever in de Bravo, India of Lima.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ja precies. Sowieso is de Alpha de plek waar ik het minst graag kom. De sfeer raakt er niet altijd even goed in en het is iets te ver weg van de rest. Ik ben veel liever in de Bravo, India of Lima.
Eens. En dan nog het allerliefste in de X-Ray eigenlijk.

Maar voor sommige headliners zou ik de wandeling naar de Alpha wel maken.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
In mijn perfecte wereld eindig ik 1dag in de alpha (bij voorkeur een dubbel optreden, zoals 2007, Arcade fire + Tool)
1x in de bravo en 1x in de heineken
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Ik vond Billie op Lowlands echt heel erg tegenvallen. Had ook nog te weinig echt goede nummers en het podium was gewoon te groot voor haar.
Echt totaal niet mee eens. Die show bleef muzikaal echt heel sterk overeind. Dat was ook in de periode dat ze net helemaal doorgebroken was en je kon duidelijk zien dat een groot podium haar goed deed.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Raskolnikov

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Echt totaal niet mee eens. Die show bleef muzikaal echt heel sterk overeind. Dat was ook in de periode dat ze net helemaal doorgebroken was en je kon duidelijk zien dat een groot podium haar goed deed.
Dat kan natuurlijk, misschien waren mijn verwachtingen te hoog…
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Dat kan natuurlijk, misschien waren mijn verwachtingen te hoog…
Heb toevallig dezelfde route gevolgd. Op LL vond ik haar ook gaaf, maar t.o.v. Ziggo was dat behoorlijk wat levels hoger. Waanzinnig gaaf. En ze had op LL ook niet Happier Than Ever uit. Maar zou leuk voor LL zijn als ze weer wil komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Gebruikers die dit onderwerp bekijken