Een Reinier als headliner kan prima, maar dat voelt ook weer makkelijk. Aangezien Reinier ook gewoon een van de normale Bravo namen zou kunnen zijn in de nacht. Dan zie ik persoonlijk liever iets als Soulwax als headliner bij de Alpha, al is dat natuurlijk ook gewoon meer een Bravo naam.Hallo hallo,
Na een tijdje meelurken en vier lowlands edities verder toch een account gemaakt. Ik zou het een goede ontwikkeling vinden als lowlands vaker Nederlandse headliners boekt. Lowlands creëert dan een podium waardoor nlse acts kunnen doorstoten naar headlinerstatus en zich zo hopelijk ook in de internationale kijker kunnen spelen. Ik denk dat dat heel goed is voor de Nederlandse muziekindustrie en na een tijd meer kwaliteitsacts oplevert.
Ik zie lowlands nu met de latere vergunningen het misschien ook wel aandurven een nlse dance of techno (co)-headliner te boeken. Om 22 uur Froukje en om 00 uur Reinier Zonneveld of zoiets.
Heel anders, maar persoonlijk zou ik pet shop boys een hele goede legacy act vinden om de bravo af te sluiten oid.
Het boeken van NLse acts als headliners zou als het goed uitpakt inderdaad goed kunnen zijn voor de Nederlandse muziekindustrie, maar zet bijvoorbeeld een Froukje neer op een willekeurige headlinerplek van dit jaar en ik denk dat ze met moeite misschien nét de tent had volgespeeld. Zeker op zondag was ze in de timetable verdronken. Vraag me af of het dan nog steeds goed is voor de Nederlandse muziekindustrie.
Pet Shop Boys zou top zijn!