Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even het universum in gooien dat de volgende namen wat bij betreft meer dan welkom zijn op LL 2023:
- Strokes (!!)
- Childish Gambino
- Lorde
- Tame Impala
- Editors
- Beach House
- Clairo
- Glass Animals
- Parcels
- Phoebe Bridgers
- Mitski
- Steve Lacy
- Omar Apollo
- De Staat
- Oscar and the Wolf
- SALES
- Still Woozy
Even het universum in gooien dat de volgende namen wat bij betreft meer dan welkom zijn op LL 2023:
- Strokes (!!)
- Childish Gambino
- Lorde
- Tame Impala
- Editors
- Beach House
- Clairo
- Glass Animals
- Parcels
- Phoebe Bridgers
- Mitski
- Steve Lacy
- Omar Apollo
- De Staat
- Oscar and the Wolf
- SALES
- Still Woozy
Zanger Win Butler van Arcade Fire is opnieuw beschuldigd van seksueel wangedrag. Een vijfde vrouw deelt haar ervaringen met muzieksite Pitchfork, nadat het platform eerder al had geschreven over vier vermeende slachtoffers van de zanger.
www.nu.nl
Hoop dat we ze 2023 niet op festivals hoeven tegen te komen.
De twee kregen een affaire en de vrouw besloot haar relatie te verbreken. Toch voelde ze zich niet goed over haar relatie met Butler, die ze "giftig en ongezond" noemt. Ze spreekt van "agressieve seks en een ongelijke machtsverhouding". "Het voelde alsof ik alles moest doen wat hij zei. Ik voelde me daar niet echt comfortabel bij, maar deed het toch.
ik zie t echt niet.
zo zijn heel veel relaties, harde sex.
en t voelde alsof ik alles moest doen wat hij zei??? dan doe je dt toch gewoon niet.
wat ben je dan voor een muts.
sorry hoor. maar ik vind dit echt geen grensoverschrijdend gedrag.
er is niets tegen haar zin gebeurd